Cory píše:Ja mam teraz v myšlienkovych pochodoch kompresor. Spolu s mojou instalaciou MPi by to nemusel byť až taky velky problem.
Vetsi vstriky, programovatelnou RJ, silnejsi cerpadlo...
Moderátor: Moderátoři
Cory píše:Ja mam teraz v myšlienkovych pochodoch kompresor. Spolu s mojou instalaciou MPi by to nemusel byť až taky velky problem.
Šestnáctku? To se do Coupe nikdy nedávalo, je tam motor 2.0 16V Turbo z Delty Integrale. Můj motor by byl možná i bezpečný, protože to byl originál Italský na turbo stavěný. Každopádně bych nefoukal 17ku, má velký kompresní poměr, 16ka je nejlepší volba. Nechat do ní vyrobit kvalitní písty s kroužkama pro turbo, případně i ojnice tak to musí letět jak raketa. S tím má ale mnohem větší zkušenosti jiný člen fóra..OndraSedmicka píše:Jenomze ono je rozdil, jestli zbastlim nejaky ulet jako je na videu. Nebo chci preplnovany motor pouzivat bezpecne a bez jeho predcasne destrukce;)
Ale ocividne tento experiment uplne popira zaklady preplnovani.
A propo ma nekdo nekdo zkusenosti s italskymi motory i.e.T? Jak dopadla Atexova 16tka?
Vidim ze mas fiat coupe v tecku. Jakto ze jen sestnactku? Pres 200hp melo jenom milenium nebo?
No tak to je potom jiná pohádka... Delta Integrale je dravec. Hlavně jsi na ten výkon lehkej, já táhám 1600kg s řidičem Ale zadní náhon výkonem nenahradíš. Hádám že spotřeba pod 10L moc nejde Za svezení to ale stojíAtex píše:Šestnáctku? To se do Coupe nikdy nedávalo, je tam motor 2.0 16V Turbo z Delty Integrale. Můj motor by byl možná i bezpečný, protože to byl originál Italský na turbo stavěný. Každopádně bych nefoukal 17ku, má velký kompresní poměr, 16ka je nejlepší volba. Nechat do ní vyrobit kvalitní písty s kroužkama pro turbo, případně i ojnice tak to musí letět jak raketa. S tím má ale mnohem větší zkušenosti jiný člen fóra..OndraSedmicka píše:Jenomze ono je rozdil, jestli zbastlim nejaky ulet jako je na videu. Nebo chci preplnovany motor pouzivat bezpecne a bez jeho predcasne destrukce;)
Ale ocividne tento experiment uplne popira zaklady preplnovani.
A propo ma nekdo nekdo zkusenosti s italskymi motory i.e.T? Jak dopadla Atexova 16tka?
Vidim ze mas fiat coupe v tecku. Jakto ze jen sestnactku? Pres 200hp melo jenom milenium nebo?
K tomu jen doplním, špatný olej Četl jsem nějakou literaturu ohledne těch motorů, tak nějak pokud to těchto turbo-benzínu přinejmenším 10W/60 tak je za chvíli po něm jednoduše řečeno. U Integrale/Coupe obzvlášť (16v). Prostě tam má být Selenia 10W/60 a není co řešit.OndraSedmicka píše: Je to garazovka, 80tisic najeto a jezdi jen leto. Jede pekne, ale jednou rocne se dela prebrouseni kliky ma s tim motorem docela trapeni, ale byla to chyba prvniho majitele.