O kolik snížit hlavu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Cory »

A nevie niekto, ci ma hlava MPI rovnaky spalovaci priestor ako hlava SPI?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Majo »

MartasBrno píše:Přestávám se orientovat v té klice, no, ale s tou hlavou 2.5mm staci seriove tesneni? Zbytek motoru - spodek s tim problem nema?

ja sa neorientujem, ze aku hlavu o 2.5mm mas na mysli, lebo nic take som nepisal. Pri znizenom bloku motora o 2.3mm stacilo seriove tesnenie. Pri inom motore s uplne inymi upravami(klukou ktora tlacila piesty o 4mm vyssie a stlacala objem z valca o 8mm vyssieho do priestoru o nieco mensieho nez originalny) nestacilo ani 2mm hrube medene tesnenie :)
Cory píše:A nevie niekto, ci ma hlava MPI rovnaky spalovaci priestor ako hlava SPI?

ja som mal dojem, ze ano, aj ked viac ludi mi tvrdilo, ze nie. odmeraj :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Cory »

No, len SPI hlavu uz nemam,....ale na pohlad sa zda, ako keby bola oproti SPI hlave viac znizena :scratch:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od MartasBrno »

MartasBrno píše:
Majo píše:Na Nive mam 88 kluku a origo piesty znizene ako to slo(myslim 3.1mm), kompresak rekordnych 13.5:1, po cca 10tkm to dokazalo prepalit aj 2mm hrube medene tesnenie. Teraz je tam 2.5ka, kompresak o nieco klesol(nepocital som na kolko) a chodi to celkom v pohode.


Přestávám se orientovat v té klice, no, ale s tou hlavou 2.5mm staci seriove tesneni? Zbytek motoru - spodek s tim problem nema?

Myslel jsem tohle, s tou nivou, ale předchozí odpověď mi stačila.

Šlo mi o to, jestli je ten motor schopny prezit KP okolo 12 - 15 (ne na N95, samozrejme)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Netopýr
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Netopýr »

obecně se nad KP 11:1 dává měděné těsnění, protože hranice standardních těsnění je myslim někde kolem 11,5:1

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od MartasBrno »

No paráda, toto jsem chtěl slyšet. Díky.
Kéž by to číslo bylo vyšší. Řeším ještě otázku, jestli je třeba měnit předepsaný moment dotažení hlavy.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Majo »

z vlastnej skusenosti viem, ze viac ako 120 nie je zdrave. Okolo 125Nm sa uz srouby zacinaju natahovat a to uz nie je zdrave :-/
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“