Rozdelovače - úpravy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Myso » čtv dub 07, 2005 09:24

rozdelovac zo sierry po uprave pre ladu:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Majo » sob dub 09, 2005 20:45

he-he, ale rozdelovac(a uz aj karburator :wink: ) z Fiata Spider(dvojlitroveho kabrioleta) nema v Lade nikto :P Aspon v niecom som jediny(ci jedinecny :roll: ) :twisted: :lol:
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Honza » čtv dub 14, 2005 15:29

jeden rozdělovač v akci:
Obrázek

Obrázek nic moc, hezčí je když se točí :)
Honza
Uživatelský avatar
Honza
 
Příspěvky: 62
Registrován: stř kvě 26, 2004 12:01
Bydliště: Praha

Rozdělovač ze Š Favorit

Příspěvekod Jozef Matuška » stř dub 20, 2005 08:26

mam takovej dotaz, ked sa dáva ladácky bezkontaktový rozdelovač je k nemu treba este aj nieaky neviem ci tyristor, alebo je to zabudované uz v nom a je treba aj inú indukčnú cievku? pytam sa lebo elektrika nieje práve moje
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvekod Wolf » stř dub 20, 2005 08:28

Musi tam byt jeste nejake elektronicke zapalovani. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Dusan » stř dub 20, 2005 15:09

Ladacky bezkontakt je myslim pre nivu a tak ma inu odstredivu regulaciu :D
Myslim že reguleje len do 25st Tak by asi bol vhodny len do upravenych motorov.
Trebalo by sa pozrieť či nie je max rozsah regulacie uvedeny hore na doske zo zavažičkami. Štandartne je to myslim 15st 30min :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Myso » stř dub 20, 2005 15:15

Dusan píše:Ladacky bezkontakt je myslim pre nivu a tak ma inu odstredivu regulaciu :D
Myslim že reguleje len do 25st Tak by asi bol vhodny len do upravenych motorov.
Trebalo by sa pozrieť či nie je max rozsah regulacie uvedeny hore na doske zo zavažičkami. Štandartne je to myslim 15st 30min :D

robil sa aj pre 07cky od nejakeho 95? roku +- nieco...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Marek » stř dub 20, 2005 18:22

Standardní rozdělovač má charakteristiku 15*30' (tedy 31* klikového hřídele) při 4800 rpm. Pokud má jakýkoli rozdělovač regulaci kratší, je to jen dobře, a to i pro standardní motory bez úprav.
Když jsem měl ještě standardní motor, zkrátil jsem si regulaci předstihu z 31* na 26* a pouhou touto úpravou mi klesla spotřeba o půl litru a zvýšilo se zrychlení z 0 na 100 o 4,5 sekundy!!!

Nyní mám graf regulace pouhých 19* při 5000 rpm, navíc v lineárním průběhu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Patrac » čtv dub 21, 2005 06:33

Marek píše:Standardní rozdělovač má charakteristiku 15*30' (tedy 31* klikového hřídele) při 4800 rpm. Pokud má jakýkoli rozdělovač regulaci kratší, je to jen dobře, a to i pro standardní motory bez úprav.
Když jsem měl ještě standardní motor, zkrátil jsem si regulaci předstihu z 31* na 26* a pouhou touto úpravou mi klesla spotřeba o půl litru a zvýšilo se zrychlení z 0 na 100 o 4,5 sekundy!!!

Nyní mám graf regulace pouhých 19* při 5000 rpm, navíc v lineárním průběhu.

A teď zase chvíli o červený karkulce.Tý alespoň rozumím. Absolutně nemám páru o tom, co to je graf regulace otáček, vím jen že můj rozdělovač je zatím standardní a tedy 15° 30´ a to mi musí stačit.
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Dusan » čtv dub 21, 2005 16:01

Dufam ze ma nezabijete ale ma to par kb :D

Obrázek
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Marek » čtv dub 21, 2005 18:42

Z nákresu je vidět, že graf odstředivé regulace předstihu (spodní graf) u tohoto rozdělovače (nevím, z čeho je - LADA to není) má dvoustupňovou charakteristiku s maximem regulace cca 22* (11* otočení desky násobeno dvěmi) při 5000 rpm motoru (2500 rpm rozdělovače násobeno dvěmi). Pro upravený motor se zvýšeným stupněm komprese ideální graf, gratuluji, budeš spokojen.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Dusan » čtv dub 21, 2005 22:47

Marek je to rozdelovač bezkontakt pre nivu Niekedy som zvažoval kupu ale predavač mi povedal že to nepojde dobre :( Ale to bolo pred znizenim myslim že teraz by to bolo OK :D
Obrázek
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Pool » pon dub 25, 2005 21:46

Marku jak zkrátíš tu regulaci? Defacto pouhou výměnou pružinek?
Pool
 

Příspěvekod Dusan » úte dub 26, 2005 20:32

Ja som dal vyvariť ten usek v ktorom sa to pohybuje a potom obrusil na požadovany rozmer original bolo 9mm daval som 6,6mm.
Akurat ta časť je nejako kalena alebo čo tak neviem ako dlho to vydrži poč to tam vždy lieta hore dole :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Marek » úte dub 26, 2005 21:09

Pool píše:Marku jak zkrátíš tu regulaci? Defacto pouhou výměnou pružinek?


NE. To bys změnil křivku grafu, ale maximální hodnota zůstává nezměněna.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků