Stránka 4 z 4

PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 12:24
od Turbo Žigi
motor se má zatím dobře , a momentálně má dvou měsíční pauzu (lakování) a zatím je vše na svém místě a doufám že jště dlouho bude :D

PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2007 21:28
od chleba
popiste mi jak mam zapojit turbo na 1500 motor s karburatorom weber

PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2007 22:16
od čmelák
no na tom webri ti to nepojde skus pouzit karb z R5Turbo ale to je trosku utopia zohnat
a co tam chces zapajat par hadic nejaky ten iny zvod mazanie prepad sanie cooler :)

PříspěvekNapsal: čtv srp 30, 2007 10:28
od chleba
bude treba este nieco vymenit okrem karburatoru?

PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2007 19:34
od Maysner

PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2007 19:38
od Ivo
To je ale tajnůstkář.

PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2007 20:20
od Turbo Žigi
Hoši promiňte , ale moc mi to teď časově nevycházelo , zítra snad nahodím nějaké info + foto :oops:

PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 20:55
od Atex
prosimte jeste, ten konecny plnici tlak mas nastaveny primo na turbu jo? neni treba uz dalsich uprav, ventilu apod.?

PříspěvekNapsal: čtv bře 06, 2008 08:17
od čmelák
wastgate je na turbe, ale nie je celkom pravda s tym ze si das kolko potrebujes, ked das velke turbo ktore raz tlaci 0,8 tak menej bude tazko, pretoze aj ked klapku naplno zavres tak bude davat seriovy plniaci tlak

PříspěvekNapsal: čtv bře 06, 2008 16:13
od Saša
čmelák píše:no na tom webri ti to nepojde
Nevidím důvod (krom financi) proč by to nemělo jít ?

PříspěvekNapsal: čtv bře 06, 2008 17:49
od čmelák
je to uplne jednoduche a kazdy druhy zigul jazdi s trubom a karbom

PříspěvekNapsal: čtv bře 06, 2008 19:16
od Saša
čmelák píše:je to uplne jednoduche
Již Sis odpověděl ! A proč nejezdí každý druhý žigul s turbem je jednoduché odpovědět: Je to spousta času , precizní svářečské práce a potřeba dobře vybavené dílny . A dnes v neposlední řadě dosti peněz které obvykle přesáhne cenu našich Vazů. Dokonce turbo a karbec je daleko jednodušší řešení (kromě mechanické práce) než použití u íčka . Dodám fotku motoru VW brouk turbo v UL letadle a zjistíš že je tam i origo karburátor .