Stránka 3 z 4
Napsal:
ned dub 15, 2007 10:48
od Pája
To Turbo žigi:
Vim, že se ptáme jako parta malejch zvědavejch kluků, ale mne by zase zajímalo, jak se dá nastavit ten obtokovej ventil turba na určitej požadovanej tlak. Můžeš nám to prozradit?
Napsal:
ned dub 15, 2007 17:57
od Turbo Žigi
Jen se ptejte, z toho ventilu vede "tyčinka" která je spojená s klapkou ,která přepouští vzduch, na té tyčince je závit s matkou, dyž se ta matka povolí tak s tou tyčinkou otáčíš (v tom ventilu je pružina s membránou) , na jednu stranu se ta pružina stačuje (čím víc je stlačená tím to turbo musí vyvinout větší tlak na tu membránu (vyšší plnící tlak) aby to tu pružinu přetlačilo a otevřala se ta klapka ) a na druhou se zase ta pružina na tahuje a tlak je menší ,kdyby něco tak se klindně ptej
Napsal:
pon dub 16, 2007 06:07
od Pája
To by docela vyhovovalo. Takže k tý turbíně není potřeba žádná elektrika, co by to nějak řídila? Docela rád bych se tý elektronice vyhnul. A mám ještě jeden problém. Karburátor. Neuvažovals o nějakym jinym vstřikování, který by tam šlo nacpat? Mě by se ĺíbil nějakej mechanickej kugel-fischer, ale to je jen představa a asi by to tam sedlo jen s velkejma úpravama. Žiguláckej monovstřik se mi k tomu moc nezamlouvá...
Napsal:
pon dub 16, 2007 10:44
od Turbo Žigi
Ne k tomu turbu není zapotřebí elektroniky(ikdyž u novější to řídí elektronika) a co se týká toho vstřiku tak byl samozřejmě lepší vícebod ale zatím mi to tak vyhovuje (a náklady by se zvedly) ono nadruhou stranu se žigul se vstřikem a přeplňováním jen tak nevidí
Napsal:
pon dub 16, 2007 14:30
od Pája
Takže jiná verze, než žiguláckej jednobod nepřicházel v úvahu?
Napsal:
pon dub 16, 2007 19:54
od Trevor
sice je to felicia ale co sa tyka problemu so vstrekovanim tak je to to tam krasne popisane
http://www.motortech.sk/Felicia%20turbo.pdf
Napsal:
úte dub 17, 2007 05:23
od Turbo Žigi
Pája píše:Takže jiná verze, než žiguláckej jednobod nepřicházel v úvahu?
Při myšlence přeplňování ano
Napsal:
úte dub 17, 2007 20:42
od Ondra 07
Turbo Žigi píše:z toho ventilu vede "tyčinka" která je spojená s klapkou ,která přepouští vzduch,
Tak mechanika serizovani plniciho tlaku uz je vysvetlena, ale jak podle polohy te pruziny poznas kolik to bude ted plnit, da se ten plnici tlak nejak merit? Ty jsi myslim psal ze mas pul baru ne?
Napsal:
stř dub 18, 2007 07:54
od Turbo Žigi
Ano psal, zjistil jsem to na budíku tlaku turba který jsem tam přidal
Napsal:
pon čer 18, 2007 14:49
od Milan CAYO
Z coho tam maas zadnuu naapravu? Bo vidiim ze tam maas kotuuce...
Napsal:
pon čer 18, 2007 20:45
od Maysner
Milan CAYO píše:Z coho tam maas zadnuu naapravu? Bo vidiim ze tam maas kotuuce...
nejjednodussi je asi pouzit z polaka. nemusis tam pak domyslet rucni brzdu
Napsal:
pon čer 18, 2007 21:37
od Majo
ale urcite nie celu napravu. jedine ak kotuce so strmenmi.
kazdopadne je to tu OT/mimo temu/ ako svina
takze pekne do prislusnej temy, uz su tu aj tak dve
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1600&postdays=0&postorder=asc&start=45
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3024&start=0
Napsal:
stř čer 20, 2007 10:10
od Turbo Žigi
Maysner píše:Milan CAYO píše:Z coho tam maas zadnuu naapravu? Bo vidiim ze tam maas kotuuce...
nejjednodussi je asi pouzit z polaka. nemusis tam pak domyslet rucni brzdu
Zadní náprava je origo, akorát je přizpůsobená (náboje ,kotouče, držáky třmenů , brz. třemny VW....)
Napsal:
stř čer 20, 2007 10:11
od Turbo Žigi
Napsal:
stř čer 20, 2007 11:39
od Trevor
Turbo Žigi píše:Máš recht
ser nato
radsej nam porozpravaj ako sa ma motor
vyfukove ventily este nie su opalene?
ojnice sa este neprebojovali na denne svetlo ?
z prevodovky vypustas okrem oleja aj koleska?