lada turbo!!!

Moderátor: Moderátoři

Re: lada turbo!!!

Příspěvekod Viko » pát bře 18, 2016 23:11

Myslíš ten, čo mal poskladané potrubie z hajzlových rúr? :D
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
Viko
 
Příspěvky: 1149
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok

Re: lada turbo!!!

Příspěvekod Majo » sob bře 19, 2016 07:07

Celé zle :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: lada turbo!!!

Příspěvekod Lubo36 » sob bře 19, 2016 08:22

Mňa by hlavne zaujmalo z akého päť litrového dieslu je to turbo.
Uživatelský avatar
Lubo36
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte pro 15, 2015 09:54

Re: lada turbo!!!

Příspěvekod corsair » sob bře 19, 2016 09:42

z avie
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: lada turbo!!!

Příspěvekod Majo » sob říj 08, 2016 05:44

Práve sa mi pod ruky dostala schéma lacnej, no schválenej prestavby DGT vozidla na LPG. My, amatéri, tu stresujeme s karbecom pred turbom a oni(poliaci - solaris) tam dajú ako regulérnu vec vstrekovač(prípadne dva):
Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: lada turbo!!!

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » sob říj 08, 2016 12:56

Karbec před turbem není špatně a ani by to neznamenalo smrt pro motor. Fungovalo by to, ale je to velké omezení, protože se směs nedá chladit pomocí intercooleru. Bez chlazení směsi je třeba více hlídat teplotu motoru a není to zrovna dvakrát vhodné na silnice. Na druhou stranu při malém navýšení tlaku (do 3psi) by to nemuselo být kritické.

(zdroj: Maximum boost od Bella a Street Turbocharging od Warnera)
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: lada turbo!!!

Příspěvekod dirtjump » pon lis 21, 2016 19:58

tak som tu po velmi dlhej dobe...to riesenie turbo-plyn,je blbost mal som totak na cez IC a blow off , po prve odfukuje to aj plyn,cize vsade okolo auta a v aute citit plyn,po druhe pachat plyn cez IC je este vacsia blbost hlavne ked som cakal ze sa to chytí este v IC :D
dirtjump
 
Příspěvky: 67
Registrován: čtv črc 30, 2015 15:58
Bydliště: Košice okolie

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron