od Marek » čtv srp 23, 2007 12:56
Radovat se budete pouze do okamžiku, kdy se stanete přímými účastníky dopravní nehody.
I v případě, že vina jednoznačně nebude na vaší straně, odnesete všechno s plnou parádou a to včetně náhrady škody, protože pojišťovna od toho dá ruce pryč. Zaplatíte celou nehodu do poslední koruny!!!
Tohle není kec, je to pravda. Setkal jsem se s tím u mého bratrance. A to bylo na Octavii, kde kotoučové brzdy jsou alternativně osazovány. On je měl na motorizaci 1,6 / 74 kW (dodělával si je rovněž z důvodu "lepší" účinnosti) a na dálnici do něj napálil borec s japoncem. Po ohledání obou vozů technikem bylo zjištěno, že na vozidle jsou nehomologované úpravy a bratránek platil přes dvě stě litrů.
Na vašem místě bych o tom aspoň uvažoval.....
Lada brzdí jako šlak (které jiné osobní auto má bubny o průměru 250 mm a pakny 51 mm široké?????), její brzdný účinek je mnohem lepší než u Felicie, která je o sto kilo lehčí. Brzdný účinek zadních brzd je limitován zátěžovým regulátorem. I když osadíte dozadu kotouče, lépe brzdit to nebude, protože zátěžový regulátor prostě nepustí víc tlaku. Montáž kotoučovek dozadu je k ničemu a navíc nevím, jak chcete odlaďovat zátěžový regulátor, protože při každém brzdění půjde auto do smyku zadní nápravy.
Nehledě k tomu, že legálně projít STK je nemožné...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)