Jany RS píše:a k tej montaži,stači zobrat cele vstrekovanie z feldy a napojit na hlavu lady, pravdepodobne by tam išiel medzi sanie a kanaly v hlave nejaky medzikus,že??
a keby som to mal ako by som to upravoval to vstrekovanie,na flashovanie,upravu nastaveni v pamäti by trebalo aj auto testovat na brzde,ne?
No, to právě nikdo neví. Dostat auto do stavu že vrčí nen ítakovej problém, vždyť to tu kolega zdárně dotahuje do konce! Jenže ti nikdo nepoví, co z toho vyleze. Konstrukce těch motorů přímo vybízí k přestavbě, taky ji chci udělat, jenže ty motory prostě nejsou stejný! Tím vstřikováním motoru zřejmě docela pomůže, což je motivace i pro mne, ae těžko z toho vyleze technologické maximum, když ten naroubovaný systém je určený na jiný motor.
Můžeš říct, proč by pomocí čiptuningu nemohl jít zvýšit výkon? Nebo snížit spotřeba? Koukni se na vzájemné relace těchto veličin někam do literatury, hledej závislost na směšovacím poměru.
Změnu směšovacího poměru nebo předstih nepodceňuj, vždyť to jsou zásadní parametry pro chod motoru.
Literatura: V.Motejl, K. Hořejš: Učebnice pro řidiče a opraváře automobilů, vydala Littera Kovařík, Brno 1998.
[ Komentář přidal: Laďuša: so únor 05, 2011 14:54 ]Opraven autor citované pasáže