Výfukové systémy, vačky

Moderátor: Moderátoři

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Yellow01 » čtv srp 29, 2013 18:39

Vždyť 240° na sání má i vačka z 1,7 ne?
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Ladés 2103 » čtv srp 29, 2013 20:47

To neviem kolko má , vraj má 232 , tak ja som zobral tú 240 , je prebrusovaná v neakej firme a zdvihy 7.7 . Motor vrtanie 79 , blok -0.9 mm , hlava 0.1mm a trošku zvačšené kanále . A chcem aby to chodilo aj na LPG a na 100 okt nebude problém .
Русская сила
Ladés 2103
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
Bydliště: Nitra

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Cory » čtv srp 29, 2013 21:01

Origo by mala mat 232°a ako pise Yellow, 1,7-kova vacka ma ine casovanie sacich ventilov, co moze byt tych 240
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Ladés 2103 » čtv srp 29, 2013 21:19

Neviem to by bolo najlepsie pomerat , ci neda sa to niekde pozriet ?
Русская сила
Ladés 2103
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
Bydliště: Nitra

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Yellow01 » čtv srp 29, 2013 22:10

Sériová vačka pro motory 1200-1600 má 232°/232°. Pokud si správně pamatuju, tak Marek mi kdysi říkal, že vačka z 1,7 má o 8° větší časování sání, což by přesně vycházelo. Akorát nevím sériový zvdih. Ale rozhodně si nemyslím, že by ti tohle časování dělalo nějaký problémy. Blok je 1300 nebo 1600?
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Majo » pát srp 30, 2013 08:29

Vzdy som bol v tom, ze vacka 1.7i ma akurat o 1mm vyssi zdvih sacich ventilov a casovanie rovnake. Ale pravdou je, ze som to casovanie nijak nepremeriaval, len som tu informaciu prevzal tu z fora od niekoho o koho mienke som nemal dovod pochybovat(kto to presne bol uz ale neviem). A ten zdvih som tusim porovnaval a u 1.7 bol skutocne vyssi.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Ladés 2103 » pát srp 30, 2013 22:43

Yellow01 píše:Sériová vačka pro motory 1200-1600 má 232°/232°. Pokud si správně pamatuju, tak Marek mi kdysi říkal, že vačka z 1,7 má o 8° větší časování sání, což by přesně vycházelo. Akorát nevím sériový zvdih. Ale rozhodně si nemyslím, že by ti tohle časování dělalo nějaký problémy. Blok je 1300 nebo 1600?

Blok bol 2103 prevrtany na 78.91 mm . Ozaj len tak ,, jemne ,, upravený motor , niečo lepšie ako séria :)
Русская сила
Ladés 2103
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
Bydliště: Nitra

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Majo » sob srp 31, 2013 16:23

78,91? to su co za piesty?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Cory » sob srp 31, 2013 16:50

To budu 79ky merane uplne hore pri dne :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Majo » sob srp 31, 2013 18:59

no ale keby bol na to prevrtany blok, tak b tam tie piesty nevosli ani kladivom
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Roman » ned zář 01, 2013 09:50

Ale ta kompresia !! :mrgreen: Ak mu to robil v Nitre Lievaj, tak ziadne strachy, urcite to bude OK, ten vie co sa robi s motormi :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Majo » ned zář 01, 2013 13:37

ak to robil komplet tak ok, ale ak to s takymi znalostami sklada sam majitel.... :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Ladés 2103 » úte zář 03, 2013 11:57

Mne to je jedno znalosti neznalosti , rozletí sa , tak sa rozletí , -dám si spraviť druhý . Ale chcem si to vyskúšať určite .
Русская сила
Ladés 2103
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
Bydliště: Nitra

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod MartasBrno » úte zář 03, 2013 20:52

To je pěkná cikánská logika. Poraď se když máš s kým.

Ať se daří :-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Ladés 2103 » čtv zář 05, 2013 21:33

Dakujem , hádam sa vydarí , raz :D
Русская сила
Ladés 2103
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
Bydliště: Nitra

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků