MPi

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Petr HC » stř úno 02, 2011 15:41

Zde origo provedení šedomodré Jawy 250/353 : http://www.jawamania.info/moto/default.aspx?pageid=18
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Saša » stř úno 02, 2011 16:55

MPi - nebo li Multi point injection . Takže vícebodové vstřikování . A benzíny předkomůrku nemají , ty mají dieselové motory .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Laďuša » stř úno 02, 2011 17:15

Saša píše:A benzíny předkomůrku nemají , ty mají dieselové motory

Všechny ale ne, ne? Neb licenční motory SEMT Pielstick PA 4 - 185 z Turčianských strojáren v Martine je měly a právě tuta konstrukce byla hodně kritizovaná a v podstatě může za to, že původní řada lokomotiv T466.0/735 ČSD už dojezdila, ač byla hodně početná a první lokomotiva by teprve příští rok dosáhla 40 let.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Saša » stř úno 02, 2011 17:26

Nebylo myšleno že všechny diesely , ale že diesely . Předkomůrka je stará technologie .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Jany_RS » stř úno 02, 2011 20:17

Petr HC, mysliš totu http://www.jawamania.info/tree/images.a ... eid=234241 ta sa ti pači?,??? :roll: sice po renovacii,krasny lak,chromove časti by to može inak vyzeralo

a k tej montaži,stači zobrat cele vstrekovanie z feldy a napojit na hlavu lady, pravdepodobne by tam išiel medzi sanie a kanaly v hlave nejaky medzikus,že??
a keby som to mal ako by som to upravoval to vstrekovanie,na flashovanie,upravu nastaveni v pamäti by trebalo aj auto testovat na brzde,ne?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod MartasBrno » stř úno 02, 2011 23:15

Jany RS píše:a k tej montaži,stači zobrat cele vstrekovanie z feldy a napojit na hlavu lady, pravdepodobne by tam išiel medzi sanie a kanaly v hlave nejaky medzikus,že??
a keby som to mal ako by som to upravoval to vstrekovanie,na flashovanie,upravu nastaveni v pamäti by trebalo aj auto testovat na brzde,ne?


No, to právě nikdo neví. Dostat auto do stavu že vrčí nen ítakovej problém, vždyť to tu kolega zdárně dotahuje do konce! Jenže ti nikdo nepoví, co z toho vyleze. Konstrukce těch motorů přímo vybízí k přestavbě, taky ji chci udělat, jenže ty motory prostě nejsou stejný! Tím vstřikováním motoru zřejmě docela pomůže, což je motivace i pro mne, ae těžko z toho vyleze technologické maximum, když ten naroubovaný systém je určený na jiný motor.

Můžeš říct, proč by pomocí čiptuningu nemohl jít zvýšit výkon? Nebo snížit spotřeba? Koukni se na vzájemné relace těchto veličin někam do literatury, hledej závislost na směšovacím poměru.

Změnu směšovacího poměru nebo předstih nepodceňuj, vždyť to jsou zásadní parametry pro chod motoru.

Literatura: V.Motejl, K. Hořejš: Učebnice pro řidiče a opraváře automobilů, vydala Littera Kovařík, Brno 1998.

[ Komentář přidal: Laďuša: so únor 05, 2011 14:54 ]
Opraven autor citované pasáže
Naposledy upravil MartasBrno dne sob úno 05, 2011 14:54, celkově upraveno 1
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod dusin » čtv úno 03, 2011 09:55

Doporučuju probrouzdat tyhle stránky:
http://www.ignitech.cz/
S jejich techinkou mám zkušenost a funguje na výbornou a ce 23 000 za plně otevřené vstřikování je za hubičku.....
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Puhi » pát úno 04, 2011 17:06

:laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3: ja sa tu bavím dobre, jany rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz :D :D :D
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Jany_RS » pát úno 04, 2011 17:46

Puhi, :vom: :butthead:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Puhi » pát úno 04, 2011 18:31

:thebirdman:

[ Komentář přidal: Laďuša: pá únor 04, 2011 18:57 ]
Ale no tak, klucí...
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Jany_RS » sob úno 05, 2011 12:58

ono to mpi by sa to dalo nejak namontovat,prerobit,ono všetko sa da ale problem by asi bol že jak to nastavit,aj čo davaju škodovkari agregat z fabie alebo s feldy,tak prerabaju vstrekovanie na karburator,resp.dva karbce z dôvodu že to nie je kde nastaviť a je to lacnejšie. :wink:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod peet2101 » sob úno 05, 2011 14:12

:mrgreen:
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod MartasBrno » sob úno 05, 2011 22:35

Puhi, 8)

Jany_RS, studuj a neplácej. Je toho hodně co se můžeš dozvědět z literatury.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

madarska stranka-zaujimave veci

Příspěvekod Jany_RS » úte úno 08, 2011 18:32

Na madarskej stranke http://zsiguli.hu/ som našiel nejake veci ohladom vstrekovania do lady.Google to preložil

-a maju tam aj ine zaujimave veci nie len na anglickej stranke ale aj na madarskej ešte viac,len ono s googlom sa to tažšie čita

-a Majo ma MPi z nivy a upravuje ho(stary tuner :lol: ),len ešte to nejde tak jak ma
Přílohy
Lada s viacbodovým vstrekovanim.doc
preklad
(555.5 KiB) 273 krát
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků