Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Majo » pon kvě 21, 2007 07:44

Ked to obrezete takto:
Obrázek
tak nebudete mat ziadne problemy :P

Ja to tak mam uz takmer dva roky/odkedy mam LPG/ a chodi to super. Samozrejme, ze aj v zime. Teply vzduch od motoru to tieni najlepsie ako sa da a LPG to neodvieva...

Tommele, Tebe to jak beha? Nie ze ma budes na najblizsom zraze nahanat, ze na co som Ta to naviedol :mrgreen:
Naposledy upravil Majo dne čtv led 01, 1970 01:00, celkově upraveno 1
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Tommel » pon kvě 21, 2007 08:10

To víš že budu :P Ne jezdí to dobře jde to na benzinu lepe do otaček a i na plyn žadnej problem :twisted:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Pavel04 » úte kvě 22, 2007 07:43

taky sem upravil - minulej ctvrtek, yale zatim sem s tim po dalnici nejel...
Přílohy
IM000566.jpg
IM000565.jpg
IM000564.jpg
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Pavel04 » úte kvě 22, 2007 07:45

nyni muzu zapojit oddychovou hadici do filtrboxu a nezasere mi filtr. Je to za tema otvorama v prednim cele, tak uvidime jak to bude sat:) hadice ma prumer 8,5cm
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Myso » úte kvě 22, 2007 09:19

hmm, ono to normalne zasiera filter? ide to predsa zvnutra a podtlak z motora to strhne dnuker skor ako sa to stihne dotknut filtera :weedman:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Pavel04 » úte kvě 22, 2007 12:06

no to by me taky zajimalo jak je to mozny, ale kdyz sem tam dal tu hadici tak byl filtr po par stech kilometrech total plnej olejem, zatimco kdyz ne, tak ne...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Acibuk » stř črc 25, 2007 21:19

tak jsem bádal, napřed jsem nasadil 1/3 ořezanej, nechtělo to na to ani chytnout, nějak jsem upustil od štelování karbu a zase to sundal. Dle kamaráda jsem nasadil hadici předehřevu a vyvedl ji před baterku, takže motoru se dostává i při stání totálně studeného vzduchu, s menším náporem během jízdy. Dojmy jsou takové, že kolem 3500 motor řve, jako by se měl rozskočit, charakteristika se změnila tak, že na jedničku a dvojku to jede stejně, pak na trojku od 3000 to trošku zpomalilo a pak to rychleji vyskočí (od 50km/h)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

filter

Příspěvekod shackey » ned srp 19, 2007 22:22

Nemyslim si ze tu skrinku treba obrezat uplne lebo to sanie je nad vyfukovym potrubim a este schovane v pod kapotou. Ja som to vyriesil takto http://lada.slovensky-raj.sk/images/vzduchovy%20filter/ Ma to viac vyhod, nie je zrusena zimná prevadzka lebo vyko sa otoci a to co neprekryje tesnenie ohrevu vzduch sa lahko dotesni tkaninou . Na letnej prevadzke je to kompaktne utesnene z troch stran cize to zachytava napor vzduchu . Motor pri zahriati na volnobehu nema problemy len pri starte treba riadne zoslapnut pedal plynu . Inac ak sa tam dava sportovy filter tak je ju skoda neupravit lebo vzduch ide hlavne cez jedno miesto v predu za vyustenim nasavania a tam ho aj najviac zanasa . Ako som ju upravil uz s tym nemam absolutne problem .
Uživatelský avatar
shackey
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned črc 01, 2007 16:26
Bydliště: Trstená Limerick

Příspěvekod Acibuk » úte srp 21, 2007 06:12

ok, a co mi řekne LPG na konus, vyvedeny na misto, kde si drive hovela baterka? Uvazuju nad nejakym Jacky za 500, na vyzkouseni.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvekod Myso » úte srp 21, 2007 08:17

kamaratovi to fungovalo...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Saša » čtv srp 23, 2007 17:00

Acibuk píše:ok, a co mi řekne LPG

Při rychlejsí jízdě cca100a výš při vyřazení na neutrál to z největší pravděpodobností chcípne protože ve filtru vznikne přetlak vliven "upraveného nasávaní"(otevřeného dopředu) i sebemenší přetlak ve filtru spůsobí zavření druhého stupně reduktoru LPG!.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » pon zář 03, 2007 20:13

tak dnes som urobil otvoreny airbox z 1/2.Od motora som to nechal neorezane.
Postrehy:-klesol volnobeh
-lepsie reaguje na pridanie plynu
-lepsia akceleracia zo 75km/h na 100km/h
-ak pridam naplno a hned pustim nohu z plynu,citit jemne cuknutie
-motor ma hrubsi zvuk,ale nepocujem ziadne sycanie :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Maysner » pon zář 03, 2007 20:45

syceni je nejvic slyset u takhle orezanyho pri chcipnuti motoru :P
volnobeh se snizil. hmm. to mi asi udelalo taky. ale u icka nevim jak to ovlivnit :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » pon zář 03, 2007 20:59

Aha,tak to zasycanie pri vypnti sa prejavuje :P raz som mal blbo utiahnuty filterbox a sycalo to skoro pri kazdej zmene polohy skrtiacej klapky :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Majo » pon zář 03, 2007 21:21

znizil sa volnobeh? jasnee, pretoze po takejto uprave treba karburator znovu nastelovat :!:

U Icka som to nespozoroval(ale to moze byt tym ze predtym som icko nemal a jak som ho tam naprasil tak rovno orezane - volnobeh je normalny - akurat)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků