Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Re: Vaz 2105

Příspěvekod JmJ » ned srp 22, 2010 11:58

Majo píše:
JmJ píše:...motor bude tissi o ... cvakani kladivka rozdelovace.....

Tak toto ma dostalo :lol: Fakt myslis, ze v tom okolitom kravali ma zmysel riesit cvakanie kladivka rozdelovaca? :mrgreen:


toz musim tomu dodat trochu srandy, ne? ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Maysner » ned srp 22, 2010 21:16

ti co slysi kazdy tuknuti, by si meli poridit vykuchanyho madara :twisted:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod radek mb » ned srp 22, 2010 21:41

Maysner píše:ti co slysi kazdy tuknuti, by si meli poridit vykuchanyho madara


Ano,vyhnat čerta ďáblem :twisted:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod amiricas » ned srp 22, 2010 22:17

za výkonem se nehoním ale jsem rád když vím že mi auto v případě potřeby pojede. A k tý převodovce, už jsem o ní přemýšlel ale měl jsem zato že by byl problém s tím že se k 05 nedělaj a kdybych sehnal nějakou hodně podobnou třeba s lepšího žigula (fakt si myslim že je to kravina protože i v 07 je 4-kvalt) a skusil ji namontovat ta k nebude sedět. Ale jinak za kolik se teda dá sehnat 5-kvalt a co se potom změní kromě tichosti motoru. teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130; 4 od 55+ podle potřeby když nepotřebuju jet nějak extra rychle jen tak aby to neřvalo (kolony a podobně).
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod peet2101 » ned srp 22, 2010 22:27

5Q převodovku seženeš třeba kolem 5 000Kč, pokud bude žigulacka tak sedne absolutně bez uprav, vyměníš kus za kus. Změní se to že pojedeš stejnou rychlostí a s nižšíma otáčkama=menší namáhání alternátoru a vodní pumpy (jak už zmínil JmJ, točí se pomaleji), o něco málo nižší spotřeba a lepší konfort :-)


...no teda to je slátanina :roll:
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod radek mb » ned srp 22, 2010 22:40

amiricas píše:teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130;


Takhle jezdíš běžně nebo si myslel,že to z toho jde vydolovat?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Atex » pon srp 23, 2010 03:36

radek mb píše:
amiricas píše:teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130;


Takhle jezdíš běžně nebo si myslel,že to z toho jde vydolovat?


Asi to bude ten duvod hlucnosti motoru.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod MartasBrno » pon srp 23, 2010 09:19

Ty pětikvalty se dělaly (dělají) asi dva typy jestli se nepletu a oba jdou napasovat do kteréhokoliv žigula, protože všechny motory i převodovky pasují. Od prvního typu 01 až do 07 a NIVY. Jen v NIVĚ je několik odchylek, které jdou odstranit.

Pozor, opravdu mám v krvi nadání k zakládání OT. :cry: Ale když ono mi to nedá...
Naposledy upravil MartasBrno dne pon srp 23, 2010 12:38, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Musil » pon srp 23, 2010 10:11

MartasBrno píše:několik odchylek
Pokud mi paměť neklame - tak jen jedna .... nemá to náhon tachometru (ale to je lehce odstranitelná závada). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pon srp 23, 2010 10:13

A je jinej zadní držák silentbloku.

[ Komentář přidal: Laďuša: po srpen 23, 2010 11:15 ]
A a a .... A tady je téma o úplně něčom jiným ;)
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod amiricas » pon srp 23, 2010 11:17

ne takhle normálně nejezdim, ale vydolovat to z toho jde. normálně tak těch 90 -100 maximálně jinak když třeba zaspim nebo potřebuju dohnat čas tak mu prostě šlápnu trochu víc na krk a těch 140 z toho vydoluju.

[ Komentář přidal: Laďuša: po srpen 23, 2010 12:24 ]
Poslední varování! http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod MartasBrno » sob úno 12, 2011 19:21

Hurikán píše:Ledový vzduch ničemu nevadí, protože při teplotách mínus x°C je vzduch suchý (zbaven vlhkosti), takže pokud není v palivu voda, nemá co kde namrznout. Nebezpečná je jen oblast teploty těsně nad nulou, kdy je v mlze a plískanicích vzduch velmi vlhký a vlivem proudění a odpařování benzínu se dále ochlazuje až pod bod mrazu, což vede k vytvoření námrazy a zamrznutí karburátoru.

Nutno ještě dodat, že tímto neduhem trpí hlavně karburátory řady Ozon. U Weberů k tomu může dojít taky, ale v praxi je to dosti zřídkavý jev.

Samotné nasávání vzduchu s teplotou pod 25 - 30 °C a méně motoru nijak nevadí. Pouze se bude dlouho ohřívat.


Tak tento příspěvek a pár kousků od JmJ jsou z celého vlákna jediné hodnotné. Jen mi, dokelu, Hurikáne řekni, kdes vzal ten teplotní rozsah 25 - 30°C. Totiž já po krátkém kuchyňském laborování s tarmoklapkou, dvoudeckou vody a zavařovacím teploměrem zjistil přesně tento rozsah, na který ta klapka nasávanej vzduch termostatuje. :lol: K té poslední větě - jak závisí rychlost ohřevu motoru na teplotě nasávaného vzduchu? V čem je problém?

Ano, L.O., je to ta od tebe :wink:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Příspěvekod Ragnaroek » pát led 27, 2012 15:15

tak...dneska jsem mel cas a jsem s flexou trosku upravil vzduchovy filtr...auto "dycha" lepsi, ale urcite musim pridat trosku benzin, ne? Myslim zvysit smes...

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Uživatelský avatar
Ragnaroek
 
Příspěvky: 334
Registrován: ned čer 05, 2011 11:20
Bydliště: Vojkovice nad Ohri

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Příspěvekod Majo » pát led 27, 2012 15:48

skor by som to nazval prestavenim bohatosti, kam s tym sroubom bude treba potocit je otazne, proste to treba nastavit nanovo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Příspěvekod Ragnaroek » pát led 27, 2012 16:19

no jo, ale KDE je ten sroub. A ano, bohatosti myslim, chci smes trosku bohatsi.
Uživatelský avatar
Ragnaroek
 
Příspěvky: 334
Registrován: ned čer 05, 2011 11:20
Bydliště: Vojkovice nad Ohri

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků