Stránka 1 z 28

turbo

Napsal: stř pro 07, 2005 20:20
od ert
zdravim všechny 8)
tak už se mi povedlo sprovoznit moji 07! s turbem!!!
nu a pocity nádherný!!! jen je ještě strašně práce s regulací a štelováním!!
ale ta síla... jedničku nepotřebuju a spojka to neudrží!!! paráda 8)
jen sem zvědavej jak dlouho vydrží motůrek...
páč co vylítlo jako první bylo těsnění pod hlavou!!!! PO 25 Km !!! :x
UPLNĚ NOVÉ ..... 25 Km.... sem čuměl jek péro z gauče....
propálený u 2. a 3. válce v délce 2 x 3cm.
koukal sem na to a v tom místě je moc blízko spalovacího prostoru!
přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!
co vy na to... podle všeho by to mělo sednout, ale 17tku sem nikdy rozebranou neměl! prosím poraď te jestli moje IDEA je správná, dyžtak mě vyveď te ze sna :wink: :wink: :wink:

Re: turbo

Napsal: stř pro 07, 2005 20:25
od Myso
ert píše:zdravim všechny 8)
tak už se mi povedlo sprovoznit moji 07! s turbem!!!
nu a pocity nádherný!!! jen je ještě strašně práce s regulací a štelováním!!
ale ta síla... jedničku nepotřebuju a spojka to neudrží!!! paráda 8)
jen sem zvědavej jak dlouho vydrží motůrek...
páč co vylítlo jako první bylo těsnění pod hlavou!!!! PO 25 Km !!! :x
UPLNĚ NOVÉ ..... 25 Km.... sem čuměl jek péro z gauče....
propálený u 2. a 3. válce v délce 2 x 3cm.
koukal sem na to a v tom místě je moc blízko spalovacího prostoru!
přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!
co vy na to... podle všeho by to mělo sednout, ale 17tku sem nikdy rozebranou neměl! prosím poraď te jestli moje IDEA je správná, dyžtak mě vyveď te ze sna :wink: :wink: :wink:

hmmm, to jaky mas na tom kompresny pomer?
inak myslim ze 1700 ma inak vodne kanaly, tudiz aj tesnenie...asi budes potrebovat vyrobit na mieru, mozno dokonca tlstejsie aby ti ubralo na kompresii...
daj nejake fotky

Re: turbo

Napsal: stř pro 07, 2005 21:38
od Deli
ert píše:...přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!...

Asi bude lepsi, jak pise Myso, udelat ho na miru ...

Napsal: stř pro 07, 2005 21:59
od capodrak
:shock: ty kráso :shock: jakej tam máš kompresní poměr :?: jinak písty se propalujou kuly moc velký splaocací teplotěš to znamená že je tam hodně směsi :wink: ¨jinak gratuluju k tomu to vubec poskádat dohromady a pokud by bylo možný udělej nějaký fotky rad bych vyděl jak to stím vypadá

Napsal: stř pro 07, 2005 22:45
od Števo
Tak foto chcem aj ja vidiet. Stym tesnenim to bude asi tak ako to tu opysovali mnohy. Na mieru.
Este dotaz mas tam ostru vacku?
Lebo tym sa da podla madarov ak ma spravne stupne urobit zazrak na motore.

Vid video uz som ho nasiel
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c13_03.zip
Kliknite na
Igen, szeretném .zip kiterjesztéssel letölteni az anyagot! a ked to uz bude stiahnute tak prepiste subor zip na wmv

Napsal: stř pro 07, 2005 23:02
od Ondra 07
Konecne v tom nejsem sam....Pokud muzes dodej fotky a vubec povidej z ceho jsi to turbo pouzil a co bylo jeste potreba predelat?

Napsal: čtv pro 08, 2005 00:23
od Radek
Ondra 07 píše:Konecne v tom nejsem sam....
I ty, Brute? Ehm, vlastně: i ty, Ondro? Ty máš taky turbo, nebo se na to chystáš?

ert:šup sem s nějakým popisem, chlape, a taky fota, to se dělá, navnadit nás a pak řešit jenom nějaký těsnění pod hlavou??? :twisted: :lol: :D

Števo: TAK TOHLE JE BRUTÁL!!!! Po dlouhý době mi spadla čelist. Rozuměl jsem akorát "turboš auto", chtělo by to, aby někdo přeložil ten rozhovor, ale jedno je jistý: dneska asi dlouho neusnu... Po jednom shlídnutí tohle video řadím do první pětky nejlepších ladovskejch videí co jsem kdy viděl.

Napsal: čtv pro 08, 2005 07:10
od denis
Tak to je mazec, ovšem neměl bych strach jen o motor-spojka, kardán-no poloosy by to vydržet mohly-není to škodovka. FOTKY!!!!

Napsal: čtv pro 08, 2005 07:30
od Ondra 07
Radek píše:...I ty, Brute? Ehm, vlastně: i ty, Ondro? Ty máš taky turbo, nebo se na to chystáš?


Ne ne ja si zatim vozim zadek v serii a rikam si jak by bylo super kdyby to chodilo vic za pedalem.... :roll: Motor budu resit az nakonec,ale uz si tak nejak zjistuju co by se dalo a nedalo.Ze v tom nejsem sam jsem myslel ze konecne nekdo dokazal ze jenom nefantaziruju,ale ze je to mozny...

Napsal: čtv pro 08, 2005 09:31
od Radek
Ondra 07 píše:Ze v tom nejsem sam jsem myslel ze konecne nekdo dokazal ze jenom nefantaziruju,ale ze je to mozny...
Tak se mrkni na to video, co tu linkoval Števo (o pár příspěvků výše), a uvidíš, jak se sen stává realitou... je to nádhera jako v ráji, driftující 2107 s tím nádherným zvukem... až umřu, doufám, že ráj vypadá jako velký letiště, kde budu moct navěky blbnout s vytuněnejma žigulama. :lol: :lol: :lol: :lol:
I když instalace turba do Lady asi bude pěknej mazec, možná by bylo jednodušší sehnat nějaký to elektrický turbo do sání, co mívaj japonský auta. Nevím, nikdy jsem to nepotkal, jenom jsem o tom slyšel.

Napsal: čtv pro 08, 2005 09:42
od denis
Teda, nerozuměl jsem nic ale to video je fakt husté-tak s tím by mě hned tak někdo nenasral! :lol: Ovšem jak dojel, musel mít nádrž zmáčknutou z toho podtlaku-nechci radši přemýšlet nad spotřebou. :twisted:

Napsal: čtv pro 08, 2005 10:18
od VaSek
Števo píše:Este dotaz mas tam ostru vacku?
Lebo tym sa da podla madarov ak ma spravne stupne urobit zazrak na motore.

Vid video uz som ho nasiel
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c13_03.zip
Kliknite na
Igen, szeretném .zip kiterjesztéssel letölteni az anyagot! a ked to uz bude stiahnute tak prepiste subor zip na wmv

Neni ostra vacka na turbu trochu zbytecna?
Vzdyt to turbo to naplni tak jako tak.
Co se tyce turba - velice zajimavy pocin. Ja jsem spis rozmyslel nad superchargerem (kompresorem) a to bud Rootsem (da se pry sehnat novy z Mini (EATON 45), kde jeste nezajety meni upravce za vetsi) nebo jeste lepe Lysholmovo dmychadlo (oproti Rootsovu ma vetsi ucinnost a na vystupu chladnejsi vzduch). Superchargery netrpi turboefektem zabiraji pekne odspoda, neni tak slozita instalace a mnozstvi vzduchu odpovida otackam, takze neni potreba regulace (blow-off ventil), nadruhou stranu odebiraji nejakou praci motoru...

Napsal: čtv pro 08, 2005 12:54
od Roman
Na ruskych strankach, nepamatam presne adresu, ale je to ta uprava na rely, kde su aj tie zdvojene zadne tlmice, je popisany "kompresor", ktory pouziva lopatkove kola z vysavaca. Urcite to nie je tak ucinne ako profi vyrobok, ale ked neprsi, nech aspon kvapka :P

Napsal: čtv pro 08, 2005 14:13
od VaSek
Roman píše:Na ruskych strankach, nepamatam presne adresu, ale je to ta uprava na rely, kde su aj tie zdvojene zadne tlmice, je popisany "kompresor", ktory pouziva lopatkove kola z vysavaca. Urcite to nie je tak ucinne ako profi vyrobok, ale ked neprsi, nech aspon kvapka :P

To jo, takovy fofrnitka se snad i vyrabeji(electric superchargers, udavaji ze umi pridat i 10HP(a to neni zase tolik)), oni sice dokazou prepravit ohromne mnozstvi vzduchu, bohuzel ale ne do protitlaku. Takze prinos to asi ma, ale nijak zasadni.

Napsal: čtv pro 08, 2005 14:57
od denis
Navíc při zatížení ten elektrický systém musí papat a když si veme energii, tak ti ji částečně veme altík, proto jen toto málo. :(