Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Lada_BV » čtv zář 06, 2007 19:49

chlapi a ta hlava za těch cca. 10 táců je i s ventilama, nebo deset táců stojí holá hlava ? a případně co by k tomu stály i ventily 4 + 4 ? sedla ventilů jsou ocelová ?


fakt po ní toužím :cry: a už šetřím :? - měsíčně si odkládám 200 - 300,- Kč :lol: :lol:


PS: poraďte, když investuji do této hlavy, jak to pomůže zvýšit výkon, případně jaké další úpravy motoru navrhujete. Jako většině z nás mi nejde o maximální rychlost, ale o akceleraci při předjíždění. Když budete tak hodní a navrhnete další úpravy, tak s ohledem na to, aby se nezvyšovala moc spotřeba. Zvýšení výkonu motoru ano, ale né aby to žralo 15 na 100 !!!
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Majo » čtv zář 06, 2007 20:22

idem na to ciste logicky - ta hlava musi byt aj s ventilami a sedlami lebo v ponuke to extra nemaju a kedze su vacsie som zvedavy kto by to kde zhanal.
Nepovedal by som, ze montaz tejto hlavy pri zachovani doterajsieho stylu jazdy akokolvek ovplivni spotrebu.

a asi jedina uprava, ktora ma priaznivy vplyn na vykon a spotrebu nezvysi(ale niekedy naopak znizi) je zvysenie kompresneho pomeru. Ostatne upravy idu vzdy ruka v ruke so zvysenim spotreby. M.

PS:setri pomaly nech stihnem nasetrit aj ja a vezneme rovno 2ks :D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Lada_BV » čtv zář 06, 2007 20:48

nechci kazit téma, ale kdy to vidíš na koupi té hlavy ? já bych tak v příštím roce.

Koupil jsem 2107 1700i

změřím tlaky atd., abych něco aspoň věděl o motoru, pak když budou tlaky OK, tak bych chtěl koupit tu super hlavu a pak bych popřemýšlel nad zvýšením komprese. Jsem zjistil, že to trochu papá olej - doufám, že přes gufera ventilů, neboť vana je rezavá a úniky nejsou nikde vidět

Ještě dotaz - mám známého - dělá v nerezu a je schopný udělat výfukové potrubí - nerez. Cena je samozřejmě vysoká - nerez je drahý. Ještě jej musím zlomit, aby byl i ochotný to udělat. Měl by někdo zájem kdyby to vyšlo ???
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Majo » pát zář 07, 2007 10:44

s tou hlavou to vidim, tiez zhruba tak na rok. Ale ne driv jak v lete...


Nerez vedia aj madari, akurat to je taka cena ze z toho prechadza zrak. Nepotrebujem vyfuk, ktory prezije auto.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Acibuk » pon zář 17, 2007 06:55

ok, ok, takže přemýšlím - kolik by tak zhruba stálo převrtání 1500ky na 1600ku? Co by bylo potřeba provést za úpravy?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvekod Malda » pon zář 17, 2007 09:16

Vyvrtat, vyhonovat, novy pisty a krouzky, saly ...
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Malda
 
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvekod Myso » pon zář 17, 2007 09:49

Malda píše:saly ...
k salam by to chcelo zrejme aj prebrusit klukovku a dat plusove... to zistis az ju vyberies a skontrolujes, pomerias. u nas je vybrus 1000sk, aj na bloku aj na kluke, neviem ako v cechach, musis si najst firmu co to robi a zistit... moze sa to dost lisit (+1000 penazi)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Wolf » pon zář 17, 2007 10:28

Acibuk píše:ok, ok, takže přemýšlím - kolik by tak zhruba stálo převrtání 1500ky na 1600ku? Co by bylo potřeba provést za úpravy?

Skoda prace :D az od 1,6 vys jsou motory, se kterymi se da skutecne jezdit :D . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Acibuk » pon zář 17, 2007 17:15

mám možnost levně dobré 1500ky, ideální na stavbu něčeho. Takže odhadovaná cena kolik, resp jaké jsou varianty zvýšení objemu? Na 1600ku prostě ne a ne narazit.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvekod Dusan » pon zář 17, 2007 18:10

Dobrej 1500 to chces pOvedat ze znicis dobry motor ? Ja na svojej 1500 este troska pobeham a dam rovno piesrty s 1,6 :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Trevor » pon zář 17, 2007 18:58

Proste najednoduksie je zohnat 1700 a je po problemoch :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Pája » úte zář 18, 2007 06:10

Trevor píše:Proste najednoduksie je zohnat 1700 a je po problemoch :D


Tak tomu já ale vůbec nerozumim. Stejně musíš převrtávat. :P :shock: :lol: 8)
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Acibuk » úte říj 02, 2007 12:27

Takže vrtnutí 16ky na 17ku - bude pak nějaký rozdíl v životnosti atd oproti sériové 17ce?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvekod Luděk Musil » úte říj 02, 2007 12:44

Jen tak - mimo mísu:
V sobotu jsem na svém "novém" motoru (vrtání 84, zdvih 80, plochý písty, HÚ má nulový nedoběh) nechal měřit tlaky ...... a jak to dopadlo?
Nezměřili jsme. Důvod? Malý rozsah měřáku. Při první otáčce motoru ukázall 12, při druhé 16 a při třetí otáčce ho (ten měřák) motor vyplivl.
Takže jaký mám tlaky, nevím. Sháním měřák s větším rozsahem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Štěpán » úte říj 02, 2007 12:50

Tak to už Luďku můžeš s takovejma tlakama udělat z toho motoru rovnou DIESELa :D . Místo svíček hodíš trysky a máme tu LADAtraktor :lol:
Štěpán
 

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků