Stránka 9 z 9

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2007 23:00
od Nemo
Little Red Riding Hood píše:jak je na tom kvalita novejch ložisek..


(( není lepší koupit v prodejně ložisek něco kvalitního??)) :?:

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2007 23:18
od Little Red Riding Hood
Nemo píše:
Little Red Riding Hood píše:jak je na tom kvalita novejch ložisek..


(( není lepší koupit v prodejně ložisek něco kvalitního??)) :?:


hlavně to vyjde asi levněj... ted mě napadá že na ložisku snad není co pokazit.. :?

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2007 18:29
od Ivo
Co jsem se bavil v obchodě, tak s ložiskama nějaké problémy nejsou. Já jsem naposledy kupoval snad nějaké německé, nebo odkud to bylo, ale prý i ruské vydrží. Dokonce jsem někde koupil i francouzké, ale nevím kde. Myslím že nebude problém zajít do obchodu s ložiskama a koupit to tam, podle rozměrů v knížce. Mělo by to být 72x30x19 kryté.

PříspěvekNapsal: sob dub 05, 2008 19:07
od Little Red Riding Hood
Takže jisté upravy:
-použití lada poloosy..
-soustružení lada poloos (dosedací plocha pro buben, reslektivě pro kotouč a to na průměr 117mm)..
-přefrézování rozteče a průměru děr pro uchycení přiruby třmenu na nápravu (díry jsou na čtverci o hraně 68 a průměr mají 10,5mm)..
-zbroušení plochy příruby, na které leží brzdovej třmen (ted si nejsem 100% jist o 5 mm)..

moc sem boužel nefotil... :mrgreen:

přidam pozděj nějakou fotodokumentaci a výkresy...

PříspěvekNapsal: sob dub 05, 2008 20:37
od Petanek2101
ha paan je vzadu už skoro kotoučovej
tak davej davej :twisted:

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 09:23
od Little Red Riding Hood
Mam tu update pro ladadrivera... hele už to mam (měl sem zprovozněný), dokonce to i fungovalo, prošel sem s tim technickou :mrgreen: , ručka taky brzdila, ale odešlo mi to ozubení na páce, takže nedržela nahoře (nevim jestli to bylo zpusobene tim že je potřeba za ni tahat silnejí, takže to zuby neudržejí a nebo prostě byla opotřebovana, každopádně bych doporučoval zkouknout ručku z poláka jestli není nějak jinak udělana než lada)...

*upravy:
-použití lada poloos..
-soustružení lada poloos (dosedací plocha pro buben, reslektivě středící průměr pro kotouč a to na průměr 117mm)..
-pod brzdovej kotouč je potřeba vložit tu "orginální" podložku (ta je standardně i vepředu na kotouči)..
-podložku jsem zbrousil-srovnal (přece jenom jsou v ni vymačkaniny z používání a každa je trochu jinak tlusta) na šiřku 5mm..
-podložku je třeba osoustružit na stejný průměr jako poloosu a to je 117mm (nejlepe společně s poloosou)
-přefrézování rozteče a průměru děr pro uchycení přiruby třmenu na nápravu (díry jsou na čtverci o hraně 68mm a průměr mají 10,5mm)..
-zbroušení plochy příruby, na které leží brzdovej třmen o 0,9mm (±0,1mm)...
-lanovod ručky použiješ z polaka, ale je potřeba ho zkrátit (spojit se da znovu napřiklad sponama na lano)..
-pro lanovod ručky z polaka je potřeba udělat na podlaze bud nove uchyty (tzn. na každe straně 3 štefty do podlahy a vyřiznout pryč origo držáky) a nebo integrovat lanko do origo držáku (nějakým zpusobem.. :) )..


no to je tak zatim všechno co k tomu poteřbuješ vedět až se do toho pustiš, tak ti kdyžtak poradim dal, jak dodělam tu posledni posranou zkoušku, tak sem konečně upnu nějake lepší fotky a nějakej vykres, pracuju totiž na druhe verzi tech brzd a doufám že ted už to mam podchycene lepe.. :) předtím sem to dělal dost "nakoleně"...

jinak počitej s tim že ty brzdy už nejsou nejnovější, špatně se na to zhaněj dily a hadičky a vubec všechno, když se ten system neudržuje tak jde dohaje, v mem připadě to znamenalo že už sem sehnal 2 sady techdle brzd a vicemeně všechny valečky byly KO... nutno podotknout že se ty polske prasata važně "dobře" generalkují, když to rozebereš tak se to pekně na kokot sklada, když v tom máš všechny pružinky co tam maji byt..

značnou výhodou je to že když povolí kroužek na poloose, tak se s tim dá v pohodě dojet, jelikož třmen podrží kotouč a tak nemuže poloosa vypadnout uplně..


EDIT: nějak sem zapoměl, tak aspoň nějaké fotky k te montáži.. TU FOTKY

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 12:26
od Majo
pekne rozpisane 8)
V podstate na pouzitie brzd z Lancie Themy bol postup uplne stejny, teda:
-použití lada poloos..
-soustružení lada poloos (dosedací plocha pro buben, reslektivě středící průměr pro kotouč a to na průměr 117mm)..
-pod brzdovej kotouč je potřeba vložit tu "orginální" podložku (ta je standardně i vepředu na kotouči)..
-podložku jsem zbrousil-srovnal (přece jenom jsou v ni vymačkaniny z používání a každa je trochu jinak tlusta) na šiřku 5mm..
-podložku je třeba osoustružit na stejný průměr jako poloosu a to je 117mm (nejlepe společně s poloosou)

No a potom navyse:
-vyrobenie uchytu na strmen
- vyrobenie lanka na rucnu brzdu

PříspěvekNapsal: čtv úno 10, 2011 21:05
od Jany_RS
a čo keby sa použilo vahadlo na ovladanie brzdneho tlaku takto:4 piestikove vpredu aj vzadu(2 piesty ovladane hydraulickou ručnou brzdou a 2 na pedal,alebo 4 na pedal aj na ručku) a vahadlo na ovladanie tlaku medzi prednou a zadnou napravou ovladane bowdenom z tachometru v interieri tak jak to mali zavodne škodovky(obmedzovač samozrejme vyhodit),obrazok prikladam len ako priklad,stačilo by pozmenit nakres a upravit tak aby to sedelo na ladu,tato uprava nie je vhodna do bežnej premavky,ale na preteky može byc:D

priklad:vahadlo skoda 120L/A :
Obrázek