Moderátor: Moderátoři
tak to bude asi ten druhej typ tenhle by měl byt hned za volantem a elektricejTomik píše:ano posilovač řízení se bežně nechaval sehnat kolem 10 000 - 15 000kč,davalo se to tam z nivy . tušim že se musel posunout posilovač brzd víc do predu,a na klínak se musela hodit pumpa
no vono to tak velký zase není byl tady obrázek a v poohdě se to vešloTomik píše:ja vim,ale ten elektrickej se mi zda jako hloupost,dyt je nesmysl neco tak obrovskeho cpat mezi nohy.dyt v pripade nehody te ta krabice rozdrtí.to si radsi za stejnou cenu pořidim to klasicky servo
to teda bude, ked zatazis altik tak ti vykon uberie. a aj tak posilovac snad ubera vykon len pri zatacani, nie? no a pri sprinte tahas rovno...Little Red Riding Hood píše:zas ten elektrickej ti nebude ubírat výkon..
Jarda píše:..hydraulický posilovač žere výkon stále - čerpadlo je poháněné řemenem. El. nebo el.hydraulické žere výkon jen když se zatáčí...
Myso píše:...to je vysada predokoliek ze ti dokazu zlomit ruku...
OndrejGTi píše:Myso píše:...to je vysada predokoliek ze ti dokazu zlomit ruku...
tak toto by ma zajuimalo ako si myslel, mozno sa nieco naucim
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků