Stránka 13 z 15

Re: Vaz 2105

PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 11:58
od JmJ
Majo píše:
JmJ píše:...motor bude tissi o ... cvakani kladivka rozdelovace.....

Tak toto ma dostalo :lol: Fakt myslis, ze v tom okolitom kravali ma zmysel riesit cvakanie kladivka rozdelovaca? :mrgreen:


toz musim tomu dodat trochu srandy, ne? ;-)

PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 21:16
od Maysner
ti co slysi kazdy tuknuti, by si meli poridit vykuchanyho madara :twisted:

PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 21:41
od radek mb
Maysner píše:ti co slysi kazdy tuknuti, by si meli poridit vykuchanyho madara


Ano,vyhnat čerta ďáblem :twisted:

PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 22:17
od amiricas
za výkonem se nehoním ale jsem rád když vím že mi auto v případě potřeby pojede. A k tý převodovce, už jsem o ní přemýšlel ale měl jsem zato že by byl problém s tím že se k 05 nedělaj a kdybych sehnal nějakou hodně podobnou třeba s lepšího žigula (fakt si myslim že je to kravina protože i v 07 je 4-kvalt) a skusil ji namontovat ta k nebude sedět. Ale jinak za kolik se teda dá sehnat 5-kvalt a co se potom změní kromě tichosti motoru. teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130; 4 od 55+ podle potřeby když nepotřebuju jet nějak extra rychle jen tak aby to neřvalo (kolony a podobně).

PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 22:27
od peet2101
5Q převodovku seženeš třeba kolem 5 000Kč, pokud bude žigulacka tak sedne absolutně bez uprav, vyměníš kus za kus. Změní se to že pojedeš stejnou rychlostí a s nižšíma otáčkama=menší namáhání alternátoru a vodní pumpy (jak už zmínil JmJ, točí se pomaleji), o něco málo nižší spotřeba a lepší konfort :-)


...no teda to je slátanina :roll:

PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 22:40
od radek mb
amiricas píše:teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130;


Takhle jezdíš běžně nebo si myslel,že to z toho jde vydolovat?

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 03:36
od Atex
radek mb píše:
amiricas píše:teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130;


Takhle jezdíš běžně nebo si myslel,že to z toho jde vydolovat?


Asi to bude ten duvod hlucnosti motoru.

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 09:19
od MartasBrno
Ty pětikvalty se dělaly (dělají) asi dva typy jestli se nepletu a oba jdou napasovat do kteréhokoliv žigula, protože všechny motory i převodovky pasují. Od prvního typu 01 až do 07 a NIVY. Jen v NIVĚ je několik odchylek, které jdou odstranit.

Pozor, opravdu mám v krvi nadání k zakládání OT. :cry: Ale když ono mi to nedá...

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 10:11
od Luděk Musil
MartasBrno píše:několik odchylek
Pokud mi paměť neklame - tak jen jedna .... nemá to náhon tachometru (ale to je lehce odstranitelná závada). L.

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 10:13
od Luděk Ondrůch
A je jinej zadní držák silentbloku.

[ Komentář přidal: Laďuša: po srpen 23, 2010 11:15 ]
A a a .... A tady je téma o úplně něčom jiným ;)

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 11:17
od amiricas
ne takhle normálně nejezdim, ale vydolovat to z toho jde. normálně tak těch 90 -100 maximálně jinak když třeba zaspim nebo potřebuju dohnat čas tak mu prostě šlápnu trochu víc na krk a těch 140 z toho vydoluju.

[ Komentář přidal: Laďuša: po srpen 23, 2010 12:24 ]
Poslední varování! http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0

PříspěvekNapsal: sob úno 12, 2011 19:21
od MartasBrno
Hurikán píše:Ledový vzduch ničemu nevadí, protože při teplotách mínus x°C je vzduch suchý (zbaven vlhkosti), takže pokud není v palivu voda, nemá co kde namrznout. Nebezpečná je jen oblast teploty těsně nad nulou, kdy je v mlze a plískanicích vzduch velmi vlhký a vlivem proudění a odpařování benzínu se dále ochlazuje až pod bod mrazu, což vede k vytvoření námrazy a zamrznutí karburátoru.

Nutno ještě dodat, že tímto neduhem trpí hlavně karburátory řady Ozon. U Weberů k tomu může dojít taky, ale v praxi je to dosti zřídkavý jev.

Samotné nasávání vzduchu s teplotou pod 25 - 30 °C a méně motoru nijak nevadí. Pouze se bude dlouho ohřívat.


Tak tento příspěvek a pár kousků od JmJ jsou z celého vlákna jediné hodnotné. Jen mi, dokelu, Hurikáne řekni, kdes vzal ten teplotní rozsah 25 - 30°C. Totiž já po krátkém kuchyňském laborování s tarmoklapkou, dvoudeckou vody a zavařovacím teploměrem zjistil přesně tento rozsah, na který ta klapka nasávanej vzduch termostatuje. :lol: K té poslední větě - jak závisí rychlost ohřevu motoru na teplotě nasávaného vzduchu? V čem je problém?

Ano, L.O., je to ta od tebe :wink:

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

PříspěvekNapsal: pát led 27, 2012 15:15
od Ragnaroek
tak...dneska jsem mel cas a jsem s flexou trosku upravil vzduchovy filtr...auto "dycha" lepsi, ale urcite musim pridat trosku benzin, ne? Myslim zvysit smes...

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

PříspěvekNapsal: pát led 27, 2012 15:48
od Majo
skor by som to nazval prestavenim bohatosti, kam s tym sroubom bude treba potocit je otazne, proste to treba nastavit nanovo...

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

PříspěvekNapsal: pát led 27, 2012 16:19
od Ragnaroek
no jo, ale KDE je ten sroub. A ano, bohatosti myslim, chci smes trosku bohatsi.