Ak si chces pozriet aspon fotky tak
http://www.ladaklub.com/myso/upravy/motor1700/index.php Motor (blok) je 1300vka remenova, kluka 1500, ojnice lancia (daju sa pouzit aj z fiatu ako pise Hurikan), piesty (a vrtanie) Samara, kruzky Goetze, trochu ostrejsia vacka, zotrvacnik mierne odlahceny. Robi to objem necelych 1700. Hlava znizena, vyfuk 50 od madarov, karburator prerobeny Ozon na mechanicke ovladanie druheho stupna,otvorene sanie, elektricke palivove cerpadlo, rozdelovac z Favorita so zablokovanou odstredivou regulaciou a zapalovanie z IMF soft, kedze po tychto upravach doahovala teplota oleja v lete na dialnici hodnotu 130 stupnov, bol doplneny o chladic oleja z oltcita (ten sa dal zohnat najlacnejsie). Motor nebol stavany na preteky, ale na prepravu medzi Prahou a Bratislavou, takze bola k nemu pouzita 5Q prevodovka a rychly diferak a samozrejme LPG. Motor ma za sebou cca 30 000km bez sebemensich problemov a kedze zeleny frosch v ktorom bol zabudovany "kapanek" prehrdzavel tak caka na dokoncenie uprav na druhej kasni.