Karburátory WEBER

Moderátor: Moderátoři

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Martin-MTX » sob črc 20, 2013 14:21

Feiky píše::D Jo ono to nějak pojede vždycky, já s tím autem jezdím v běžným provozu (kolony, zácpy, křižovatky), takže jsem se musel soustředit hlavně na to, aby byl normální volnoběh a na to aby se při brždění motorem pořád nezalíval benzínem a nebouchalo to ve výfuku, tzn. vyladění přechodu na volnoběh asi na postošedesátýosmýapůltý pokus:) Ale teď jsem za to taky rád (krom výkonu a hlubšího zvuku nepoznáš, že tam jsou:))...


Podle mě je to jistý druh úchylky mít tyto karbecy na běžné ježdění do krámu pro rohlíky :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod mceza » ned črc 21, 2013 07:46

A co když pojede pro rohlíky a budou ho pronásledovat padouši v Corvetě?

http://www.youtube.com/watch?v=7e7R3y-qwZ0
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...

Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Uživatelský avatar
mceza
 
Příspěvky: 2062
Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Prasatkopeta » úte črc 23, 2013 19:46

Ano ano je to úchylka,přiznávám se.Ale představ si to,jak budou čubrnět škodovkáři s tdi:-) co na to jejich pc.Já nemám rád elektroniku v autě.Motorku mám taky se čtyřma karbecama.Nevidím na tom nic špatnýho,vlastnit mazlíka tak trochu jiného ražení.Nebo mám raději překopat dacii logan,ble:-)
Uživatelský avatar
Prasatkopeta
 
Příspěvky: 23
Registrován: pát úno 22, 2013 11:59
Bydliště: Most

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Feiky » čtv črc 25, 2013 05:51

Dnes jsem s TÍM jel do Brna do práce, mrholí a slušně mě potahal:)
Feiky
 
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Prasatkopeta » pát črc 26, 2013 09:42

Tobě to aspon jezdí ,já si musím na pořádné svezení počkat,máš foto?Pošli.Včera jsem tam nasadil tlumiče od HP-sporting a vyměnil setrvák za odlehčenej 4,2kg:-).Jen čas ,ten mi chybí.
Uživatelský avatar
Prasatkopeta
 
Příspěvky: 23
Registrován: pát úno 22, 2013 11:59
Bydliště: Most

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Feiky » pát črc 26, 2013 13:54

Ok :) Neboj, dočkáš se...
Přílohy
dgaf.jpg
:)
Feiky
 
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Prasatkopeta » ned črc 28, 2013 20:03

Óóóó tak to je moooc pěkný,snad to někdy porovnáme.
Uživatelský avatar
Prasatkopeta
 
Příspěvky: 23
Registrován: pát úno 22, 2013 11:59
Bydliště: Most

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Feiky » pon črc 29, 2013 07:08

Pokud to nikde nerozšvihám, nebo se nerozskočí motor, tak určitěěěěěěěěěěěěěěě:D
Feiky
 
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Prasatkopeta » úte srp 13, 2013 07:21

Měl jsem tři dny pro sebe,tak jsem to doladil do skoro finální podoby,ale ještě je na tom co šroubovat.
Aspon foto,jo a pozor taky to už jezdí:-)
http://prasatkopeta.rajce.idnes.cz/Zigu ... MG1109.jpg
Uživatelský avatar
Prasatkopeta
 
Příspěvky: 23
Registrován: pát úno 22, 2013 11:59
Bydliště: Most

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Martin-MTX » úte srp 13, 2013 09:30

Je to moc pěkný až na tu autobaterii která ve předu nemá co dělááááááát. Dej ji dozadu, pude tam lépe studený vzduch a taky doporučuju omotávku svodu výfuku, není zas až tolik drahá a dost odstraní teplo.

Vzducháč nebude? Pokud ano, tak sou ty nátrubky moc dlouhé, měla by mezi nimi a hranu filtru být vzdálenost MIN 2.5cm
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Prasatkopeta » úte srp 13, 2013 10:58

Ahoj,jak jsem psal je na tom ještě hodně šroubování.Baterka půjde dozadu.Filtry pořeším až po zimě.Ještě nemám ani napasovanou palubku a lak je zatím plechovkový nástřik.To bude ale jedna z posledních věcí,ale zatím vede černý mat.Podvozek je už komplet s HP-sporting.Akorát asi ještě vyhodím regulátor tlaku br.kapaliny,co je nad zad.nápravou.

Dík za připomínky a rady.

Rovňas
Uživatelský avatar
Prasatkopeta
 
Příspěvky: 23
Registrován: pát úno 22, 2013 11:59
Bydliště: Most

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod MartasBrno » pát srp 23, 2013 13:54

Jak vysvětlíš to vyhození regulátoru zadních brzd? Zvaž to.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Feiky » pát srp 23, 2013 15:22

Nejlepší je vždycky dělat blba, já vždy tvrdím, že už jsem to tak koupil. Zabírá to... Upozorní mně ať to opravím do budoucna:)
Feiky
 
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod Majo » pát srp 23, 2013 18:07

a ako budu asi tak vediet, ze tam nejaky regulator ma byt? Da sa to odmontovat tak, ze po nom neostane ani stopy. A neverte tomu, ze vsetci technici maju Ziguly v malicku, nemaju ani paru co sa ako na ktory model/variant/vybavu montovalo. Hlavne sa netreba priznat, presne ako pise kolega, to tak uz vsetko bolo, tak to ma "zrejme" byt...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Karburátory WEBER

Příspěvekod MartasBrno » sob srp 24, 2013 13:24

To jste asi nepochopili na co se ptám. O kom mluvíte, kdo vás upozorní? Nerozumím. Já přece vím, že to tam má být a proč to tam má být. Tak mne zajímá, jak majitel vysvětlí ten záměr regulátor vyndat. Jendá se snad o technickou věc, tak, proč se vymlouvat, uhýbat, mlžit nebo lhát? Na to stačí druhé pohlaví. Evidentně si nekupujete karbecy a další věci do auta jen tak, má to nějaký smysl ne? Třeba zvednutí výkonu, za cenu zvednut spotřeby a ztráty kultory chodu. Nebo třeba implantace tvrdších pružin aby to lépe sedělo, nebo taky zadních kotoučovek z Poláka aby to lépe brzdilo. Tak jaký má opět smysl vyndat regulátor?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků