Stránka 1 z 4

Přeplňování

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 19:05
od Turbo Žigi
Zdar všichni.Vlastním ladu 21073i Turbo.Zástavba mi trvala asi čtvrt roku.Tomu předcházela celková go podvozku,přovodovky,atd. Nějaké parametry: Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV), intercooler, Blow of ventil, plnící tlak je nastaven na 0,5bar, přeprogramovaná ř.j., výkon zatím nevím ale bude se měřit, najeto cca 400 km a zatím bez závažnějších problémů,jede pekelně

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 19:14
od Malda
No zni to velice zajimave, myslim, ze to tady bude zajimat hodne lidi :D Nahod nejaky info a fotodokumentaci 8)

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 19:16
od Turbo Žigi
Mrkni se na mou fotogalerii

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 19:19
od Malda
Turbo Žigi píše:Mrkni se na fotogalerii

Jo, ted sem tam byl :) Nejaky fotky z montaze nemas? Neni tam moc videt. Jestli tam je intercooler, jak to je poskladany a tak 8)

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 19:29
od Turbo Žigi
tady jsou

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 19:30
od Turbo Žigi
další

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 19:32
od Turbo Žigi
a další

PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 21:47
od Trevor
Kua chlape ides ako na zavolanie :D

hned mam par otazok

- lamda sonda co nevadi jej ze je trochu horuco ?

- ihla na servo volnobehu nema problemy s vrelym vzduchom ktory takde ide lebo niektore to mali z plastu ten kuzel a to ma zaujima ci sa to nesdeformuje

- kompresny pomer co ? nechal si povodny 9,3 ?

najviac co mi je zahadou je to ze ci to stiha ten vstrekovac nakrmit ?

PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 16:27
od Maysner
vypada to zajimave. planujes jet na sraz do pribrami?

PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 18:10
od Petanek2101
no konečně to nekdo spachal,ja se na to chystam takovou dobu a porad to nejak nejde.no do Přibramy by si mohl jako dojet,aspon bych slisel pekne odfukovat žigu

PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 18:51
od Turbo Žigi
Čau takže motor po úpravě má najeto cca 400km, lambda je zatím ready,
jehla na servo volnoběhu je mě železná a navíc vzduch z turba chladím v intercooleru takže horký tan vzduch není (na trubce do a z intercooleru je teplotní rozdíl znatelný) , komresní poměr je původní 9,3 , a to stím vstřikovačem zas tak velká záhada není bylo potřeba chiptuning páč je jasné že sériový program si stím moc rady nevěděl (mám to načipované co to dá)

PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 18:53
od Turbo Žigi
Sraz v Příbrami plánuju ale doufám že to vše stihnu a odfukovat žigu tak stím ti můžu pomoct, mám to totiž na točené na foťáku sice kvalita nic moc ale to podstatné tam je

PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 19:15
od Pavel04
Uz sem se te ptal v tom duhym topicu, tak kdyztak odpoved sem. Naklady? STK?

PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 19:22
od Turbo Žigi
Jojo promiň nestíhám takže turbo 7000, materiál cca 2500(nerez,hliník,...) , svařování hliníku 1000 , chiptuning 10 000 , takže do 25 000 jsem se asi vlez , nením to úplně přesně a technickou tak to vypadá asi nabokovku ale chtěl bych si nechat pro zajímavost změřit emise , a to video má 17MB

PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 19:56
od Trevor
a ten chip ti robili na brzde alebo ako ? obsah epormky je verejne dostupny ? :mrgreen: