Erte můžeš prosímtě ještě jednou umístit foto tvého nainstalovaného turba,není tam fotka a ni jedna,nebo to blbne bo co.
Jinak co se týče instalace turba,tak o tom přemýšlím už hodně dlouho.Chtěl bych zvednout výkon co nejjednodušeji.Cíhci z moji ladou jezdit drifty.A myslím že turbo je "relativně" nejlehčí cesta k velkému výkonu,říkám relativně.
Tady jsou nějaké odkazy se zkušeností instalace turba z karburatorem:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=273
http://www.skodamedia.cz/products/skoda ... rbo-1981-/
http://www.skodamedia.cz/products/skoda ... der-1983-/
http://geting.se/viewimage.php?image=192696-2107tbo2[1].jpg
tady je stránka kde je třeba odkaz kde je kalkulačka pro výpočet různych parametrů při instalaci turba
http://www.skodamotor.estranky.cz/clank ... turbo.html
Teď k turbozigulovi,myslím,že by tě mohla zajímat tahle stránka poněvadž si myslím že z obsahu 1.7 lze dostat víc než jen nějakýchuslintaných 100 PS
http://www.dragtimes.com/parts/Lada-Niv ... 78901.html
a tady je video jak takový kit funguje na živo
http://www.youtube.com/watch?v=c6fUPo8h ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=M7FelPsH7jw&NR=1
ja myslím dobrá ispirace co?
Jinak chlapy chce to opravdu si vyměovat mezi sebou informace ať pak nikdo tady zbytečně netápe.
Myslím si že základ jak vyzkoušet v amatérskych podmínkách turbo je jít z kompresí dolů aspoň tak na 8.Nechal bych buď vybrat trošku hlavu nebo nevím jestli by to šlo použít hrubší těsnení pod hlavou,neím ale jestli by to vydrželo.
Ještě k tomu turbo-karbec,všude píšou že je tam riziko bouchnutí směsi,no nevím možná by to chtělo udělat něco jako pojistku odpojení zapalování nebo tak něco...