Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:
Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj....
Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.