turbo

Moderátor: Moderátoři

turbo

Příspěvekod ert » stř pro 07, 2005 20:20

zdravim všechny 8)
tak už se mi povedlo sprovoznit moji 07! s turbem!!!
nu a pocity nádherný!!! jen je ještě strašně práce s regulací a štelováním!!
ale ta síla... jedničku nepotřebuju a spojka to neudrží!!! paráda 8)
jen sem zvědavej jak dlouho vydrží motůrek...
páč co vylítlo jako první bylo těsnění pod hlavou!!!! PO 25 Km !!! :x
UPLNĚ NOVÉ ..... 25 Km.... sem čuměl jek péro z gauče....
propálený u 2. a 3. válce v délce 2 x 3cm.
koukal sem na to a v tom místě je moc blízko spalovacího prostoru!
přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!
co vy na to... podle všeho by to mělo sednout, ale 17tku sem nikdy rozebranou neměl! prosím poraď te jestli moje IDEA je správná, dyžtak mě vyveď te ze sna :wink: :wink: :wink:
ert
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát dub 08, 2005 09:11
Bydliště: Slapy

Re: turbo

Příspěvekod Myso » stř pro 07, 2005 20:25

ert píše:zdravim všechny 8)
tak už se mi povedlo sprovoznit moji 07! s turbem!!!
nu a pocity nádherný!!! jen je ještě strašně práce s regulací a štelováním!!
ale ta síla... jedničku nepotřebuju a spojka to neudrží!!! paráda 8)
jen sem zvědavej jak dlouho vydrží motůrek...
páč co vylítlo jako první bylo těsnění pod hlavou!!!! PO 25 Km !!! :x
UPLNĚ NOVÉ ..... 25 Km.... sem čuměl jek péro z gauče....
propálený u 2. a 3. válce v délce 2 x 3cm.
koukal sem na to a v tom místě je moc blízko spalovacího prostoru!
přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!
co vy na to... podle všeho by to mělo sednout, ale 17tku sem nikdy rozebranou neměl! prosím poraď te jestli moje IDEA je správná, dyžtak mě vyveď te ze sna :wink: :wink: :wink:

hmmm, to jaky mas na tom kompresny pomer?
inak myslim ze 1700 ma inak vodne kanaly, tudiz aj tesnenie...asi budes potrebovat vyrobit na mieru, mozno dokonca tlstejsie aby ti ubralo na kompresii...
daj nejake fotky
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Re: turbo

Příspěvekod Deli » stř pro 07, 2005 21:38

ert píše:...přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!...

Asi bude lepsi, jak pise Myso, udelat ho na miru ...
Naposledy upravil Deli dne stř pro 07, 2005 22:46, celkově upraveno 1
Deli
Deli
 
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod capodrak » stř pro 07, 2005 21:59

:shock: ty kráso :shock: jakej tam máš kompresní poměr :?: jinak písty se propalujou kuly moc velký splaocací teplotěš to znamená že je tam hodně směsi :wink: ¨jinak gratuluju k tomu to vubec poskádat dohromady a pokud by bylo možný udělej nějaký fotky rad bych vyděl jak to stím vypadá
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Števo » stř pro 07, 2005 22:45

Tak foto chcem aj ja vidiet. Stym tesnenim to bude asi tak ako to tu opysovali mnohy. Na mieru.
Este dotaz mas tam ostru vacku?
Lebo tym sa da podla madarov ak ma spravne stupne urobit zazrak na motore.

Vid video uz som ho nasiel
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c13_03.zip
Kliknite na
Igen, szeretném .zip kiterjesztéssel letölteni az anyagot! a ked to uz bude stiahnute tak prepiste subor zip na wmv
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod Ondra 07 » stř pro 07, 2005 23:02

Konecne v tom nejsem sam....Pokud muzes dodej fotky a vubec povidej z ceho jsi to turbo pouzil a co bylo jeste potreba predelat?
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Radek » čtv pro 08, 2005 00:23

Ondra 07 píše:Konecne v tom nejsem sam....
I ty, Brute? Ehm, vlastně: i ty, Ondro? Ty máš taky turbo, nebo se na to chystáš?

ert:šup sem s nějakým popisem, chlape, a taky fota, to se dělá, navnadit nás a pak řešit jenom nějaký těsnění pod hlavou??? :twisted: :lol: :D

Števo: TAK TOHLE JE BRUTÁL!!!! Po dlouhý době mi spadla čelist. Rozuměl jsem akorát "turboš auto", chtělo by to, aby někdo přeložil ten rozhovor, ale jedno je jistý: dneska asi dlouho neusnu... Po jednom shlídnutí tohle video řadím do první pětky nejlepších ladovskejch videí co jsem kdy viděl.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod denis » čtv pro 08, 2005 07:10

Tak to je mazec, ovšem neměl bych strach jen o motor-spojka, kardán-no poloosy by to vydržet mohly-není to škodovka. FOTKY!!!!
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Ondra 07 » čtv pro 08, 2005 07:30

Radek píše:...I ty, Brute? Ehm, vlastně: i ty, Ondro? Ty máš taky turbo, nebo se na to chystáš?


Ne ne ja si zatim vozim zadek v serii a rikam si jak by bylo super kdyby to chodilo vic za pedalem.... :roll: Motor budu resit az nakonec,ale uz si tak nejak zjistuju co by se dalo a nedalo.Ze v tom nejsem sam jsem myslel ze konecne nekdo dokazal ze jenom nefantaziruju,ale ze je to mozny...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Radek » čtv pro 08, 2005 09:31

Ondra 07 píše:Ze v tom nejsem sam jsem myslel ze konecne nekdo dokazal ze jenom nefantaziruju,ale ze je to mozny...
Tak se mrkni na to video, co tu linkoval Števo (o pár příspěvků výše), a uvidíš, jak se sen stává realitou... je to nádhera jako v ráji, driftující 2107 s tím nádherným zvukem... až umřu, doufám, že ráj vypadá jako velký letiště, kde budu moct navěky blbnout s vytuněnejma žigulama. :lol: :lol: :lol: :lol:
I když instalace turba do Lady asi bude pěknej mazec, možná by bylo jednodušší sehnat nějaký to elektrický turbo do sání, co mívaj japonský auta. Nevím, nikdy jsem to nepotkal, jenom jsem o tom slyšel.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod denis » čtv pro 08, 2005 09:42

Teda, nerozuměl jsem nic ale to video je fakt husté-tak s tím by mě hned tak někdo nenasral! :lol: Ovšem jak dojel, musel mít nádrž zmáčknutou z toho podtlaku-nechci radši přemýšlet nad spotřebou. :twisted:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod VaSek » čtv pro 08, 2005 10:18

Števo píše:Este dotaz mas tam ostru vacku?
Lebo tym sa da podla madarov ak ma spravne stupne urobit zazrak na motore.

Vid video uz som ho nasiel
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c13_03.zip
Kliknite na
Igen, szeretném .zip kiterjesztéssel letölteni az anyagot! a ked to uz bude stiahnute tak prepiste subor zip na wmv

Neni ostra vacka na turbu trochu zbytecna?
Vzdyt to turbo to naplni tak jako tak.
Co se tyce turba - velice zajimavy pocin. Ja jsem spis rozmyslel nad superchargerem (kompresorem) a to bud Rootsem (da se pry sehnat novy z Mini (EATON 45), kde jeste nezajety meni upravce za vetsi) nebo jeste lepe Lysholmovo dmychadlo (oproti Rootsovu ma vetsi ucinnost a na vystupu chladnejsi vzduch). Superchargery netrpi turboefektem zabiraji pekne odspoda, neni tak slozita instalace a mnozstvi vzduchu odpovida otackam, takze neni potreba regulace (blow-off ventil), nadruhou stranu odebiraji nejakou praci motoru...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod Roman » čtv pro 08, 2005 12:54

Na ruskych strankach, nepamatam presne adresu, ale je to ta uprava na rely, kde su aj tie zdvojene zadne tlmice, je popisany "kompresor", ktory pouziva lopatkove kola z vysavaca. Urcite to nie je tak ucinne ako profi vyrobok, ale ked neprsi, nech aspon kvapka :P
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod VaSek » čtv pro 08, 2005 14:13

Roman píše:Na ruskych strankach, nepamatam presne adresu, ale je to ta uprava na rely, kde su aj tie zdvojene zadne tlmice, je popisany "kompresor", ktory pouziva lopatkove kola z vysavaca. Urcite to nie je tak ucinne ako profi vyrobok, ale ked neprsi, nech aspon kvapka :P

To jo, takovy fofrnitka se snad i vyrabeji(electric superchargers, udavaji ze umi pridat i 10HP(a to neni zase tolik)), oni sice dokazou prepravit ohromne mnozstvi vzduchu, bohuzel ale ne do protitlaku. Takze prinos to asi ma, ale nijak zasadni.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod denis » čtv pro 08, 2005 14:57

Navíc při zatížení ten elektrický systém musí papat a když si veme energii, tak ti ji částečně veme altík, proto jen toto málo. :(
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků