Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Wolf » úte říj 02, 2007 12:55

Luděk Musil píše:Jen tak - mimo mísu:
V sobotu jsem na svém "novém" motoru (vrtání 84, zdvih 80, plochý písty, HÚ má nulový nedoběh) nechal měřit tlaky ...... a jak to dopadlo?
Nezměřili jsme. Důvod? Malý rozsah měřáku. Při první otáčce motoru ukázall 12, při druhé 16 a při třetí otáčce ho (ten měřák) motor vyplivl.
Takže jaký mám tlaky, nevím. Sháním měřák s větším rozsahem. L.

Tak Ti nevim Ludku, jestli jste nemeli napred pocitat a potom upravovat. Tlaky techto hodnot jsou v beznem silnicnim provozu u benzinoveho motoru, byt provozovaneho na LPG, take skodlive. :D Snad kdyby jsi uvazoval o montazi trysek a predelal to na dehtaka :weedman: , pak by to asi bylo v poradku :D . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Little Red Riding Hood » čtv říj 04, 2007 09:01

aci vyse... se na 1700 a dej na tu 1600 pořádnou kompresi...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Acibuk » čtv říj 04, 2007 09:41

za 14dní bude 17ka doma:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvekod Jany_RS » ned čer 27, 2010 19:49

nechcem zakladat novu temu tak sa vas opytam.mam motor 21011 ktory ma rovnake vrtanie,hlavu,piesty ako 2106 islo by zvysit objem vymenou kluky+ojnice??? z 2106 do 21011 ??? (Treba vymenit aj blok?)
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Štěpán » ned čer 27, 2010 19:56

Jeden klučina tady na foru hodil do bloku z 2105 ( vrtání 79 ; zdvih 66 ) kliku z 1500 a o pár milimetru kratší ojnice z nějaké lancie nebo fiata a udělal z toho 1600ccm. Na tvůj dotaz si myslím, že by to šlo, ale musel by sis sehnat tu kliku z 1500-ky, kratší ojnice a možna odpilovat část spodku na pístech, aby se ti vešla protizávaží, co jsou na klice.

Ještě by byla další možnost, že by sis udělal převrtání bloku z 79mm na 80mm a měl bys objem 1608ccm, což by ti mohlo bez dalších zásahu hodit kolem 60kW výýkonu nebo i víc = ( vačka, krmení a zapalování ).
Štěpán
 

Příspěvekod Laďuša » ned čer 27, 2010 20:02

Jany_RS píše:Treba vymenit aj blok?

Nu a to nemusíš ani nic upravovat a rovnou máš větší obsah :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Jany_RS » ned čer 27, 2010 20:31

Na tvůj dotaz si myslím, že by to šlo, ale musel by sis sehnat tu kliku z 1500-ky, kratší ojnice a možna odpilovat část spodku na pístech, aby se ti vešla protizávaží, co jsou na klice.




kluka z 1500-ky??? sak z 1600,ne?sak vrtanie (21011 ma take iste vrtanie ako 2106,piesty s vybranim)by som nechal take iste len zdvih chcem zvysit,ta jak na to?
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Štěpán » ned čer 27, 2010 20:34

1500 a 1600 mají stejnou kliku. Respektive motor 1600 má kliku z motoru 1500, akorát že má oproti 1500 větší vrtání 79mm.
Štěpán
 

Příspěvekod Jany_RS » ned čer 27, 2010 20:48

taze kluku a ojnice z 1600 a mam vacsi zdvih ci treba aj blok z 1600?
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned čer 27, 2010 20:50

Jany_RS píše: ... taze kluku a ojnice z 1600 ...
Tím pádem potřebuješ i blok 1600 :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hurikán » ned čer 27, 2010 20:58

Jany_RS, Neber to špatně, ale než se začneš takhle detailně (a pro některé i hloupě) vyptávat, tak si nejdřív o těchto (našich) motorech něco přečti. Literatury je dostupné dost. A to jak na papíře, tak třeba i u nás na webu. Ani nevíš, jaké jsou rozměry klikovek v jednotlivých motorech a chceš něco "ladit" a dokonce stavět vlastní motor. :roll: Do takovýchhle akcí se tady nepouští ani daleko zkušenější a vazem ostřílenější soudruzi.

Takže nejdříve číst a dívat se, potom něco dělat na sériovce, následně se poptat a až úplně nakonec můžeš chtít něco stavět. :idea:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jany_RS » ned čer 27, 2010 21:05

Hurikán, sak citam a docital som sa ze hlava je rovnaka piesty len blok je iny a tym padom asi aj kluka preto sa pytam,najlepsie by bolo keby som to videl nazivo ze aky rozdiel v motore rozdiel v kluke toho a toho typu,no aj tak my to neda ale asi najlepsie bude ked zozeniem tu kluku z 1500 abo 1600 a kratsie ojnice ako povedal Štěpán Getsko, alebo rovno cely blok z 1600 plus ostatne casti
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Hurikán » ned čer 27, 2010 21:16

:roll: Vidět naživo nic nemusíš. Stačí se podívat do tabulky, třeba v Tůmovi, a je to jasné okamžitě. Čísla jsou totiž jednoznačná.

Zopakuju to ještě jednou, pořiď si literaturu a pěkně si to v klidu pročti. Doporučuju zejména:

ing. Vlastislav Tůma - Údržba a opravy automobilů Lada
nebo
ing. Ivan Škoda - VAZ-Žiguli

Tam jsou jednoznačné srovnávací tabulky všech součástí a jsou tam popsány všechny záležitosti nejen o motorech.

Něco se dá najít i v Jak na to? od vydavatelství Kopp, ale dvě výše zmíněné knihy jsou pro Tebe lepší. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jany_RS » ned čer 27, 2010 21:20

ing. Vlastislav Tůma - Údržba a opravy automobilů Lada
nebo
ing. Ivan Škoda - VAZ-Žiguli



prave tieto dva mam
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod jakke » ned čer 27, 2010 21:22

jen takovej dotaz . Nebude lepší si sehnat rovnou 1600 bo 1700 než se stim piplat ?
jakke
 
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků