2107 Turbo

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Pato » pon dub 18, 2005 14:17

Ten medzikus co je na obrzkoch som videl aj nazivo. Mal by to byt univerzal na kazdy typ vozu. Vyberes olejovy filter, natocis medzikus a natocis olejovy filter. Je treba v niektorych pripadoch nizsi filter. Myslim ze na tom medzikuse boli aj sipky von dnu (do chladica)
Uživatelský avatar
Pato
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod ert » úte dub 19, 2005 09:25

jestli vis kde a za kolik se da sehnat, prome je jednodusi si ho vytocit na soustruhu, ale ta cena by me fakt zajimala !! jo a oprava chlapi.:.. chladic dam pred filtr .... protoze sem si zamenil vstup s vystupem oleje u filtru.... nemu6u vedet z hlavy vse :shock:
ert
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát dub 08, 2005 09:11
Bydliště: Slapy

Příspěvekod dusin » čtv čer 30, 2005 15:20

A jek jsi s tím daleko?Už ti to jezdí?
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Majo » čtv čer 30, 2005 17:41

Turbo som akurat vcera kupil v srotovisku za 100Sk! Akurat sa dobre loga a tieko z neho olej - taky detail :lol: Ale nieco z neho bude - mam totiz doma este jedno take iste (ide o Garrett M4 - z Fiatu Croma, Thema atd. 2,0).
Mimochodom, existuje karburator, ktory by sa dal pouzit s turbom normalne? Teda, ze by turbo tlacilo donho vzduch? Nejaky pretlakovy? A dal by sa aj zohnat? Montoval sa do nejakeho auta, ktore by sa dalo najst na slovenskych prip. madarskych vrakoviskach?
Mam totiz komletne vstrekovanie(aj MPI aj SPI) aj s elektronikou a sondami, ovsem ani zdaleka si to netrufam zapojit. Nehrozi - na mna az prilis zlozite - a nemam absolutne ziadne schemy - nic co by mi aspon trochu pomohlo :cry:
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod dusin » pát črc 01, 2005 07:22

Teoreticky by to měl zvládnout i normální karb.Koukni na maďary.Tlačej to do filtrboxu.Přetlakem na vstupu karburátoru se v difuzoru zvýší rychlost proudění->karburátor bude zase nasávat(berouliho rovnice).Funguje to stejně jako když vezmeš dva listy papíru a foukneš mezi ně.Taky se k sobě přiblíží,protože prouděním v trubici vzniká na její stěny z venku přetlak=pokud do takové trubky navrtáš díru,bude to tou dírou přisávat.
Sice sem to napsal v kostce,ale snad se to dá pochopit.
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Majo » pát črc 01, 2005 10:21

Tiez uvazujem nad verziou "Vzduchovy filter>turbo>filterbox karburatoru". Chladic do tooho strkat neplanujem(no to je este daleko, kym to ja budem robit, tak ktovie). Len aby to s normalnym karburatorom nemalo efekt: Spotreba jaxvina a vykon mizerny. Myslim, ze ak sa tam da normalny karburator, nikdy to nebude mat idealnu zmes :?
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod dusin » pát črc 01, 2005 11:44

To bude otázkou otryskování.laborovat,laborovat a laborovat.Nebo si napsat maďarům.Ale já maďarsky teda neumim
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Majo » pát črc 01, 2005 13:28

dusin píše:To bude otázkou otryskování.laborovat,laborovat a laborovat.Nebo si napsat maďarům.Ale já maďarsky teda neumim


No tak to budem musiet nahovorit STEVA. :wink: Teda, Stevo - vyzisti co mozes a sem s tym :D
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod dusin » pát črc 01, 2005 13:43

A teď mi slíbil šéf,že mi sežene za inteligentní cenu turbo z Lancia delta HF integrále. :supz: :blob6:
Sháním motor 2103 za odvoz.Ideálně po cestě vyškov-brno-kutná hora
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod ert » pát črc 01, 2005 19:54

čágo chlapi... ještě to nemám... děláme verandu s terasou a na žigula sem 2 měsíce ani nešáh a navíc tam mám jinej motor tak na to nespěchám!! turbo před karburátor bych nedával :arrow: naši taťkové, dokonce už i dědkové hnali přes turbo směs...(než zakomponovali střikačku 8) ) karburátory mám jaký mám, tak už se mi nechce nějak přemejšlet jak přizpůsobit jejich princip, a anibych to nedokázal!! jediný co jsem dělal po přetriskování bylo, že když sem ladil motor, tak sem snažil vymachrovat předstih a pak lehce obohatit směs... to byla jediná uprava karburátoru!!! prostě motor a pak rozdělovač... ikdyž čekám že teď budu asi pěkně čumět co bude potřeba vyvádět s rozdělovačem a by to mělo při ruznejch zatížení motoru potřebnej předstih!!! aby se mi nepropálili písty hned z kraje :shock: no uvidim... čeče na MPI turbo ? někdo otom píše na škoda tech web, tak na to mrkni, ale já nějak elektronice neholduju, tada na žigulech ... jak to neni na hulváta, neni to laďenka :wink:
ert
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát dub 08, 2005 09:11
Bydliště: Slapy

Příspěvekod Števo » sob črc 02, 2005 09:23

Teraz mi to nedalo som si pozrel video z Lada Turbo. Tak chlapik tam rozpraval o tom , ze Od vyfukoveho potrubia ide vedenie do Turba a ten potom tlaci vzduch do KARBURATORA. Ale to potom nejde len tak bez uprav , lebo najviacej na vykone spravi spravne odstupnovanie vacky. Co nevravel(nechcel povedat) ake je najidealnejsie.

Madarom sa ozvem , hned ako sa mi bude dat. Lebo uz ma asi stadial vyrazia :D ,lebo sa len pytam :lol:
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod expa » sob črc 02, 2005 12:21

Napr. karb z Renault 5GTT ... ten ma pretlakovy karb .. abo starsie turbinove renaulty mali karby, co ma tak z hlavy napada.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
expa
 
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Majo » sob črc 02, 2005 18:39

no jasne, stare Renaulty! V pondelok obvolavam srotoviska :D
No ale uvidime - renault v turbe s karburatorom je asi dost rarita :(
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Števo » ned črc 03, 2005 12:51

Sa mi zda , ze to boli vacsinou dvojlitre. Len 5 bola mensia. Ale neviem to je dost rarita ako pises.
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod Majo » ned črc 03, 2005 15:05

Števo píše:Sa mi zda , ze to boli vacsinou dvojlitre. Len 5 bola mensia. Ale neviem to je dost rarita ako pises.

Z dvojlitra by bol idealny :wink:
O jednej 5-ke 1,9 v turbe viem, ale chlap by ma asi zabil, keby mu chcem zobrat karbec :lol:
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků