Stránka 2 z 5

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: sob črc 20, 2013 14:21
od Martin-MTX
Feiky píše::D Jo ono to nějak pojede vždycky, já s tím autem jezdím v běžným provozu (kolony, zácpy, křižovatky), takže jsem se musel soustředit hlavně na to, aby byl normální volnoběh a na to aby se při brždění motorem pořád nezalíval benzínem a nebouchalo to ve výfuku, tzn. vyladění přechodu na volnoběh asi na postošedesátýosmýapůltý pokus:) Ale teď jsem za to taky rád (krom výkonu a hlubšího zvuku nepoznáš, že tam jsou:))...


Podle mě je to jistý druh úchylky mít tyto karbecy na běžné ježdění do krámu pro rohlíky :D

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: ned črc 21, 2013 07:46
od mceza
A co když pojede pro rohlíky a budou ho pronásledovat padouši v Corvetě?

http://www.youtube.com/watch?v=7e7R3y-qwZ0

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: úte črc 23, 2013 19:46
od Prasatkopeta
Ano ano je to úchylka,přiznávám se.Ale představ si to,jak budou čubrnět škodovkáři s tdi:-) co na to jejich pc.Já nemám rád elektroniku v autě.Motorku mám taky se čtyřma karbecama.Nevidím na tom nic špatnýho,vlastnit mazlíka tak trochu jiného ražení.Nebo mám raději překopat dacii logan,ble:-)

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: čtv črc 25, 2013 05:51
od Feiky
Dnes jsem s TÍM jel do Brna do práce, mrholí a slušně mě potahal:)

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: pát črc 26, 2013 09:42
od Prasatkopeta
Tobě to aspon jezdí ,já si musím na pořádné svezení počkat,máš foto?Pošli.Včera jsem tam nasadil tlumiče od HP-sporting a vyměnil setrvák za odlehčenej 4,2kg:-).Jen čas ,ten mi chybí.

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: pát črc 26, 2013 13:54
od Feiky
Ok :) Neboj, dočkáš se...

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: ned črc 28, 2013 20:03
od Prasatkopeta
Óóóó tak to je moooc pěkný,snad to někdy porovnáme.

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2013 07:08
od Feiky
Pokud to nikde nerozšvihám, nebo se nerozskočí motor, tak určitěěěěěěěěěěěěěěě:D

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 07:21
od Prasatkopeta
Měl jsem tři dny pro sebe,tak jsem to doladil do skoro finální podoby,ale ještě je na tom co šroubovat.
Aspon foto,jo a pozor taky to už jezdí:-)
http://prasatkopeta.rajce.idnes.cz/Zigu ... MG1109.jpg

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 09:30
od Martin-MTX
Je to moc pěkný až na tu autobaterii která ve předu nemá co dělááááááát. Dej ji dozadu, pude tam lépe studený vzduch a taky doporučuju omotávku svodu výfuku, není zas až tolik drahá a dost odstraní teplo.

Vzducháč nebude? Pokud ano, tak sou ty nátrubky moc dlouhé, měla by mezi nimi a hranu filtru být vzdálenost MIN 2.5cm

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 10:58
od Prasatkopeta
Ahoj,jak jsem psal je na tom ještě hodně šroubování.Baterka půjde dozadu.Filtry pořeším až po zimě.Ještě nemám ani napasovanou palubku a lak je zatím plechovkový nástřik.To bude ale jedna z posledních věcí,ale zatím vede černý mat.Podvozek je už komplet s HP-sporting.Akorát asi ještě vyhodím regulátor tlaku br.kapaliny,co je nad zad.nápravou.

Dík za připomínky a rady.

Rovňas

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: pát srp 23, 2013 13:54
od MartasBrno
Jak vysvětlíš to vyhození regulátoru zadních brzd? Zvaž to.

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: pát srp 23, 2013 15:22
od Feiky
Nejlepší je vždycky dělat blba, já vždy tvrdím, že už jsem to tak koupil. Zabírá to... Upozorní mně ať to opravím do budoucna:)

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: pát srp 23, 2013 18:07
od Majo
a ako budu asi tak vediet, ze tam nejaky regulator ma byt? Da sa to odmontovat tak, ze po nom neostane ani stopy. A neverte tomu, ze vsetci technici maju Ziguly v malicku, nemaju ani paru co sa ako na ktory model/variant/vybavu montovalo. Hlavne sa netreba priznat, presne ako pise kolega, to tak uz vsetko bolo, tak to ma "zrejme" byt...

Re: Karburátory WEBER

PříspěvekNapsal: sob srp 24, 2013 13:24
od MartasBrno
To jste asi nepochopili na co se ptám. O kom mluvíte, kdo vás upozorní? Nerozumím. Já přece vím, že to tam má být a proč to tam má být. Tak mne zajímá, jak majitel vysvětlí ten záměr regulátor vyndat. Jendá se snad o technickou věc, tak, proč se vymlouvat, uhýbat, mlžit nebo lhát? Na to stačí druhé pohlaví. Evidentně si nekupujete karbecy a další věci do auta jen tak, má to nějaký smysl ne? Třeba zvednutí výkonu, za cenu zvednut spotřeby a ztráty kultory chodu. Nebo třeba implantace tvrdších pružin aby to lépe sedělo, nebo taky zadních kotoučovek z Poláka aby to lépe brzdilo. Tak jaký má opět smysl vyndat regulátor?