od Majo » pon čer 23, 2014 07:07
Ladusa to myslel asi tak, ze ak ma zadok stlaceny valcek, na jeho roztlacenie potrebujes dlhy chod pedala aj ked je predok uplne v pohode. To znamena, ze pedal bude mat dlhy chod, ale na konci(pri podlahe) bude tvrdy a auto bude brzdit normalne - pri uplne stlacenom pedali - dovtedy zrejme bude tahat do strany....
Rozdiel medzi unikom(ktory nie vzdy musi byt vidiet, kludne moze tiect napr HBV do posilovaca alebo nejaka podobna zaludnost) a 01tkovym valcekom teda bude ten, ze pri uniku nebude auto brzdit ani s pedalom na podlahe, teda pedal nie ze by mal dlhy chod, ale chodi prakticky naprazdno....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4