Tahle úprava pochází z roku 1987 jež jsem udělal na mé 02 když mě "rozčilovalo cvrlikání" plynového pedálu . Táhlo plynu je jediná věc která bez tlumení spojuje motor a karosériji. (2101-až 07 kromě íčka) . Vibrace se přenášejí i do motorové přepážky a zvyšuje se tím vnitřní hluk.
Silenblok je z uchycení ventilátoru ze Škody 100-má závitovou díru dovnitř a na druhé straně trčí závit , průměrově stejný s kloubkem a tyčkou plynu Lady. Jen na táhle se musí proříznout dál závit a trochu jí skrátit.
Spokojenost byla taková že bez dalších změn "šla"(úprava) i do 043 a vydržela až do odstavení auta na jaře tohoto roku . Silenblok je bez známek poškození !!! je to pořád ten stejný kus starý 20 let a minimálně 600ťkm odšlapáno.
Dnes bych pro jistotu spojil čela silenbloku kouskem slabého popruhu pro případ rostržení . Ďelá se to i v leteckém průmyslu.
Zde vše vysvětlující foto.