Diky vydatne pomoci FOMy jsme namontovali do meho Werglu elektrickou saharu.
instalace:
Elektircka sahara byla komplet i s chladicem a cidlem. Vlastni namontovani chladice bylo bezproblemove, elektroinstalaci jsme provedli tak, jak bylo zamysleno jiz pri vyrobe. Stacilo osadit rele a ze dvou konektoru v pojistkove skrini vyvezt dva vodice (silovy k elektromotoru a signalni od cidla teploty). Paralelne k cidlu teploty jsme zapojili kolibkovy spinac a ten jsme umistili do kabiny (od koupi Werglu mam v palubce diru akorat na dalsi spinac).
vysledek:
motor prestal mit zvuk jako vrtulove letadlo. tento fakt si clovek uvedomi, az kdyz uslysi motor bez vrtule

s mechanickou saharou jsem nedostal teplotu nikdy dal jak "za polovinu" ukazatele. nyni teplota pri stani na miste roste az na 3/4 ukazatele a tam sepne ventilator. teplota mirne klesne. chod motoru na volnobhem se i pri teto vyssi teplote zdal normalni. po jizde cca 1 km do kopce (od Drnovic smerem na Jedovnici) na 3. kvalt 60 - 70 se motor ochladil zpet na "polovinu" ukazatele.
foto:
http://lada.barinka.net/galerie.php?ces ... dice&pos=0