Stránka 3 z 3

Re: Posilovač brzd

Napsal: pon pro 17, 2012 19:44
od Yellow01
Na úpravu motorový přepážky nestačí jen flexa a vrtačka. Po odstranění překážejícího plechu tam bude na jiným místě taky dost plechu chybět. Já jsem to na svým autě udělal tak, že jsem si vyříznul z auta na likvidaci plech pod posilovač, přiložil na původní, obkreslil, odstranil překážející plech a pak tam zavařil ten přídavek. Na fotce zevnitř kabiny je vidět, co by tam chybělo v případě pouhého vyřezání původní přepážky.

Re: Posilovač brzd

Napsal: pon pro 17, 2012 19:44
od Yellow01
pokračování

Re: vymena motoru 1.2 za 1.5

Napsal: pon pro 17, 2012 19:53
od MartasBrno
Pro ilustraci dodávám obrázky starého a nového provedení motorové stěny u modelu 2101. První r.v. 1972, druhý 1980.
Hmm. Možná to nemusel být takový rozmazaný detail... Jsou tam rozdíly i v páce pedálu plynu.

DSC08032b.jpg


DSC09325b.jpg

Re: Posilovač brzd

Napsal: pon pro 17, 2012 19:56
od MartasBrno
Masakr úprava. Do Hurikánem odkazovaného tématu jsem přihodil moje amaterské fotky. Neškodilo by to asi zmoderovat, myslel jsem že se to hodí víc tam než sem, ale asi to byl omyl. Hurikáne, máš volnou ruku, jestli to přesuneš sem, nebude to asi zle.

Re: Posilovač brzd

Napsal: pon pro 17, 2012 20:04
od Míra151
a co STK??

Re: Posilovač brzd

Napsal: pon pro 17, 2012 20:05
od ger007
teda yellovw nadherna praca!!!
skoda ze uz nemam to auto kde som to upravoval ja, nic tam nepridaval a vsetko voslo a vsetky sroby boli nasrobovane a to bola 1973.

no stk dnes uz na STK nevedia ci tam posilovac bol alebo nebol,

Re: Posilovač brzd

Napsal: pon pro 17, 2012 20:12
od Hurikán
Ano. Obrázky Martase-Brno nám krásně ukazují rozdíl mezi původní motorovou stěnou starých 01 a novou univerzální motorovou stěnou, kde lze montáž posilovače provést velmi jednoduše pouhou výměnou pedálové konzoly. :idea:


Tak jsem to zmoderoval tak, že jsem obě témata sloučil, neboť se věnují témuž problému. A.

Re: Montáž posilovače brzd do 2101

Napsal: pon pro 17, 2012 21:34
od MartasBrno
Zas tak krásně to nevypadá, když mám tu motorovou stěnu tak zadělanou rezistinem, ale snad jde něco málo poznat. No a teď můžou plakat všichni, kteří si mysleli, jak to půjde dobře a mají starší ročník.

Re: Montáž posilovače brzd do 2101

Napsal: pon zář 01, 2014 10:11
od Jaykee
Posilovač jsem dával do 01-ky dvakrát a pokaždé do 70. ročníku.
Postup jsem měl trochu jiný, stačila mi k tomu vrtačka, pilník a patřičné díly.
Vše jsem odstrojil, vyndal staré pedály, dva levé šrouby na uchycení konzoly jsem na vrcholu lehce nabarvil a po pečlivém přiložení, aby vše krásně sedlo (pedály jsem přiložil tak, aby se pravou stranou dotýkaly dvou pravých šroubů na uchycení), díky barvě označil konzoli novou. V konzoli jsem vyvrtal dvě díry a dva šrouby na uchycení spojkového válce nabarvil. Zase pečlivě přiložit, vyvrtat dvě díry do stěny a pedály se mohou nasadit. V tuto chvíli se nechá označit velká díra na spojkový válec, sundat, vrtat, pilník a trpělivost. Nevybavuji si, jak to bylo s dírami na posilovač, jestli se muselo vrtat či ne, ale to už je to nejmenší.
Díru na spojkový válec jsem pečlivě a přesně vypiloval a pak už zbývá jen montáž.
K věcem zde uvedým, které jsou potřeba, tedy zadní brzdová trubka, výměna sání, jiné pedály :P , jsem ještě potřeboval táhlo plynu, které se v případě originálu nevešlo k posilovači.
Vše krásně sedlo, nikde žádná prasárna, jako 20-ka díra na 8-ku šroub, atd... :D
Celé se to nechá udělat za den, dělal jsem to kromě odzvušnění brzd sám. Jediná past je povolit trubku u omezovače, pak se práce výrazně protáhne... :rolleyes:
Třebas to někomu pomůže, kdo nemá COčko, atd., ovšem práce Yellow01 je jiná liga, ostatně asi jako vše na jeho 01... :lol: