Stránka 1 z 5

Chladic oleja

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 08:33
od Myso
Tak uz konecne chladim ten moj prehriaty olej, pomocou chladica oleja z OLTCITa, fotky (bohuzial iba mobilove, lebo fotak je po smrti) najdete na www.ladaklub.com/myso/upravy/oilcooler

ocakavam kritiku :mrgreen:

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 08:54
od Honza
fotky jsou OK. Napis taky neco k tomu, jak se ti snížila teplota oleje?

Re: Chladic oleja

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 08:54
od trucker
Myso píše:Tak uz konecne chladim ten moj prehriaty olej, pomocou chladica oleja z OLTCITa, fotky (bohuzial iba mobilove, lebo fotak je po smrti) najdete na www.ladaklub.com/myso/upravy/oilcooler

ocakavam kritiku :mrgreen:



Ej to vypadá byt intercoolovo :wink: Okolko sa ti znížila teplota?
De sa dá zehnat tá príruba na filter

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 09:15
od Myso
teplota je OK, uvidime ako to bude v lete, vcera po ceste do prahy sa to spravalo tak ze max. co som na budiku teploty videl bolo 90°C, aj to len v extremnom pripade - ked som to tlacil proti kopcu 130... a v meste ked neni prud vzduchu. otec vymyslel ze tam mozno dame este aj saharu :D predtym som pri takejto jazde mal daleko cez 100°C, obcas aj 120°C. Najhorsie to bolo v lete ked bol budik oleja za rohom a teplota vody isla do cerveneho...

priruba sa da zohnat v roznych obchodoch ktore sa zaoberaju tuningom, konkretne ja to mam odtialto: http://shop.ipracingshop.com/268__Chlad ... nstvi.html

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 10:07
od VaSek
Myso píše:otec vymyslel ze tam mozno dame este aj saharu :D

Mozna by stacilo udelat takovej ramecek pod chladic oleje, aby kdyz se spusti sahara chladice vody, musel proudici vzduch (cast) jit i prez olejak.

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 20:47
od Trevor
myslim si ze ta elektricka sahara urobi dostatocny prievan aby to ofuklo aj ten chladic oleja .

PS ako daleko mas ten olejovy chladic od vodneho ?

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 20:51
od Myso
sahara na chladic nefuka, ona taha!

je to par centi od seba, nemeral som to

PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 21:15
od Trevor
:idea: :D

ehm mam to nejake obratene kua :oops:

PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 20:42
od Pavel04
Pekny, taky by se mi to hodilo, na dalnici se mi prehriva. Takze to mam v planu. Takze 3 dotazy:
1) Nesnizil se tlak olejev dusledku odporu pri prutoku chladicem?
2) Nezhorsilo se chlazeni v dusledku prekazky pred chladicem vody?
3) kterej z typ tech nastavcu si potreboval?
diky za odpovedi

PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 21:26
od Myso
tlak sa neznizil, ostal rovnaky, mozno sa mi zda jemne lepsi, ale to moze byt vymenou oleja (zmenil osm aj znacku).

ci sa chladenie zhorsilo neviem povedat, kedze som chladic montoval kvoli zlepseniu chladenia.... olej je studensi, voda rovnaka.

nastavec potrebujes ten 1/2 BSP kedze zavit mame 3/4 UNC :mrgreen: proste nemame tam metricky zavit, ten sa objavuje az na novsich autach...

PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 22:40
od Little Red Riding Hood

PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 17:42
od Pája
Máš verzi bez termostatu? Jakej to má vliv na dobu ohřátí vody/oleje na provozní teplotu? A kolik oleje je potřeba v motoru navíc?

PříspěvekNapsal: úte srp 25, 2009 15:37
od ladadriv3r
http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... &mainCat=8 pasuje ta posledna priruba co stoji 735Kč na zigulak?...motor 2103 15tka...:))...diky pekne

PříspěvekNapsal: úte srp 25, 2009 18:59
od Roman
Ak myslis tu za 875Kc z DPH so zavitom 3/4 UNF, tak ano, akurat budes mat mozno problem s velkostou (dlzkou) filtra. Na 05 davame maly filter z renaultu 5. Na fotkach to je vidiet http://www.ladaklub.com/myso/upravy/oilcooler/

PříspěvekNapsal: úte srp 25, 2009 19:59
od ladadriv3r
ano ano presne tu som myslel...akurat som si vsimol len cenu bez DPH...LOL :D ...myslis ze normalny filter sa nevojde ja pouzivam filter mastersport s magnetom...a ten je mensi sa mi zda... http://ua.all-biz.info/img/ua/catalog/small/191133.png taketo nieco ale s magnetom...