Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...

Moderátor: Moderátoři

Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...

Příspěvekod Pája » ned dub 15, 2007 11:10

Rozdíl mezi bloky 1500 a 1700:
Máte to prosím někdo okoukané, jaký je mezi těmito bloky rozdíl? Dík za postřehy...
Naposledy upravil Pája dne stř kvě 23, 2007 09:37, celkově upraveno 1
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Myso » pon dub 16, 2007 10:39

no podme na to vazne lebo nas paja nebude mat rad, niekto vzdy vypraval nieco o tom ze 1700 ma nejake ine kanaly chladiace, ale nikdy som to nevidel, a ked je rovnaka hlava tak si neviem predstavit ako by to mohlo byt...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Wolf » pon dub 16, 2007 10:43

Myso píše:no podme na to vazne lebo nas paja nebude mat rad, niekto vzdy vypraval nieco o tom ze 1700 ma nejake ine kanaly chladiace, ale nikdy som to nevidel, a ked je rovnaka hlava tak si neviem predstavit ako by to mohlo byt...

Mas pravdu, ani ja nevim, jak by to v kombinaci s hlavou udelali, nicmene je pravda, ze 1700-ctka se hreje ze vsech zigulu, co jsem mel, nejmin.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Myso » pon dub 16, 2007 10:44

no to ta moja sa hreje hodne :)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Leguáán » pon dub 16, 2007 10:48

U bloku 1700 soudruzi posílili stěnu výlce.
Do bloku 1500 lze vyvrtat 17ku tušim 82mm, ale v některých místech zbyde stěna jen něco okolo 1 mm, takže se postupně válece nafouknou a začne to žrát olej.
Do 17ky lze udělat díry 84 mm a stále zbyde stěna přibližně 3 mm - tuto variantu mam zatim jenom oměřenou necham to vyvrtat až podle pístů (zatim mam jenom výkovky) a to bude nejdřív na podzim
Uživatelský avatar
Leguáán
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon dub 02, 2007 19:54
Bydliště: Klatovy

Příspěvekod Wolf » pon dub 16, 2007 10:50

Mne se stale drzi na kraji zeleneho pole a pokud nejedu do Prahy postat si na semaforech :D , tak se odtud smerem nahoru nehne. U drivejsich jsem ale mel bezne rucick teplomeru pri jizde sice v prvni puli, ale skoro uprostred.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Pája » pon dub 16, 2007 14:27

Leguáán píše:U bloku 1700 soudruzi posílili stěnu výlce.
Do bloku 1500 lze vyvrtat 17ku tušim 82mm, ale v některých místech zbyde stěna jen něco okolo 1 mm, takže se postupně válece nafouknou a začne to žrát olej.
Do 17ky lze udělat díry 84 mm a stále zbyde stěna přibližně 3 mm - tuto variantu mam zatim jenom oměřenou necham to vyvrtat až podle pístů (zatim mam jenom výkovky) a to bude nejdřív na podzim


A to si zjistil jak? Rozříznuls blok vejpůl?
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Luděk Musil » pon dub 16, 2007 15:38

Little Red Riding Hood píše:hele vrtat 1500 na 82.. není to nahodou až do vody??:


Si to spočítej: stěna válce 5 mm, vrtání 76, převrtáš na 82...... to znamená, že na stěně válce ubereš 3 mm - takže stěna válce bude mít ještě pořád tloušťku 2 mm. Ale jak správně podotýká Leguán - v některých místech se to bude blížit 1 mm.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Pája » úte dub 17, 2007 06:07

Teoreticky to je vypočítáno v pořádku Luďku, ale jak si to zjistil, že má stěna zrovna 5mm?
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Luděk Musil » úte dub 17, 2007 10:34

Pája píše:Teoreticky to je vypočítáno v pořádku Luďku, ale jak si to zjistil, že má stěna zrovna 5mm?


Já ten blok (2103) neřezal ........... ale montér Kolja ano :) (právě kvůli zjištění tloušťky stěny). L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Pája » pát dub 20, 2007 06:09

Takže jaký je výsledek tohoto tématu? 1500 lze bez problémů vrtat na 1600, 1600 na 1700 a 1700 na 1800? Je to tak správně?
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Leguáán » pát dub 20, 2007 09:57

podle mě je pro 1500 a 1600 stejný odlitek - ale nevim jetli je na originál bloku 1600 taky nálitek BA3 2103 (kdyžtak ať mě nekdo z majitelů 2106 opraví) a lze do něj krajně vyvrtat i 1700 (82 x 80) ale rapidně to zkráti jeho životnost
blok 2121 má určitě silnější stěnu válců než 2103 takže by se do něj mělo vejít 84 - vznikne 1800 (přibližně 1770)
a ještě by mě zajímalo jak je to s blokem 2131 jestli je to jen převrtaná 2121 a nebo ještě další odlitek? :roll: http://www.tuning.cz/ladaauto/2131.html
pro klid duše ještě jednou o víkendu naměřim a nafotim rozdíl mezi převrtanou 1500 a sériovou 1700
Uživatelský avatar
Leguáán
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon dub 02, 2007 19:54
Bydliště: Klatovy

Příspěvekod Majo » pát dub 20, 2007 13:53

2103 a 2106 su rozdielne bloky a kazdy ma aj vlastny naliatok.
76 ide bezpecne prevrtat na 79
79 udajne na 82
82 by mal ist na 85, ale viac ako 84 sa velmi nevrta
a 2131 je blok 21214 s rovnakym vrtanim 82, akurat to ma vyssiu kluku(84mm)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Leguáán » úte dub 24, 2007 09:23

Aha tak to sem nevěděl, a prosimtě jaký je ten nálitek na 16ce?
Uživatelský avatar
Leguáán
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon dub 02, 2007 19:54
Bydliště: Klatovy

Příspěvekod Nemo » úte dub 24, 2007 13:08

Takový:
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků