El. posilovac rizeni

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Yellow01 » sob čer 03, 2006 17:42

Někde o kus zpátky byla zmínka o posilovači za 14 000,-
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Tomik » sob čer 03, 2006 20:47

ano posilovač řízení se bežně nechaval sehnat kolem 10 000 - 15 000kč,davalo se to tam z nivy . tušim že se musel posunout posilovač brzd víc do predu,a na klínak se musela hodit pumpa
doovi
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod capodrak » sob čer 03, 2006 21:58

Tomik píše:ano posilovač řízení se bežně nechaval sehnat kolem 10 000 - 15 000kč,davalo se to tam z nivy . tušim že se musel posunout posilovač brzd víc do predu,a na klínak se musela hodit pumpa
tak to bude asi ten druhej typ :wink: tenhle by měl byt hned za volantem a elektricej
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Tomik » ned čer 04, 2006 09:40

ja vim,ale ten elektrickej se mi zda jako hloupost,dyt je nesmysl neco tak obrovskeho cpat mezi nohy.dyt v pripade nehody te ta krabice rozdrtí.to si radsi za stejnou cenu pořidim to klasicky servo
doovi
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Trevor » ned čer 04, 2006 11:01

Hydraulicky som videl tento tyzden v slovlade bol namontovany na jednej nive. Bola tam nejaka upravena remenica na kluke a pumpa nad olejovym filtrom plus nadrzka s olejom a samotny domcek ale ten som nevidel lebo tam bola akurat rezerva. Ten posilnovac brzd bol fakt nejako divne urobeny. Urcite to nebola origo konzola bol asi 20cm od karosesie co asi bezne nebyva. Celkom sa mi to riesene pozdavalo dokonca lepsie ako tento elektricky lebo to je potom pri pedaloch dost tesne
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod capodrak » ned čer 04, 2006 12:38

Tomik píše:ja vim,ale ten elektrickej se mi zda jako hloupost,dyt je nesmysl neco tak obrovskeho cpat mezi nohy.dyt v pripade nehody te ta krabice rozdrtí.to si radsi za stejnou cenu pořidim to klasicky servo
no vono to tak velký zase není byl tady obrázek a v poohdě se to vešlo :wink:
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Nulašestka » ned čer 04, 2006 15:08

Tu elektriku bych nebral ze dvou důvodů.Jednak je to vskutku velmi nahňácané pod volantem a jednak elektrické posilovače nemám ze srdce rád,protože řízení je pak nemastné neslané.Co jsem měl tu možnost porovnat tak hydraulika poskytuje mnohem lepší kontakt s koly a vracení volantu.Nevím,třeba řízení v Octavii II,která má elektrohydrauliku,mě vyloženě nesedlo...
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Little Red Riding Hood » ned čer 04, 2006 19:44

zas ten elektrickej ti nebude ubírat výkon..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Myso » ned čer 04, 2006 20:06

Little Red Riding Hood píše:zas ten elektrickej ti nebude ubírat výkon..
to teda bude, ked zatazis altik tak ti vykon uberie. a aj tak posilovac snad ubera vykon len pri zatacani, nie? no a pri sprinte tahas rovno...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Trevor » ned čer 04, 2006 21:58

No ci je to hydraulicky alebo elektricky, kazdy si z motoru nieco potiahne. Absolutne nemam predstavu ze co taky elektricky posilnovac zhltne prudu ale asi dost a nebolo by odveci tam mat aj silnejsi alternator. Budes tocit na mieste tak otacky pojdu dolu. A to este nehovorim ze co bude v zime ked budes mat aj svetla pustene.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Jarda » pon čer 05, 2006 09:24

Pokud je mi známo, tak hydraulický posilovač žere výkon stále - čerpadlo je poháněné řemenem. El. nebo el.hydraulické žere výkon jen když se zatáčí. To považuji za velkou výhodu. Druhou výhodou je, že u elektrického (el.hydr.) se snadno mění účinnost posilovače v závislosti na rychlosti auta.
Uživatelský avatar
Jarda
 
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvekod Trevor » pon čer 05, 2006 20:18

No ja by som tiez bral elektricky ale ako tak pozeram na tie fotky tak je to dost velke kua to ma ako tak odradza. Nedaj boze ze by si narazil ale to uz sme .....
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod OndrejGTi » stř lis 21, 2007 03:26

Jarda píše:..hydraulický posilovač žere výkon stále - čerpadlo je poháněné řemenem. El. nebo el.hydraulické žere výkon jen když se zatáčí...

presne tak, stale sa toci cerpadlo

Myso píše:...to je vysada predokoliek ze ti dokazu zlomit ruku...

tak toto by ma zajuimalo ako si myslel, mozno sa nieco naucim
OndrejGTi
 
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvekod Myso » stř lis 21, 2007 09:45

OndrejGTi píše:
Myso píše:...to je vysada predokoliek ze ti dokazu zlomit ruku...

tak toto by ma zajuimalo ako si myslel, mozno sa nieco naucim

boooze neviem co si to zas vyhrabal a v ktorej dobe davnej som to napisal, ale zrejme som to myslel tak ze ked sa vytoceny volant pri rozjazde samovolne vracia a nahodou mas niekde ruku kde nemas mat tak ti ju to moze pekne seknut...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Majo » stř lis 21, 2007 09:56

zlomeny prst u predokolky je normalna vec. Ked ma kamos videl ako soferujem zigula - ze drzim volant jednym prstom kdesi vnutri obluka, tak ho zalial studeny pot a neprijemne spomienky :mrgreen:
Ono je to hlavne pri prudkom rozjazde s vytocenymi kolesami, volant ma naramnu silu na rovnanie, nepripraveneho to neprijemne zaskoci...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků