Hele Feiky, tak až se někde potkáme tak to můžem probrat, já jsem z Boskovic a moje auto určitě znáš, tak až mne někde uvidíš, hlas se ke mně. Jinak pár foteček z ladění motoru je zde:
http://djsyky.rajce.idnes.cz/Tuning_mot ... Lady_2105/, je to klasická 1,3 převrtaná na 1450, odlehčené ojnice, jiné písty, vyvážená klika + setrvák a ten je taky odlehčený. Vyladěné olejové čerpadlo, aby to dobře mazalo. Takže se dá říc, že je to sportovní spodek", hlava je snížená sériovka a jak jsem už psal, hlavu chci taky překuchat, ale to se uvidí, jak na to bude mít ten můj známej čas. Letos se chystáme na karbec, tak jsem zvědavej co to s tím udělá. Před 4 lety jsem kupoval novej karbec na 05ku a je to na prd. Ve srovnání se starým provedením karbecu, ten novej má malé dýry a není to žádná hytparáda. Zatím mám najeto přes 6 tis. Km a nejede to špatně. Původní motor mi začal brát olej na čtvrtém válci a to měl najeto pouze 135 tisíc Km, asi souruzi udělali někde chybu.
Vycházelo to tak půl litru oleje na sto kiláků, což se nedalo. Tak jsem sehnal jiný motor a pomalu se na něm dělalo. Známej měl některé komponenty doma tak se nemuseli shánět, ale věci co se dělali na zakázku byli drahé. Raději ani nechtějde vědět kolik to vše stálo a to je jen spodek. Hlava bude taky drahá, ale za to svezení to stojí. Já Láďu zdědil po dědovi a je to taková moje srdeční záležitost. Dokud budou dostupné náhradní díly, tak ji budu mít a budu s ní jezdit.