žigul upraveny na drift

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod VAZoun » sob pro 29, 2007 22:57

jak bylo receno, podvozek, samosvorny diferencial a pak bud vaha nebo vykon..
Akorat ze: samosvor asi tak 18tis, tlumice Bilstein jsem ted videl v akci za 20tis mno a pruziny si nechas stocit asi tak za 6tis na cele auto jake budes chtit. Takze to mame asi 44tis jen za podvozek se samosvorem..
A pochybuji, ze tohle nekdo investuje.. :)

Navic auto se kterym chces driftova zkratit?? To nebude asi to spravne reseni.. ubrat vahu na zadi.. bez poradnyho vykonu se to bude drzet v driftu hodne spatne.. resp. o dost hure.. :D
VAZ 2106
VAZoun
 
Příspěvky: 49
Registrován: sob pro 29, 2007 22:24
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod Tommel » sob pro 29, 2007 23:01

To je ono a za 44 tisic je tu BMW, které to má bez uprav :mrgreen:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Wenca084 » čtv led 03, 2008 20:22

Ahoj kluci, tady se podívejte na video co sem osobne natočil , kámoš to chtěl skusit, a docela to šlo. Vaz 21061 s 1.5 motorem http://youtube.com/watch?v=aI-oJmiKXJI
Vaz 21061 r.v. 1986 Lada 1500S , Mechanik Lada 1600 MTX , Simson SR70
Uživatelský avatar
Wenca084
 
Příspěvky: 329
Registrován: sob zář 22, 2007 17:04
Bydliště: Mělník

Příspěvekod Yellow01 » čtv led 03, 2008 21:35

Neměj mi to za zlý, ale je to sračka. Chudák auto. Když už s tim chcete dělat takový kraviny, tak by to chtělo taky nějaký úpravy, aby to nedostávalo tak na prdel. Se sériovým podvozkem se auto hrne přes předek, chce to snížit, přitvrdit a taky by to sneslo dvojitej přední stabilizátor. Kroutí se to jak sejra. A taky když chcete driftovat, tak se 165/80/R13 moc parády neuděláte. Navíc bez samosvoru hrabe pořád jen jedno kolo, takže pro drifting vcelku o ničem.

Navíc tohle není žádnej drifting. Drifting je umění - jízda řízeným smykem. To co předvádíte na tom videu je obyčejný pálení gum, to umí každej, dát cihlu na plyn a plnej rejd.

Promiň mi to, ale tohle fakt nesnáším.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Petanek2101 » čtv led 03, 2008 21:45

:lol: :lol: :lol:
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod radek mb » pát led 04, 2008 11:27

:roll:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Petanek2101 » pát led 04, 2008 21:35

jo a pak si treba taky polej zadni gumy olejem to pujde bokem jedna radost :lol: :lol: :lol:
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Ondra 07 » ned led 06, 2008 09:46

Ja jsem pro kazdou spatnost... Me se to celkem libilo, uzke gumy + kluzky povrch (hlazeny beton) to je zaklad uspechu. Mam dotaz na autora videa: Mel ten zigul odpojene zadni brzdy? Protoze evidentne ridic musel stat zaraz na brzde i na plynu, tak jak se to pri driftu dela... A k tem komentarum, no nevim panove jestli to neprehanite s tou hanou, umi nekdo z vas takhle roztocit seriovyho zigula? Nejdriv ukazte, co umite za volantem a pak pomlouvejte. :P Ja jsem to zkousel nekolikrat utrhnout a neslo mi to takhle hezky, 185/60 R14 na hrubym asfaltu neni nic moc. K tomu stabiku, slysel jsem nazor ze dvojity stabik bez pritomnosti zadniho prave zpusobuje nedotacivost, tudis vadi pri drifu, tam je potreba pretacivost. Ze nekdo (Yellow) psal ze se krouti jako sejra, to stabikem nezachranis, to je otazka tvrdych pruzin a tlumicu.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Trevor » ned led 06, 2008 10:23

No to ze si tu vela ludi myli pojmi s dojmami tak to nie je chyba yellowa. Drift je predsa o niecom inom ako to co bolo vtom videu alebo sme zvyknuti pozerat na youtube.

Ono skusat to so seriovym auto podla mna nema vobec zmysel lebo to nema na drift ziadne predpoklady a zase nepoznam nikoho kto by mal zigula upraveneho vylucne na drift. Staci si pozret zopar videi z europskych driftov a cloveka hned prejde optimizmus.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Yellow01 » ned led 06, 2008 11:21

Ondra 07 píše:Ja jsem pro kazdou spatnost... Me se to celkem libilo, uzke gumy + kluzky povrch (hlazeny beton) to je zaklad uspechu. Mam dotaz na autora videa: Mel ten zigul odpojene zadni brzdy? Protoze evidentne ridic musel stat zaraz na brzde i na plynu, tak jak se to pri driftu dela... A k tem komentarum, no nevim panove jestli to neprehanite s tou hanou, umi nekdo z vas takhle roztocit seriovyho zigula? Nejdriv ukazte, co umite za volantem a pak pomlouvejte. :P Ja jsem to zkousel nekolikrat utrhnout a neslo mi to takhle hezky, 185/60 R14 na hrubym asfaltu neni nic moc. K tomu stabiku, slysel jsem nazor ze dvojity stabik bez pritomnosti zadniho prave zpusobuje nedotacivost, tudis vadi pri drifu, tam je potreba pretacivost. Ze nekdo (Yellow) psal ze se krouti jako sejra, to stabikem nezachranis, to je otazka tvrdych pruzin a tlumicu.

O tvrdých pružinách a tlumičích jsem psal, ale pro tenhle účel, kdy auto de facto jezdí jenom v několikametrových kolečkách je dvojitej stabilizátor vhodnej. Zmenší to strašný naklánění předku, podívej se že to auto se prostě hrne pořád přes předek. O gumách jsem psal taky, pro začátek je lepší volit úzký gumy, ale hlavní finta je v tom, mít co nejkvalitnější gumy na přední nápravě, protože dríft je jízda řízeným smykem. Zadní brzdy mají odpojený, ale jak je vidět, tak přední nejsou zrovna v dobrým stavu, když to auto nejsou schopný udržet na místě.
K technice driftování - jedním z nejpoužívanějších a pro ladu (jako výkonově slabý auto) nejvýhodnější metodou je "Short Shift" což je podřazení s meziplynem při přibrždění, tj. to současný šlápnutí všech pedálů. Bohužel já ve svým autě nemůžu tuhle techniku používat, protože prostě nemám dost místa pro nohy. Vždycky se při tom zarazím kolenama o sloupek řízení. V sériový ladě tohle prostě nejde používat. Proto ve svým druhým autě předělám umístění sedaček a hlavně budu mít úplně jiný řízení a taky použiju závodní volant kterej má věnec víc vysunutej k řidiči. Pak to snad půjde.
A není to hana, jen vyjádření vlastního názoru. Já tohle umím, jenže v životě bych to se svým autem neudělal. Já uznávám drifting, projet bokem zatáčku, někde to s protáčejícíma se kolama otočit o 180° a plynule to odpíchnout, ale tohle když vidím, tak se mi vždycky ježí vlasy na hlavě. To auto na to není stavěný, dostává hrozně na prdel, všimni si jak se ta kastle kroutí, za chvíli mu snad začnou praskat sváry na předních podběhách. A ten motor taky, při driftingu se nedrží plyn celou dobu na podlaze, ale pracuje se s ním podle okolností, přidáváš a ubíráš a tím právě řídíš ten smyk. Ať se chlapec napřed podívá na trochu teorie, pak to auto na to upraví a neřeknu mu půl slova.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Wenca084 » ned led 06, 2008 14:27

Ano, zadní brzdy jsme odpojili. Koukam , hodně kritiky...... , Ano a Ondra 007 má pravdu, nepomlouvat,,,,, Je to serijovka....
Vaz 21061 r.v. 1986 Lada 1500S , Mechanik Lada 1600 MTX , Simson SR70
Uživatelský avatar
Wenca084
 
Příspěvky: 329
Registrován: sob zář 22, 2007 17:04
Bydliště: Mělník

Příspěvekod janci » ned led 06, 2008 16:53

Hodne by pomohly 13p disky a na tom nizkoprofilovky. Cim nizsia guma,tym to motor lahsie pretoci,a nemusi sa tolko namahat.;)
A mozes driftovat kolko xces.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
janci
 
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod janci » ned led 06, 2008 16:59

Wenca084 píše:Ahoj kluci, tady se podívejte na video co sem osobne natočil , kámoš to chtěl skusit, a docela to šlo. Vaz 21061 s 1.5 motorem http://youtube.com/watch?v=aI-oJmiKXJI

to sa neda porovnat s tym videom LADA 21011 by Lada Drifter ,kde to islo krasne lahucko.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
janci
 
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod čmelák » ned led 06, 2008 22:10

hrubo ze mam smiechy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod VAZoun » ned led 06, 2008 23:34

Yellow01, nechapu jak Te neco takoveho muze takhle vytocit.. :D
Myslim, ze staci rict, tohle nepovazuji za drift a tim to konci.. :)

A docela by me zajimalo co delas s nohama pri "Short shiftu", ze narazis o sloupek rizeni.. ja pedaly ovladam spickama, tudiz s kolenama zadny problem nemam.. :lol:
VAZ 2106
VAZoun
 
Příspěvky: 49
Registrován: sob pro 29, 2007 22:24
Bydliště: Prostějov

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků