Montáž posilovače brzd do 2101

Moderátor: Moderátoři

Montáž posilovače brzd do 2101

Příspěvekod Seal » úte črc 01, 2008 09:17

zdar vsetci,mam otazku. Mam zigul 2101 z motorom 1.2l ,ale nieje v dobrom stave,tlaci olej ma velku spotrebu, a podobne.Nechcem donho investovat peniaze radsej by som tam dal nieco silnejsie ale este z rozumnou spotrebou, preto ta 1.5objem. chcem vediet ci tam sadne presne bez problemov na 4q.Rozmyslal som aj nad natlacenim BMw motora pretoze vedel by som ho zohnat lacno od kamarata,ale ma 6valec a ten je moc velky ten by tam nevosiel urcite.ale bolo by to zauimave:).Otazka este ohladom brzdoveho posilovaca,ked nemam a chcem ho tam nahodit co setko treba upravit?vopred vdaka:)
Uživatelský avatar
Seal
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte bře 25, 2008 14:43
Bydliště: Kosice city

Příspěvekod Malda » úte črc 01, 2008 09:31

Motor 1,5 neni zadnej problem, sedne bez uprav. K posilovaci musis davat jinou pedalovou konzolu a jiny trubicky a ten sestival neni nerealnej :)
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Malda
 
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvekod Seal » úte črc 01, 2008 15:00

Malda píše:Motor 1,5 neni zadnej problem, sedne bez uprav. K posilovaci musis davat jinou pedalovou konzolu a jiny trubicky a ten sestival neni nerealnej :)


Mne v predajni povedali ze to tam sadne ten posilovac,akurat som dokupil dlhsie hadicky od nadobky,ale asi ako som pozral bude treba aj trubky.a konzolu aku mi treba?inak moj zigul je 82r.v.tak mozno ma uz tak riesenu konzolu ze tam sadne posilovac lebo uchytenie by sedelo presne tak neviem:)
Uživatelský avatar
Seal
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte bře 25, 2008 14:43
Bydliště: Kosice city

Příspěvekod Hurikán » úte črc 01, 2008 18:31

Co se týče výměny motoru, tak je to bez problému. Pouze vyměníš kus za kus.

Pro správnou a bezproblémovou instalaci posilovače budeš potřebovat:

- kompletní konzoli s pedálama (z 03/06/...)
Původní pedály (brzda + spojka) jako celek odmontuješ a místo nich namontuješ ty pro posilovač. Přední motorovou stěnu nijak upravovat nemusíš. Ta je udělaná univerzálně.
- posilovač
Namontuješ společně s novými pedály.
- brzdové hadičky od nádobky s kapalinou
- brzdovou trubku k zadním brzdám
Původní je totiž asi o 20 cm kratší, než je pro verzi s posilovačem třeba. Dá se to někdy udělat i bez výměny, jen popotažením a změnou naohýbání trubky původní, ale není to jisté. Lepší je dát rovnou i novou trubku od HBV k omezovači. Musíš mít delší provedení této trubky pro auta s posilovačem. Dnes už se myslím stejně prodávají jen ty delší, ale radši prověřit.
- hadici k sacímu potrubí
Gumová hadice k napojení na nátrubek na sacím potrubí + 2 SKF spony.
- sací potrubí
S nátrubkem. Pokud budeš dávat kompletní motor 1500, nebudeš to muset na 98% řešit. 1500 se dávaly jen do aut s posilovačem, takže tam to už bude připravené.

Pěknou zábavu. 8)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Michal Pokorný » úte črc 01, 2008 18:50

Hurikán píše: Přední motorovou stěnu nijak upravovat nemusíš. Ta je udělaná univerzálně

No, to nevím, možná záleží na r.v. ale u naší bývalé rodinné 2101 se tedy řezat muselo.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte črc 01, 2008 19:14

Hurikán píše:Pro správnou a bezproblémovou instalaci posilovače budeš potřebovat:
a hlavně hodně odvahy a dobrou trefu s flexou...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Hurikán » úte črc 01, 2008 20:13

Michal Pokorný píše:
Hurikán píše: Přední motorovou stěnu nijak upravovat nemusíš. Ta je udělaná univerzálně

No, to nevím, možná záleží na r.v. ale u naší bývalé rodinné 2101 se tedy řezat muselo.

Nevím, jaký jste měli rok výroby. Možná, že to u těch starších bylo jinak, ale jak u mé 02 rv 84, tak i u jedné 01 rv 82 nebo 83 je přední stěna řešená opravdu univerzálně. Je tam jen nějaká záslepka/redukce pro pedály bez posilovače. A jelikož se tu řeší 01 rv 82, tak předpokládám, že to tam už bude řešeno stejně.

Little Red Riding Hood píše:
Hurikán píše:Pro správnou a bezproblémovou instalaci posilovače budeš potřebovat:
a hlavně hodně odvahy a dobrou trefu s flexou...

Flexa by neměla být vůbec zapotřebí. Viz výše.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Petanek2101 » úte črc 01, 2008 20:16

no u moji jedničky univerzalne udelana nebyla,takže flexa za potřebí byla,kvuli posunuti spojkoveho valce a taky uchiceni pedalove konzole nesedi,se musi převrtavat
asi fakt zaleži na tom roku vyroby
a tak jsem ted zvedavej u moji nove 01 z 80teho,jak to tam bude
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Michal Pokorný » úte črc 01, 2008 20:27

No, ale my měli rok výroby na 2101 docela exkluzivní a to 1989 :P
Byla to nová karoserie koupená v roce 1990 (jako náhradní díl), v té době se jako náhradní díl karoserie na 2101 prodával již jen typ 21011, což na holé karoserii není zase až tak moc poznat (snad jen to, že měla v předním čele otvory a v zadních sloupcích také) a že k ní byla ta hustější přední chrom. mřížka a černé plastové mřížky odvětrání v zadních sloupcích - jako u 2105.
A ta univerzálně dělaná nebyla. Ta byla naopak dělaná jen pro pedálovou konzoli na posilovač. A při montáži obyč. bez posilovače se musel kousek říznout, kousek navařit a vrtat.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvekod Hurikán » úte črc 01, 2008 20:32

:roll: :roll: :roll:
Možná vám právě chyběla ta redukce, bo co.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Michal Pokorný » úte črc 01, 2008 20:34

Hurikán píše::roll: :roll: :roll:
Možná vám právě chyběla ta redukce, bo co.

Když jsem to totiž po létech dostal po dědovi já tak jsem to zase zpět předělával na posilovač :wink:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvekod Petanek2101 » stř črc 02, 2008 17:17

tak jsem to dnes očihnul a je to tam připraveny 8) u tej 80ky
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř črc 02, 2008 19:53

já řezat musel..... :mrgreen:
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Petanek2101 » stř črc 02, 2008 19:58

Little Red Riding Hood píše:já řezat musel..... :mrgreen:

však ja u te první,ta je ze 74teho,řezat musel taky
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Seal » čtv črc 03, 2008 08:36

zdar,v sobotu sa idem do toho pustit tak uvidime co bude setko treba rezat a nerezat.som fakt zvedavy ale mne sa zdalo ze te srouby na uchytenie su presne v takom rozmere ako je na posilovaci,uvidime.tie trubku od zadnych brzd dufam ze stihnem kupit pretoze taham az do piatku v praci 12ky a nemam nejak moznost odbehnut to kupit. co sa tyka sacieho potrubia uz je na 1.2kovom otvor na hadicku od posilovaca,tak to bude ok.kazdopadne dam vediet co ako trebalo upravit a prerobit:)dufam ze nieco bude treba rezat aj flexou lebo nou raqd rezem :D
Uživatelský avatar
Seal
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte bře 25, 2008 14:43
Bydliště: Kosice city

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků