MPi

Moderátor: Moderátoři

MPi

Příspěvekod Myso » úte led 10, 2006 08:26

čmelák píše:jeste neco akoze chcem byt s tebu kamarat sefko.. zabudni na motor mtx, zabudni na 16V zabudni na osadzanie inej hlavy
pozri si toto
Obrázek
tu sa skus trochu odrazit.... uz len tento jeden obrazok
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte led 10, 2006 15:36

:shock: :shock: :shock:
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Ondra 07 » úte led 10, 2006 17:57

Z ceho je ta strikacka? Jinak pekny varhany...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod čmelák » úte led 10, 2006 17:59

to je snad i celkom jedno z ceho to je ne?

nivy su teraz MPi mozno z toho ale to tazko urcis ...
ale je to hezky a nevyzera to zlozito :shock:
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod JmJ » úte led 10, 2006 18:13

kdyz to tak studuju, tak mi to prijde jako nejake "mechanicke" MPi. ale mozna tomu jen prd rozumim.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Ondra 07 » úte led 10, 2006 18:48

Tak mechanicky je otvirani vstupnich klapek,remenem od kliky je hnany nejaky tlakovy cerpadlo.Ale nevim co ridi frekvenci vstriku,asi je to nejak propojeny s rozdelovacem.Ale spis je to ovladany od plynovyho tahla,vede tam mezi tim cernej bovden.
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod JmJ » úte led 10, 2006 18:52

Mi to pride, jestli to neni spis takovy 4-ty karburator :-).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Ondra 07 » úte led 10, 2006 21:23

JmJ píše:jestli to neni spis takovy 4-ty karburator :-).

:?: Jak to myslis?
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Trevor » úte led 10, 2006 21:29

No vyzera to dost podobne ako mal ten 16ventilovy zigul od metalexu.
Aj ked ozajstnym ponohodnotnym MPI sa to nazvat neda.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Pool » úte led 10, 2006 22:00

Motory s MPI nepoužívají rozdělovač.
Pool
 

Příspěvekod Trevor » úte led 10, 2006 22:08

Teraz som si vsimol ze to cerpadlo alebo ako sa to spravne nazyva je nahanane remenom aky je bezne na rozvodoch takze je to asi zavysle na polohe klukovky :oops:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod JmJ » úte led 10, 2006 22:08

Ja si proste myslim, ze plynem regulujes klapky v tech 4 rourach sani a ze podle toho ktery pist prave saje, tak ten si z toho "vstrikovaciho" zarizeni vezme benzin (to je jako u karburatoru. sajes luft s benzinem). Mozna je to palivo nejak tlaceno do sani, ale to muze byt dle meho jen jisty konstatni tlak, ktery ale musi pusobit ve spravnem sani jen pri sani spravneho valce a rozhodne to nemuze byt jedina sila, ktera reguluje mnozstvi paliva. Neb pak by slo paliva porad stejne. Proto myslim, ze vlastne kazda ta saci trubice je smesovac. Vyhodou je asi stejna delka sani u vsech valcu, takze pravidelny a vyvazeny chod motoru a asi take lepsi moznosti davkovani paliva.

Mozna se pletu, ale myslel jsem, ze u praveho MPi ta vstrikovaci tryska umi ridit kolik palive vstrikne. Takze do ni jednak vede palivo a pak asi kabel s napetim, ktery zajisti vstrik. Tedy bud umi urcit mnozstvi, nebo delku vstriku nebo oboji.

Tady zadne takove kabely nevidno.

Proto si myslim, ze je to takovy hybrid :-).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod capodrak » úte led 10, 2006 22:19

Ty vole :shock: tak to si někdo pěkně vyhrál :!:
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Trevor » úte led 10, 2006 22:27

No pokial si is spravne vsimol tak plynovym pedalom nie len otvaras klapky na tych "trubach" ale pokracuje bowden do toho bazmeku co davkuje benzin takze asi aj to tam hra rolu.

No ja si pod pojmom MPI predstavim viacbodove vstrekovanie ktore je riedene ECU

Podmienkov MPI nie je to aby auto bolo bez rozdelovaca ale z pravidla to tak byva. Koniec koncov u ickovych motorov je ten rozdelovac iba oska s palcom ktory urcuje valec ale vsetko ostatne robi ECU. Rozdelovac je asi ekonomickejsie riesenie lebo tie dvojite cievky byvaju dost mastne. Co som pocul tak na nivu mpi to stoji cca 7000sk
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod JmJ » úte led 10, 2006 22:31

ahaaaa, tam fakt neco je. takze jestli ten plyn i reguluje vstrikovaci tlak (dobu), tak pak je to dle meho opravdove mechanicke MPi :lol: to je super :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků