Já jsem to vyřešil tak, že jsem prostě koupil to "nejběžnější" co se dá sehnat a to jsou karbecy Dellorto DHLA 40, které jsem přetěsnil a seřídil.
Co se týče palivové pumpy, tak je to fáma - ta žigulácká je tak kvalitní, že natlačí v pohodě. Hadice chlazení, altik? Jak to tomu může vadit nechápu. Já mám vše sériove včetně TERMOSTATU a to auto točim jak můžu (viz Bohemka
) a teplota 90-100°C
U mě to vypadá takto:
http://ladamtx.cz/images/motor1600_v2_full.jpg(už sem to sem někam posílal)
Největší legrace je správné natryskování. Jak na to člověk nemá minimálně volný víkend tak se do toho ani nepouštějte, ale výsledek stojí za to. "spárovování" se dá udělat i jednoduše tak, že odšroubuješ takovy hlavy šroubů skoro u příruby a "vidíš" natočení klapek, které dáš "doroviny". Já mám půjčený i synchrometr pro kontrolu.
Jinak se dá dnes koupit Weber 45 DCOE9, který do LADY "patří", neboť ho tam dávali v MTX a je i ve VFTS.
Webry se dají sehnat např. zde:
http://skoda.daves.cz/Karburatory_WEBERNebo také zde:
http://www.speedpro.eu/advanced_search_result.php?keywords=karb&x=0&y=0&osCsid=d3a7535b60bb8df7c71005f9ff5982a6Zajímavá je alternativa s název "FAJS"
http://www.speedpro.eu/dvojity-horiz-karburator-fajs-dcoe-p-10618.htmlS cenou 5600,- což je kopie Webra 45 DCOE9, ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by se je odvážil koupit a zkusit - ale určitě to bude mít přínos v tom, že nemusíte čistit a opravovat závity a pak řešit proč nejde seřídit volnoběh nebo nevyladíte směs atd.
Já osobně jsem si ty karbece vyladil tak, že fungujou. Jediné co mi zlobí je volnoběh, ale je to i vlivem ostré vačky, kterou mám 296/296. Víc sem na rallye dávat nechtěl. Hlava je upravená aby se to mohlo pořádně nadechnout. Ale jezdil jsem to i na naprosto sériové hlavě i bez spasování (tj. malá hranka na přírubě sání) a taky to fungovalo a nějaký drastický rozdíl ve výkonu po kompletním spasováná nepozoruji. (ale trošku jo
to je jasné )
Takže, sečteno podtrženo: Dát na LADU 2x horiz. karbecy lze i na sériový motor. Pojede to lépe, ale dokud se k tomu "nepřizpůsobí" zapalování, hlava, kanály a výfuk,( o "vnitřku" motoru nemluvě" ) tak je to spíš jen machrovina a benzíno-žrout, než nějaky EXTRA-POWER pack... ale na druhou stranu, nějak se začít musí, že?
Držim place při ladění!