Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10494
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Little Red Riding Hood píše:..1300 lze převrtat na 1700.. :mrgreen:


Nebo taky na 1400 ...... A myslím, že tato varianta by byla lákavější - velmi podčtvercový motor - vrtání 82, zdvih 66 :idea: :idea: . L.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Little Red Riding Hood píše:ještě bych doplnil:
1300 lze převrtat na 1700.. :mrgreen:

.... , vrtanim sa z 1300 nikdy nedostanes dalej ako na 1400 (ako pise ludek). na 1700 musis zmenit aj zdvih, to uz je ina (další) uprava...
Naposledy upravil(a) Myso dne pon kvě 21, 2007 10:22, celkem upraveno 3 x.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

:oops: omlouvám se.. nechtěl sem nějak dál rozmazávat problematiku tohoto řešení.. :oops:

OK.. bez kliky je to na 1400 :wink:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Takže principielně by takový motor byl pro mě asi praktičtější než momentální vysokozdvižné 1452 ccm.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne pon kvě 21, 2007 14:19, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

no 1500 je vesmírnej podvod..

no tu 1400 by si (podle toho co jsem se dozvěděl) musel asi hodně točit.. aby jela..

ale dát na ni nějakej rozumnej kompresní poměr a ostřejší vačku, tak by asi docela frčela..
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

no prave myslim ze kratkozdvihova 1400 je cisto sportova zalezitost, aby to malo vykon musi t mat kompresiu, potom to ale chce veeeliku vacku a to uz bude vykon pekelne vysoko. k tomu treba kratke prevody...

preto myslim ze na bezne jazdenie je klasicka 1500vka vhodnejsia...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

veru len tak dalej, kym budete uvazovat o takychto nizkoobjemovych hracickach stale mam nadej na sprintoch :mrgreen:

ale teraz vazne - sa vam cudujem, vrazat prachy do takych hovadin ako 1,4 :roll: chce to minimalne 84ku kluku a 84 vrtanie a mozme sa bavit o vykonnych motoroch :finga:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Kontrolna otazka.... sanie a vyfuk bol navrhnuty na objem 1200ccm narvali do toho 1500 potom 1600 a napkon 1700...a vy tam chcete dat 2000.

Nebolo by odveci uz aj nejako zvecsit priemer kanalov alebo aspon urpravit sanie...
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Dusan píše:Nebolo by odveci uz aj nejako zvecsit priemer kanalov alebo aspon urpravit sanie...
slusni ludia to tak robia :) aj sanie aj vyfuck aj vacka :salute:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Turbo to pretlaci :)
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Dusan píše:Kontrolna otazka.... sanie a vyfuk bol navrhnuty na objem 1200ccm narvali do toho 1500 potom 1600 a napkon 1700...a vy tam chcete dat 2000.

Nebolo by odveci uz aj nejako zvecsit priemer kanalov alebo aspon urpravit sanie...

Myslim ze 2000 uz ani vetsi prumer kanalu nezachrani. To uz jsou potreba vetsi ventily, coz usporadani spalovaciho prostoru a ventilu u lady uz prilis neumoznuje. Uz i 1700 rapidne klesa plnici ucinnost. Kdyz srovnam motor lada 82x80(62kW s jendobod vstrikem) s Fiat 124 80x80 (81Kw). Nejvetsim rozdilem je hlava ( 8 ventil twin cam, obrovske saci a vyfukove ventily - alespon ve srovnani s ladou) a kratke sani. Spodek je totozny. Takze vrtat na 84mm se standartni hlavou.. Ano par koniku to prinese (pokud je neprinesla zvysena komprese). Urcite vsak poklesla ucinnost a litrovy vykon. Standartni hlava na to proste nestaci.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

VaSek píše:
Trevor píše:Turbo to pretlaci :)

Nebo kompresor :)

heh a az se to prehreje a praskne hlava nebo blok tak to odtlaci ridic :D
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

re vašek: fiatům moc nerozumi, ale nešla by nějakým způsobem použít ta ona hlava na ladáckej motor??.. nebo alespon ventily??:. oni by se asi do klasickýho škopku nevešli co.. :?
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Ventily by možná šli, ale to bys je musel pšesoustružit :D . Výfukovej má průměr 36 ( lada 31 ) a sací má průměr 42,5 ( lada má 37,5 ) . Jinak hlavu tam určitě nenacpeš :lol: § Je tam rozteč mezi válci 87 mm ( lada má 95 ). To je GIGANTICKEJ rozdíl.
Jinak stěny sousedních válců nujsou chlazeny vodou. Voda chladí tak 3/5 obvodu válců. ( Divím se, že se to neupeče :shock: . Přitom je to motor s 30% nárustem výkonu oproti ladě )
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Little Red Riding Hood píše:re vašek: fiatům moc nerozumi, ale nešla by nějakým způsobem použít ta ona hlava na ladáckej motor??.. nebo alespon ventily??:. oni by se asi do klasickýho škopku nevešli co.. :?

V podstate sis odpovedel sam :)
Vetsi ventily myslim zkousel pouzit Vasator ve svem zavodnim motoru... ale asi ne o 5mm na prumeru.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“