Sportovní vzduchový filtr

Moderátor: Moderátoři

Sportovní vzduchový filtr

Příspěvekod krtek » pon dub 02, 2007 20:00

Má někdo na ladě takovýto filtr jestli ano tak jak fo má te vyřešený popřípadě jestli můžete dát foto
Děkuji
krtek
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 28, 2006 18:16
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvekod Pool » pon dub 02, 2007 21:51

Já míval na ladě GREEN stejných rozměrů jako originál filtr a k tomu ořezaný box, ale myslím že lepší by byl kónus natažený někde bokem, kde je dobrý přívod chladného vzduchu. Ono si to takhle sálo teplý vzduch z výfukových svodů, hlavně při delším stání (v kolonách) a stalo se mi párkrát, že přestával jít volnoběh, až se to zachlastalo a nešlo natočit.
Pool
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte dub 03, 2007 21:09

U mě GREEN v kombinaci s celoořezem funguje v pohodě i na volnoběhu. Nárůst výkonu tam nějaký je i když myslím, že jde z větší části o placebo efekt. Při ořezaném sání je trošku nevýhodou větší hlučnost (sykot) a špinivost.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pája » stř dub 04, 2007 05:46

To syčení je na tom uplně to nejlepší!!!
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Wolf » stř dub 04, 2007 06:35

Pája píše:To syčení je na tom uplně to nejlepší!!!

:) No, mne by to rozcilovalo, asi bych stale utahoval "povoleny" karburator :D . Ale bez legrace, rozcilovala mne i prasklinka na gumove hadici sani Barci. Ale jiz jsem ji nasel, i kdyz byla mrska schovana v ohybu (harmonice). W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod JmJ » stř dub 04, 2007 06:49

Pája píše:To syčení je na tom uplně to nejlepší!!!

jo jo, zigul ma pak na volnobeh zvuk jako Interceptor V8 z filmu Mad Max :lol:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř dub 04, 2007 08:01

je to normální že u ozona sičí děsně ten volnoběžnej ventil ovládanej podtlakem??. (dofám že sem se vymačkl)
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod JmJ » stř dub 04, 2007 08:21

Little Red Riding Hood píše:je to normální že u ozona sičí děsně ten volnoběžnej ventil ovládanej podtlakem??. (dofám že sem se vymačkl)


jo jo, nevim jak to ma weber, ale ozon, pokud shodis filtrbox, tak na volnobeh fest syci. jak sem psal vys, je to ten sam zvuk, co vydava Ford Falcon V8 8)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Luděk Ondrůch » stř dub 04, 2007 08:53

Little Red Riding Hood píše:je to normální že u ozona sičí děsně ten volnoběžnej ventil ovládanej podtlakem??. (dofám že sem se vymačkl)


Není, přisává si někde vzduch.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř dub 04, 2007 13:53

hmm.. když ucpu tu podtlakovou hadici co vede k němu (tomu ventilu), tak to přestane, ale logicky spadnou otáčky a volnoběh je out... nicméně dělá to i novej ventil.. asi tam dám místo podtlaku pružinku a udělám to natvrdo...

tak se chlapy ale domluvte.. :P
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod JmJ » stř dub 04, 2007 15:15

Little Red Riding Hood píše:hmm.. když ucpu tu podtlakovou hadici co vede k němu (tomu ventilu), tak to přestane, ale logicky spadnou otáčky a volnoběh je out... nicméně dělá to i novej ventil.. asi tam dám místo podtlaku pružinku a udělám to natvrdo...

tak se chlapy ale domluvte.. :P


tak jestli jde kvileni vylozene z toho ventilu, tak to by nemelo :-)

normalne zdechni motor a potahni usty vzduch smerem od karburatoru tou hadickou, co vede od pneuventilu do krburatoru. nesmi tama jit sat vzduch. pokud jde, pak netesni nebo je poskozena membranka, co je v ekonomizeru, nebo je spatna hadicka :-)

tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř dub 04, 2007 18:55

JmJ píše:normalne zdechni motor a potahni usty vzduch smerem od karburatoru tou hadickou, co vede od pneuventilu do krburatoru. nesmi tama jit sat vzduch. pokud jde, pak netesni nebo je poskozena membranka, co je v ekonomizeru, nebo je spatna hadicka :-)
psal sem přece že je novej... dechovou zkoušku už sem na něm zkoušel.. :lol: :lol:
JmJ píše:tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
tak ještě abych tam dával takovíhle hovadiny.. :ANAL: mam zapojenej ventil přimo na sání.. :mrgreen:
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod JmJ » stř dub 04, 2007 19:19

JmJ píše:tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
tak ještě abych tam dával takovíhle hovadiny.. :ANAL: mam zapojenej ventil přimo na sání.. :mrgreen:[/quote]

no ventil je vzdy primo na sani :-) myslis spis ekonomizer, ne? tedy pneuventil tam nemas, da?

tak proc tam mas ten ekonomize? :roll: :wink:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř dub 04, 2007 19:28

Psané slovo někdy evidentně nestačí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod O@F » pát srp 07, 2009 16:28

Dobrý den,někde nemůžu sehnat vzduchový sportovní filt nevíte kde by se dal koupit?
a neptejte se proč! :D
Uživatelský avatar
O@F
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát srp 07, 2009 15:59
Bydliště: garáž

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků