Ostré brzdy

Moderátor: Moderátoři

Ostré brzdy

Příspěvekod Jarin » sob lis 28, 2015 16:16

Zdarec
Před několika lety si jsem jistý že se to tady někde řešilo ale já to teď nemúžu zaboha najít.
Jde o to že mám kompletně nové brzdy a ty mě zabírají až dole a pedál je naprosto gumový(2105).
Na minulém žigulovi mě brzdy brzdily krásně u vrchu a pedál byl tvrdý tak jak má být.Bohužel
na autě si už nedělám sám už nato nemám čas.Mechanik to odvzdušnoval několikrát,samostavy
by měly být také nastavené.Díky
Jarin
 
Příspěvky: 82
Registrován: pon říj 22, 2007 23:08
Bydliště: Pozlovice

Re: Ostré brzdy

Příspěvekod flamo » sob lis 28, 2015 17:38

Keď zatiahneš ručnú brzdu, pedál stvrdne? Ak áno, tak máš vzadu nesprávne valčeky.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
flamo
 
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Re: Ostré brzdy

Příspěvekod Jarin » ned lis 29, 2015 09:07

Díky dnes to skusím,to mě vúbec nenapadlo.
Jarin
 
Příspěvky: 82
Registrován: pon říj 22, 2007 23:08
Bydliště: Pozlovice

Re: Ostré brzdy

Příspěvekod JmJ » ned lis 29, 2015 09:18

Samostavy se nenastavuji, proto jsou to samostavy ;-). Pokud nekdo neco na zadnich brzdach nastavoval, pak s nimi neco nebude ok.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Ostré brzdy

Příspěvekod Vašátor » pon lis 30, 2015 12:16

Pokud si automechanik neporadí s brzdama, hoď ho po psovi ...

Jak již kluci psali, můžou být osazeny špatné zadní válečky - nesamostavné. Po zatažení ruční brzdy začne brzdový pedál brzdit tak jak má. Lze to částečně dohnat nastavením ruční brzdy.
Další peripetie nastane v momentě, když osadíš nové přední válečky Fenoxy a nevíš jak je správně odvzdušnit. Nové Fenoxy mají totiž oproti těm starým jinde odvzdušňovací otvor. Ten při provozu není úplně nahoře a tudíž tam vzniká vzduchová kapsa. Při odvzdušnění se můžeš stavět na hlavu a stejně nic nenaděláš. Je potřeba pístky zarazit nadoraz, zapřít je a teprve potom odvzdušňovat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Ostré brzdy

Příspěvekod Jarin » pát pro 25, 2015 20:42

Díky všem za odpovědi,brzda je gumová i po zatažení ruční a když dobržduju tak mě to tlačí na stranu.Zapoměl jsem dopsat
že tam mám ruční regulátor tlaku zadních brzd ale to by na to snad nemělo mět vliv.Nejvíc mě štve že předtím na brzdách co jsem jenom odvzdušnil a ani na ně nešáhl tak byl pedál jak kámen(prostě nádhera).Přední válečky mám nové Fenoxy a odvzdušňuje se to
standartně,rozdíl bude asi vtom odvzdušnění.Přes svátky to zkusím sám. Díky Jarek
Jarin
 
Příspěvky: 82
Registrován: pon říj 22, 2007 23:08
Bydliště: Pozlovice

Re: Ostré brzdy

Příspěvekod Luděk Musil » pon pro 28, 2015 11:52

Jarin píše:... a když dobržduju tak mě to tlačí na stranu... .
Tak to je potom asi jasný ... druhá strana je zavzdušněná. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků