Stránka 26 z 28

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2011 16:11
od Saša
Toto uspořádání je zcela normální a používá se , jen ho nemají ráda některá turba , protože po zavření klapek je v turbu velký podtlak a né pouze atmosferický tlak jako u klasického uspořádání . Není také možno použít mezichladič stlačeného vzduchu (v tomhle případě směsi). Ale již to tu vše bylo popsáno jak upozorňoval Hurikán .

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2011 16:12
od Puhi
Hurikán píše:
Takže, až si všechna odkazovaná vlákna přečteš, (a to jsem si nevzpoměl na všechna) tak zcela jistě sám přijdeš na to, že je to totální nesmysl. :idea:

totálny nezmysel to nieje, iba zatiaľ nikto z fóra to na lada motor nenabastlil (teda turbožigy ci ako sa volal sa velmi nerata, tam bolo icko)

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2011 16:30
od Saša
Pokud takhle zapojené turbo chcete vidět v akci , zajeďte se podívat do Teplic když budou mít letecký den na tamním UL letišti . UL letadel s takto namontovaným turbem je tam víc a asi na třech typech motorů (původně vyndaných z aut) .

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2011 16:38
od 2103s
no to mi je jasny ...jen nevim ted to tmozna vyzni jako uplna hloupost.....ale esi by neslo nejak vyresti prepousteni tlaku na turbu...proste ho vypustit ..napr pop off ventilem...aby se nenamahalo turbo pri uzavreni klapek na karbci???? a este jedna otzazka....nakrmim to...jako myslim esi my bude stacit naky obyc cepadlo na palivo...ci bych musel namlatit neco ostrejsiho.-...

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2011 16:46
od Saša
Ventil tam dát v tomhle případě nelze . Otázka palivového čerpadla je vyřešena .

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2011 16:46
od Puhi
niečo s vyšším tlakom určite a vracačku k tomu...

a blowoff je na pretlak, nie podtlak!

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2011 17:02
od Hurikán
Puhi, netvrdím, že je to totální nesmyl po technické stránce, tedy že je to neralizovatelné. Tvrdím ale, že je to nesmysl za situace, kdy to tady nikdo, opakuji nikdo!, za X let nedokázal, nikdo tady s tím nemá žádné konkrétní zkušenosti, které by předal dál ve stylu ... " kup věc A ve kšeftě 1, k tomu věc B ve kšeftě 2, smontuj to a nastav karburátor tak a tak, k tomu uprav zapalování takhle..." atd. A za tím si stojím. 8)

2103s Hele, Tvoje nadšení, nebo zájem je sice hezký, ale z Tvé poslední otázky vyplývá, že sis mnou odkazovaná témata, ve kterých se tohle všechno řešilo, doteď nepročetl. Nebo pokud ano, tak asi narychlo a špatně. Zkus to tedy. Nejdřív si všechno pročti, zkus tady na fóru i zapátrat, neboť jsem sem nenalinkoval všechno (dal jsem sem jen to, na co jsem si vzpoměl). Až to budeš všechno mít přečtené, zkus si vyvodit závěr a teprve potom se ptej postupně na různá řešení. :idea:

Re: turbo

PříspěvekNapsal: čtv lis 03, 2011 17:08
od 2103s
hurikan: cau tak jsem to dneska prosel....trvalo to ale stalo to za to...ale ...co je podstatny ze se tam nikde konkretne neresilo to co ja planuju...tedy karbec a turbo... nicmene skoro ve vsech pripadech ste tam odsoudily ladacky motory....a strasne casto se tam objevuje ze je nej menit motor za jiny.....

Re: turbo

PříspěvekNapsal: čtv lis 03, 2011 17:45
od Saša
Sniž kompresi na cca 7.8-8 , vraž turbo pod karbec a skus to . Dávno bych to skusil , jenže před panelákem kde nejde vyměnit kvůli prostoru ani kolo se to udělat nedá . Ani bych nedělal změny na karburátoru , jen bych pro začátek zvětšil hlavní trysku 2-komory . Turbo ? na pokus je to jedno , ale z motoru o podobném obsahu .

Re: turbo

PříspěvekNapsal: čtv lis 03, 2011 18:23
od Puhi
asi tak, a lambda na výfuk a budík by ti k tomu už iba pomohla... napr. takýto: http://tuning.autodoplnky.cz/osvetlene- ... d-s1495163
akurát nie všetky lambdy s týmto spolupracujú, tuším len z nejakých novších aut, ale to ti už skôr napíše Saša

Re: turbo

PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2011 13:41
od 2103s
ja si to rikam taky jen tak proste to skusit co to udela.....a kdyz by to vypadalo nejak liip tak se uvidi pak by se dalo laborovat dal.....

Re: turbo

PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2011 14:04
od Vašátor
Po jakékoli takovéto a podobné úpravě je velmi důležité sledovat palivovou směs. Tudíž motor správně nastavit! Lze třeba nastavit na PAL testu. Nejlepší je ale již zmiňovaná lambda sonda s budíkem, který ukazuje bohatost / chudost směsi za provozu. Z USA lze toto objednat za polovičku (cca 1500kč) a funguje s univerzální lambdou. Důležité je to z hlavně z jednoho důvodu: pokud pojedeš na chudou směs, bude docházet ke klepání motoru (dřívějším detonacím) - což nemáš šanci slyšet a konečný výsledek bude ten, že ti popraskají písty okolo pístních kroužků, jak je třeba vidět zde: http://www.srtforums.com/forums/f169/sooo-what-cracked-piston-ring-s-look-like-303510/ nebo zde: http://www.srtforums.com/forums/f169/sooo-what-cracked-piston-ring-s-look-like-303510/

Re: turbo

PříspěvekNapsal: stř úno 08, 2012 23:29
od mušketýr

Re: turbo

PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2012 18:49
od OndraSedmicka
Jenomze ono je rozdil, jestli zbastlim nejaky ulet jako je na videu. Nebo chci preplnovany motor pouzivat bezpecne a bez jeho predcasne destrukce;)

Ale ocividne tento experiment uplne popira zaklady preplnovani. :D

A propo ma nekdo nekdo zkusenosti s italskymi motory i.e.T? Jak dopadla Atexova 16tka?
Vidim ze mas fiat coupe v tecku. Jakto ze jen sestnactku? Pres 200hp melo jenom milenium nebo?

Re: turbo

PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2012 19:01
od Cory
Ja mam teraz v myšlienkovych pochodoch kompresor. Spolu s mojou instalaciou MPi by to nemusel byť až taky velky problem.