Kdysi dávno jsem slyšel něco o tom, že na žiguláckej motor krásně sedne turbo z Fordu Sierra. Bohužel modelů s turbem se moc nedělalo.
P.S.Podloženo to nemám.
Moderátor: Moderátoři
Takovy lada motor neexistuje a nikdy nebude. Vykon neni problem u ziga nahnat, ale kdo bude jezdit za 20l/100km a vice kdyz muzu jezdit na minimalne stejnem vykonu za 8l/100km. Druha vec je cena takoveho motoru, je potreba se zamyslet nad sice hloupim ale pravdivym prislovym "hodne muziky za malo penez". Turbo je hezka vec,ale na lada motor si priprav minimlne to co Turbozigo aby to za neco stalo.Atex píše: ale prekopat ten origo motor aby splnoval naroky majitele to je teprve vykon!
a o tom to je, ted si mi to akorat potvrdil.. takze co je jednoduzsi?Ondra 07 píše:Takovy lada motor neexistuje a nikdy nebude. Vykon neni problem u ziga nahnat, ale kdo bude jezdit za 20l/100km a vice kdyz muzu jezdit na minimalne stejnem vykonu za 8l/100km. Druha vec je cena takoveho motoru, je potreba se zamyslet nad sice hloupim ale pravdivym prislovym "hodne muziky za malo penez". Turbo je hezka vec,ale na lada motor si priprav minimlne to co Turbozigo aby to za neco stalo.Atex píše: ale prekopat ten origo motor aby splnoval naroky majitele to je teprve vykon!
Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane! Co je tezkeho na tom objednat si z Madarska super tunigove dily a pak si opet za penize nechat slozit z tech komponentu motor. Ktery bude mit vykon pres 100Hp ale umerne tomu vysokou spotrebu. Takovy enginek bude stat 100 000,- ale budes mit original lada brus, gratuluji. Nikdo z nas takovy motor v amaterskych dilenskych podminkach nepostavi. Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi" kdbych vyhral sporortku, nevaham... Ale takhle se to nevyplati, zigulacky motor ma maly potencial.
Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane! Co je tezkeho na tom objednat si z Madarska super tunigove dily a pak si opet za penize nechat slozit z tech komponentu motor. Ktery bude mit vykon pres 100Hp ale umerne tomu vysokou spotrebu. Takovy enginek bude stat 100 000,- ale budes mit original lada brus, gratuluji. Nikdo z nas takovy motor v amaterskych dilenskych podminkach nepostavi. Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi" kdbych vyhral sporortku, nevaham... Ale takhle se to nevyplati, zigulacky motor ma maly potencial.
myslim ze o oboji jde stejne..Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane!
a tohle byl kamen urazu te mensi hadkyOndra 07 píše:Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi"
Wejra píše:No chtěl bych vidět co se děje s pevností karoserie při osazení do 20 let staré karoserie. To se bude tak kroutit že ti pružinka ze sedačky vždy dá vědět píchnutím do zadnice kdy ti seplo turbo
No tak to je snad samorejme ze to bude vyzadovat zpevneni karoserie minimalne rozperou mezi veze naprav vpredu i vzadu. Na zadni naprave navic navarit na dlouhe a kratke torzni tycky plechove trojuhelnicky zabranujici vytrzeni tycky z upevnovaciho oka. Ruku na srdce, komu se nekdy utrhly kratke torzni tycky uz pri seriovem vykonu? Atex se nepocita to je destruktor prvni kategorie A k tem sedackam, s takovym motorem v seriovych "kreslech"? Me stacilo parkrat narazit v zatacce hubou na bocni sklo a rekl jsem si "a dost". Taky ty 3-bodaky udelaji svoji praci v drzeni tela v sedacce,aby se ridic nemusel drzet volantu, radici paky, ci spolujezdce kdyz ho odstredivka vynasi na jine sedadlo nez je pro ridice urceno....Wejra píše:To se bude tak kroutit že ti pružinka ze sedačky vždy dá vědět píchnutím do zadnice kdy ti seplo turbo
No a z toho vyplyva ze jsme zase ta kde jsem byli, v pr... Mas s tim ale pravdu, neco se doma opravdu udelat da, ale to jsou spise takovy ty picovinky jako snizeni hlavy, zabruseni sedel, vylesteni sani (coz je sporne, protoze aby to melo smysl, musel by jsi to slicovat, kdyz jsem videl jak to na sebe sedi-nesedi, tak to povazuju za zbytecost.)Takove ty klicove, dulezite veci, jako odlehceni rotacnich casti (klika,setrvak, remenice, kolo vacky), over-sized ventily, uprava spalovaciho prostoru,lepsi regulace predstihu, kvalitnejsi zapalovani, to uz vyzduje hodne zkusenosti a hlavne mit na to podminky. Vetsina z nas se pipla jenom s tema blbinkama, protoze to si doma muze udelat skoro kazdy.Ale kdyz to cloveka bavi tak proc ne, zabijou se tim dlouhe zimni vecery a nestoji to moc, ale taky potom za moc, co se tyce rozdilu mezi serii a takto (podomacku) "upravenym" motorem - pozor na to slovo kazdy si pod nim predstavi neco jineho. Tohle tema zalozil covek, ktery chtel poradit s oturbenim ziga a misto toho tu valci dva tabory s ruznymi nazory na dosazeni vetsiho vykonu. Na to by se hodilo vice tema Lancia vs. Ziguli, tak to pojdme trosku usmernit a venovat se puvodni myslence. Pocet lidi co maji zkusenosti s turbo-ladou by se dal spocitat na prstech jedne ruky, takze pojdme spise teoretizovat a bavit se predstavou, jake by to bylo, kdyby to jednou bylo...Pája píše:Sou věci, které doma neuděláš, ale spousta se toho doma udělat dá.
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků