Pomoc pri instalacii Turba

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Vašátor » pon pro 03, 2007 21:13

Kdysi dávno jsem slyšel něco o tom, že na žiguláckej motor krásně sedne turbo z Fordu Sierra. Bohužel modelů s turbem se moc nedělalo.
P.S.Podloženo to nemám.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod tlusti » pon pro 03, 2007 23:01

ja mam turbo s fordu ale nepoviem ti s akeho typu to je lebo som to vymontoval z motora v servise a nech mi tu nikto nehovori o inom motore lebo dost toho ze ja to chcem a lade a ne na neakej lanciii a ked sa bavime o lade ktora ma turbo ta si dajte youtube a uvydite co dokaze turbo v lade ja som len chcel pomoc .......ale....


a dalsia vec u rusakov som ako doma kazdy vzkend a tam nieco o turbe......a neaky manual tak to mozes snivat ...... tak len tak
tlusti
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob pro 01, 2007 12:33
Bydliště: slovensko michalovce

Příspěvekod Acibuk » úte pro 04, 2007 06:25

opravím formulaci mého příspěvku - dát motor z jiného auta s turbem je věc jednodušší a jistější, než dávat turbo na ladamotor. Rozhodně to ale není záležitost dvou víkendů. Dál si to přeberte jak chcete.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvekod Wejra » pát pro 07, 2007 01:07

Všem nadšencům doporučuji zajít do knihovny a pročíst si tak 5 skript o přeplnování motorů...a pokud budou štastlivci možná něco seženou o přeplnování karburátorových motorů...měl jsem taky cukání po nastudování jsem dostal rozum:) Jinak přeji hodně štěstí
Wejra
 
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí

Příspěvekod Ondra 07 » pát pro 07, 2007 10:12

Atex píše: ale prekopat ten origo motor aby splnoval naroky majitele to je teprve vykon!
Takovy lada motor neexistuje a nikdy nebude. Vykon neni problem u ziga nahnat, ale kdo bude jezdit za 20l/100km a vice kdyz muzu jezdit na minimalne stejnem vykonu za 8l/100km. Druha vec je cena takoveho motoru, je potreba se zamyslet nad sice hloupim ale pravdivym prislovym "hodne muziky za malo penez". Turbo je hezka vec,ale na lada motor si priprav minimlne to co Turbozigo aby to za neco stalo.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Atex » pát pro 07, 2007 11:33

Ondra 07 píše:
Atex píše: ale prekopat ten origo motor aby splnoval naroky majitele to je teprve vykon!
Takovy lada motor neexistuje a nikdy nebude. Vykon neni problem u ziga nahnat, ale kdo bude jezdit za 20l/100km a vice kdyz muzu jezdit na minimalne stejnem vykonu za 8l/100km. Druha vec je cena takoveho motoru, je potreba se zamyslet nad sice hloupim ale pravdivym prislovym "hodne muziky za malo penez". Turbo je hezka vec,ale na lada motor si priprav minimlne to co Turbozigo aby to za neco stalo.
a o tom to je, ted si mi to akorat potvrdil.. takze co je jednoduzsi?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Ondra 07 » pát pro 07, 2007 14:50

Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane! Co je tezkeho na tom objednat si z Madarska super tunigove dily a pak si opet za penize nechat slozit z tech komponentu motor. Ktery bude mit vykon pres 100Hp ale umerne tomu vysokou spotrebu. Takovy enginek bude stat 100 000,- ale budes mit original lada brus, gratuluji. Nikdo z nas takovy motor v amaterskych dilenskych podminkach nepostavi. Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi" kdbych vyhral sporortku, nevaham... Ale takhle se to nevyplati, zigulacky motor ma maly potencial.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Petanek2101 » pát pro 07, 2007 17:07

Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane! Co je tezkeho na tom objednat si z Madarska super tunigove dily a pak si opet za penize nechat slozit z tech komponentu motor. Ktery bude mit vykon pres 100Hp ale umerne tomu vysokou spotrebu. Takovy enginek bude stat 100 000,- ale budes mit original lada brus, gratuluji. Nikdo z nas takovy motor v amaterskych dilenskych podminkach nepostavi. Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi" kdbych vyhral sporortku, nevaham... Ale takhle se to nevyplati, zigulacky motor ma maly potencial.

amen 8)
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Pája » pát pro 07, 2007 17:25

Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane! Co je tezkeho na tom objednat si z Madarska super tunigove dily a pak si opet za penize nechat slozit z tech komponentu motor. Ktery bude mit vykon pres 100Hp ale umerne tomu vysokou spotrebu. Takovy enginek bude stat 100 000,- ale budes mit original lada brus, gratuluji. Nikdo z nas takovy motor v amaterskych dilenskych podminkach nepostavi. Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi" kdbych vyhral sporortku, nevaham... Ale takhle se to nevyplati, zigulacky motor ma maly potencial.


Ale to není přece pravda. Ten motor potenciál má, jen mu musíš trochu pomoct. Musíš mu chtít pomoct. Sou věci, které doma neuděláš, ale spousta se toho doma udělat dá. A když se ti povede občas zapomenout na rozum, tak tam ty koně nakonec budou. Tuning motoru totiž s rozumem nemá nic společnýho. A kdo není v tomhle směru dostatečnej blázen jako je Turbožigi, tak ať si tenhle příspěvek ani nečte, protože ho stejně nikdy nepochopí...
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Marosqo » ned pro 09, 2007 00:06

Uz prestante tu s tou zabomysou vojnou ... Treba si urcit 3 kriteria:
1.Auto je pouzivane na kazdodenne jazdenie alebo nie ?(vtedy mozem kaslat aj na spotrebu ako ma ZIL)
2.Najprv sa poinformovat a zistit ,ci na takuto stavbu mam vobec financie ,ne ze v polovici stavby zistim ,ze nemam penaize a tym padom uz ma ja prejde chut a splachol som zopar tisicok do zachoda
3.95% ludi to neposlklada ,i ked nejake mizive percento to posklada (hovorim o zigulackom motore na turbe) tak je to problem odladit ,ved ani turbozigi este enma hotovo a druha vec tych zvysnych 95% ludi aj ked sa niekto z nich do toho pusti ,ten potor mozno niekto posklada ,tak sa aj tak odsere ,lebo to neni len tak polozit na motor turbo a hura fuka tlaky ,tam treba prerobit spalovaci priestor ,zmenit kompresiu ,piesty a bla bla a to nehovorim este o samotnom ladeni

Takze asi nam beznym smrtelnikom ostali 2 moznosti :
1.Implantovat do auta nejaky iny ,v zakladu uz pomerne vykonny motor
2.Dat ladamotor nejakej firme v madarsku a si ho nechat na zakazku postavit , ale to uz nebude na akzdodenne jazdenie

+k zastancom LADA motora ...co s ladou ? 8ventil ,objem so vsetkym stastim aj ked prevrtany ,tak na hranici 1800ccm ,hartcor uprava a ukor zivotnosti a vykon nejakych 160koni pri vysokych otackach a na volnobehu to ledva pojde ,alebo motor napr. Vrchol Lancia 2.0 16V Turbo ,seria 190koni ,porobit na nom nieco ,vacsie turbo ,vacsi intercooler ,nejaky ten chip a nieje problem 250 koni ...
Takze porovnavajme spolu Lada 160koni ,co vydrzi zopar tisic kilometrov alebo ,,iny'' motor s vykonom 250 koni s ktorym ak chcete mozte nosit rano deti do skoly ? :?: :roll:

:arrow: a nerozoberam tu zvysok auta ako prevodovka ,kardan ,dif, poloosi ,ci to vydrzia ,tu sa cisto bavim len o motore :!:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Marosqo
 
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice

Příspěvekod Atex » ned pro 09, 2007 10:32

Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane!
myslim ze o oboji jde stejne..

Ondra 07 píše:Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi"
a tohle byl kamen urazu te mensi hadky :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Wejra » ned pro 09, 2007 12:42

No chtěl bych vidět co se děje s pevností karoserie při osazení do 20 let staré karoserie. To se bude tak kroutit že ti pružinka ze sedačky vždy dá vědět píchnutím do zadnice kdy ti seplo turbo :lol:
Wejra
 
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí

Příspěvekod Marosqo » ned pro 09, 2007 12:45

Wejra píše:No chtěl bych vidět co se děje s pevností karoserie při osazení do 20 let staré karoserie. To se bude tak kroutit že ti pružinka ze sedačky vždy dá vědět píchnutím do zadnice kdy ti seplo turbo :lol:

a ja by som chcel vidiet debila ,co si da dajme tomu 200 koni do seriovej kastle ? :lol:
Nieco ako vystuzenie kastle, naprav ,popripade bezpecnostny ram ,ktory tiez nezanedbatelne zabrani kruteniu kastle ti nic nehovori ? :roll: :?
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Marosqo
 
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice

Příspěvekod Ondra 07 » ned pro 09, 2007 14:31

Wejra píše:To se bude tak kroutit že ti pružinka ze sedačky vždy dá vědět píchnutím do zadnice kdy ti seplo turbo :lol:
No tak to je snad samorejme ze to bude vyzadovat zpevneni karoserie minimalne rozperou mezi veze naprav vpredu i vzadu. Na zadni naprave navic navarit na dlouhe a kratke torzni tycky plechove trojuhelnicky zabranujici vytrzeni tycky z upevnovaciho oka. Ruku na srdce, komu se nekdy utrhly kratke torzni tycky uz pri seriovem vykonu? Atex se nepocita to je destruktor prvni kategorie :P A k tem sedackam, s takovym motorem v seriovych "kreslech"? Me stacilo parkrat narazit v zatacce hubou na bocni sklo a rekl jsem si "a dost". Taky ty 3-bodaky udelaji svoji praci v drzeni tela v sedacce,aby se ridic nemusel drzet volantu, radici paky, ci spolujezdce kdyz ho odstredivka vynasi na jine sedadlo nez je pro ridice urceno.... :lol:
Pája píše:Sou věci, které doma neuděláš, ale spousta se toho doma udělat dá.
No a z toho vyplyva ze jsme zase ta kde jsem byli, v pr... :mrgreen: Mas s tim ale pravdu, neco se doma opravdu udelat da, ale to jsou spise takovy ty picovinky jako snizeni hlavy, zabruseni sedel, vylesteni sani (coz je sporne, protoze aby to melo smysl, musel by jsi to slicovat, kdyz jsem videl jak to na sebe sedi-nesedi, tak to povazuju za zbytecost.)Takove ty klicove, dulezite veci, jako odlehceni rotacnich casti (klika,setrvak, remenice, kolo vacky), over-sized ventily, uprava spalovaciho prostoru,lepsi regulace predstihu, kvalitnejsi zapalovani, to uz vyzduje hodne zkusenosti a hlavne mit na to podminky. Vetsina z nas se pipla jenom s tema blbinkama, protoze to si doma muze udelat skoro kazdy.Ale kdyz to cloveka bavi tak proc ne, zabijou se tim dlouhe zimni vecery a nestoji to moc, ale taky potom za moc, co se tyce rozdilu mezi serii a takto (podomacku) "upravenym" motorem - pozor na to slovo kazdy si pod nim predstavi neco jineho. :P Tohle tema zalozil covek, ktery chtel poradit s oturbenim ziga a misto toho tu valci dva tabory s ruznymi nazory na dosazeni vetsiho vykonu. Na to by se hodilo vice tema Lancia vs. Ziguli, tak to pojdme trosku usmernit a venovat se puvodni myslence. Pocet lidi co maji zkusenosti s turbo-ladou by se dal spocitat na prstech jedne ruky, takze pojdme spise teoretizovat a bavit se predstavou, jake by to bylo, kdyby to jednou bylo...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Trevor » ned pro 09, 2007 20:36

Vtip je vtom ze sa tu fakt iba teoretizuje.

Druha vec je zase to ze ako nahle sa zacneme bavit o turbo motore tak hned ideme na hranicu 200koni a vyssie takze ......

Namontovat turbo do zigula nie je vobec problem pokial netuzi clovek po tip-top tvarovanych zvodoch z nerezu tak to urobi aj doma na kolene. Myslim si ze najvecsia otazka je prave to odladit. Ruku na srdce kto z vas vie ako to ladit. Kazdy tu doporucuje karburator ale dal by som ruku do ohna ze ani jeden by mi ten karburator s trurbo motorom neodladil :P nezovoriac a problematickom ladeni predstihu natahovanim pruziniek. Ked to zjednodusim tak uvazovat o prestavbe motora na turba stym ze pouzijem karburator je proste utopia nikomu to chodit nebude lebo nikto nie je taky guru aky to zmakol. Ako to tu uz bolo povedane bez brzdy sa to proste neda. Ono nie len icko sa ladi na brzde :wink: Na druhu stranu pouzit vstrekovanie z atmosferickeho motoru nie je tiez ziadna vyhra pretoze elektronika nie je schopna spravne davkovat benzin lebo nie je nato ani prisposobena takze idealne riesenie je proste komplet icko z nejakeho turbo motora ktore sa potom na brzde nachipuje. Ine riesenia by mali nejastne zavery a viac menej by mohlo nastat to co tu uz bolo spomenute.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků