Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Kuklac » ned srp 09, 2009 12:51

caw hosi mam 2104 je tam 1300 motor vyrezali sme vsetok nepotrebny plech ostalo len to co ma fotky budu zajtra ale chcem sa opytat na volnobehu mi to sici ked pridam ma to fakt bombovi zvuk ale ten volnobeh ma to prinom sicat????
NZ - Lada Fans
HaWeR a Ja xD Stačí tolko členou nie?? xD a komu nie nech sa ide ...
PS: biela lada 04 KN znacka a ten napis hore a prefrcal som okolo TAK TO SOM BOL JA JA A MOJA GENOCIDA XD
Kuklac
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte čer 23, 2009 15:00
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvekod Pája » ned srp 09, 2009 14:20

jo
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Kuklac » ned srp 09, 2009 23:27

AHA dik xD
NZ - Lada Fans
HaWeR a Ja xD Stačí tolko členou nie?? xD a komu nie nech sa ide ...
PS: biela lada 04 KN znacka a ten napis hore a prefrcal som okolo TAK TO SOM BOL JA JA A MOJA GENOCIDA XD
Kuklac
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte čer 23, 2009 15:00
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvekod Saša » pon srp 10, 2009 12:05

Kuklac píše:vyrezali sme vsetok nepotrebny plech ostalo len to co ma fotky budu zajtra ale chcem sa opytat na volnobehu mi to sici ked pridam ma to fakt bombovi zvuk ale

Za tím "ale" bych pokračoval několika tečkama (.....) O "nepotřebnosti" plechu se přesvěčíš při delší jízdě až Ti ten "bombovi" zvuk vyduní hlavu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Kuklac » pon srp 10, 2009 19:29

ten zvuk xD mi ju už mi ju vydunel ale nie od auta xD ale tak každý má nato iný názor, mňe sa to páči xD

[ Komentář přidal: Majo: út srpen 11, 2009 18:21 ]
mal by si si rovno zmenit meno na "xD" :P
NZ - Lada Fans
HaWeR a Ja xD Stačí tolko členou nie?? xD a komu nie nech sa ide ...
PS: biela lada 04 KN znacka a ten napis hore a prefrcal som okolo TAK TO SOM BOL JA JA A MOJA GENOCIDA XD
Kuklac
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte čer 23, 2009 15:00
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvekod Feiky » stř lis 11, 2009 12:25

Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:

Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... :wink: :P Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
Přílohy
IMG_7014.JPG
q
IMG_7014.JPG (24.62 KiB) Zobrazeno 4532 krát
Feiky
 
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Příspěvekod peet2101 » stř lis 11, 2009 16:49

Feiky píše:Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.


Dle mého názoru také kvalitní názor :wink:
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod alesshi » čtv lis 19, 2009 15:34

XavierX píše:zdravím páni,
po čase som sa rozhodol prerobiť aj ja sanie na priame.
No ostali my v podstate 3 hadičky, na tu 1 asi pôjde ešte oddychový filter.
Ale neviem čo s ostatnými dvomi, či môžu ostať vulne otvorene či tu 2 uzavrieť
a čo s tím tretím?
viď foto *klik*
Láďuš behá zatiaľ dobre :)
PLS poradte :roll:

PS: na aute sa len začínaju robiť upravy preto je to všetko na fotke take zatr*kané


Jelen píše:Hadici číslo jedna v klidu zaslep, dvojka ani nevím, k čemu je, ale taky bych ji zaslepil a trojku zaveď pod auto :)
nebude to od toho chladiče sát teplý vzduch?


muzu to tak udelat, je to vpoho?
co si myslite ostatni?
gulik je pro srandu o vikendech
Uživatelský avatar
alesshi
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř říj 21, 2009 08:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod rosta » čtv lis 19, 2009 21:05

Feiky píše:Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:

Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... :wink: :P Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
jo to je pravda -se svou 1600 jsem měl co dělat abych feikimu stačil-ale zase jsem nechtěl bláznit v koloně-jede mu to dooost dobře
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod Ondra 07 » sob lis 21, 2009 00:34

Feiky píše:jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc,
Presne tohle me odrazuje od tuningu lada motoru. Tam neni asi jina cesta pro vykone parametry nez nalejvat benzin po kyblech. Na souteze fajn, ale do provozu je to shit. lepsi cesta je podle me, ve zvyseni ucinnosti soustav. Zapalovanim pocinaje, pres davkovani paliva, vyuziti energie vyfukovych plynu pro preplnovani a minimalizace mechanickych ztrat. Zazehovy motor ma ucinost kolem 30%. 70% energie paliva se nevyuzije, dokonce pusobi parazitne na soustavu. To je silene cislo. Z kazdyho natankovanyho litru (30kc) jakoby jste dvacku hodily do kanalu... :x
Nad timhle by se mel zamyslet kazdej nez se zacne lopotit za vysnenym vykonem, kdesi v nedohlednu. :ANAL:


Feiky píše:Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Souhlasim v plnem rozsahu :wink:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod alesshi » pon lis 23, 2009 16:47

a kdyz chci aby to zralo 20 a poradne jelo, co proto udelat? :)
Uživatelský avatar
alesshi
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř říj 21, 2009 08:30
Bydliště: Praha

Vaz 2105

Příspěvekod amiricas » sob srp 21, 2010 17:31

já teda nevím jsem tu sice jako nováček, ale když si tu tak čtu ty starší příspěvky, tak si myslím, že nic pro mě! mám klasiku 2105 z 85 jako druhý majitel po předchozím, který ho používal řekl bych relativně málo, takže mělo tak cca 120000 najeto a relativně zachovalé teď za ty tři roky co ho mám se už blížím k 295000 a jediné co sem na tom udělal byla klasická udržba a pak že jsem vyměnin snad všechny hadice co jsem našel, protože byly spuchřelé a i tak to jede řekl bych dost slušne. 140 není problém a i na těch 150 na dálnici po rovince se dostanu, ale těch 140 to udrží i do mírného kopečka. Konstantně pokud to není nějaký extra stoupák tak udrží 120 tak nevím jestli má cenu cpát tam ořezanej filtr nebo turba když to už takhle při 100+ řve jako kráva, ale jede to dost slušně. Jinak spotřebou jezdim kolem těch 9-10 litrů záleží jak moc tomu dávám.
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod peet2101 » sob srp 21, 2010 17:36

amiricas, Pokud se honíš za výkonem, tak se to hodí. Pokud chceš auto jenom na ježdění tak stačí normální filtr, nebo pokud chceš investovat tak filtr green do origo airboxu (ten se dá čistit a možná přežije i auto).
Naposledy upravil peet2101 dne čtv led 01, 1970 01:00, celkově upraveno 1
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Re: Vaz 2105

Příspěvekod JmJ » sob srp 21, 2010 23:35

amiricas píše:už takhle při 100+ řve jako kráva, ale jede to dost slušně. Jinak spotřebou jezdim kolem těch 9-10 litrů záleží jak moc tomu dávám.


pokud to mas jako auto na normalni jezdeni a hodne jezdis dalnice a pokud je to 05 1.3 v seriovem stavu, tak odporucam klasicky postup uprav:
5 stupnova prevodovka
elektricka sahara
bezkontaktni rozdelovac s elektronickym zapalovanim

motor bude tissi o vrtuli chlazeni a cvakani kladivka rozdelovace, bude mit pravidelnejsi chod a konstantnejsi vykony a kdyz tam zaradis petku, tak to pojede i o dost tiseji s mensim trapenim alternatoru, vodni pumpy, rozdelovace a olejoveho cerpadla (nizsi otacky).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Vaz 2105

Příspěvekod Majo » ned srp 22, 2010 11:34

JmJ píše:...motor bude tissi o ... cvakani kladivka rozdelovace.....

Tak toto ma dostalo :lol: Fakt myslis, ze v tom okolitom kravali ma zmysel riesit cvakanie kladivka rozdelovaca? :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků