Atex píše:nejak porad nechapu co by delal ventil ktery ma za ukol vypoustet prebytecny tlak, v useku kde je neustaly podtlakŠtěpán Getsko píše:Z toho plyne, že výstup ventilu můžeš zavést před vstp na turbu, což v podstatě znamená, že vstup a výstup turba spojíš rovnou, a ovládat ventil bude podtlak před škrtící klapkou.
Když točíš motor v otáčkách a potom přeřadíš na větší rychlost, tak snížíš v důsledku uzavření škrtící klapky přísun směsi do sání, čímž zmenšíš otáčky turba, potom zase přidáš plyn, ale turbo nemá otáčky a tak ti nedodává tolik směsi do válcu, což znamená i menší výkon. Tím ventilem uděláš to, že spojíš vstup s výstupem turba a otáčky turba se nezmenší, což při otevření škrtící klapky se do válcu dostane větší množství směsi a máš i větší krouťák...