Stránka 1 z 9

PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2005 14:38
od Ondra 07
Kdysi jsem se na foru ptal jestli jdou na zadek dat kotouce,byl jsem umlcen ze je to nesmysl a ze to nejde...A jak to udelal on???

PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2005 14:54
od Pšenda
Ondra 07 píše:Kdysi jsem se na foru ptal jestli jdou na zadek dat kotouce,byl jsem umlcen ze je to nesmysl a ze to nejde...A jak to udelal on???
To by mě celkem zajímalo, kdo tě umlčel a kdy to bylo. Protože zde na foru je známé že to lze v pohodě z Polského Fiata. A někteří to na autě mají.

PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2005 15:01
od Luděk Musil
Myslím, že to nebylo řečeno takto. Nevzpomínám si přesně, jak debata probíhala a rozhodně nejsi první, který má nápad osadit "zadek" Lady kotouči.
Problém jediný a zásadní je v tom, že tyto nejsou pro Ladu homologovány se všemi následky z toho plynoucími. Řeknu jen jeden: v případě havárie (i Tebou nezaviněné) bude vina přiřknuta Tobě právě z důvodů něčeho, co na autě nemá být.
Ano, jde jen o homologizaci (to je přece ..... to nepotřebuju), vím, s kotouči to brzdí líp, také vím, že tam jde použít např. celá zadní náprava z polskýho fiata (tuším 125 P). Ale také vím, že je tam problém s osazením této nápravy (např. listová pera) nebo problém s omezovačem brzdnýho tlaku.
Prostě tady ze zdejších účastníků do toho nikdo nakonec nešel. L.

PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2005 15:20
od Myso
staci poloosi z brzdami z polaka, netreba cely most...
a na to kupit pekne brembo kotuce a ferodo dosticky a dooovi, na zavody fajn, na ceste si koledujes o pruuuser...ale vo tom tuning je, ze ano?

PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2005 16:49
od Kamil Teplárek
:salute: Jak psal Luděk.Při havárce(nebo jekékoli nehodě) to obsereš,to nemluvím o STK.NENÍ TO SCHVÁLENO!! :salute:

PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2005 23:32
od Ondra 07
A co by rekli soudruzi na STK na tohle??? Vadilo by jim to?

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 07:40
od Luděk Musil
Ventilované kotouče?
To by šlo.
Ovšem (teď si klidně můžeš říct, že na všem hledám mouchy) jak to potom vyjde do stávajících třmenů? Tenčí brzdové destičky? Jiné třmeny?

Ale ty ventilované kotouče jsou opravdu zajímavá myšlenka. L.

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 09:16
od Honza
Luděk Musil píše:Ventilované kotouče?
To by šlo.

Viděl jsem je na ruském webu v prodeji i na 210X a to i s třmeny. Bohužel je už nemůžu najít. Jinak na 211x je mají normálně.

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 09:37
od denis
To jsou snad jediné kotouče, které by mladá nezničila. Při jízdě z Olomoce domů jsem poprvé po čichu poznal, že mám nějaké obložení. :lol: :lol: Od té doby mi lehce klepe pravý kotouč.

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 14:51
od Myso
denis píše:To jsou snad jediné kotouče, které by mladá nezničila. Při jízdě z Olomoce domů jsem poprvé po čichu poznal, že mám nějaké obložení. :lol: :lol: Od té doby mi lehce klepe pravý kotouč.

odkedy mam sportovy volant a lehce upraveny podvozok tak to vsetko schytavaju brzdy...na tu vonu uz som si zvykol, ale kotuce aj oblozenie mam take krasne rovne ze aj otec co ma Toledo mi zavidi :mrgreen: teraz uz neee, ma nove kotuce aj oblozenie, ale predtym hej...

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 15:36
od Ondra 07
Myso píše:.. ale kotuce aj oblozenie mam take krasne rovne ze aj otec co ma Toledo mi zavidi :mrgreen: teraz uz neee, ma nove kotuce aj oblozenie, ale predtym hej...


Tak to ja mem s tim problem,mam novy kotouce aji trmeny s deskama a chova se to jako by ten ktouc byl krivej.Nebrzdi to plynule,ale je tam citit jak se ten brzdnej ucinek periodicky oslabuje a auto plave,vidim aji jak se mi houpe kapota kdyz to polevy tlak tak se zvedne a pak zase klesne jak to zacne brzdit.To houpani je tak 2x za vterinu pri rychlosti asi 20km.Cim to je?

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 15:43
od Myso
Ondra 07 píše:
Myso píše:.. ale kotuce aj oblozenie mam take krasne rovne ze aj otec co ma Toledo mi zavidi :mrgreen: teraz uz neee, ma nove kotuce aj oblozenie, ale predtym hej...


Tak to ja mem s tim problem,mam novy kotouce aji trmeny s deskama a chova se to jako by ten ktouc byl krivej.Nebrzdi to plynule,ale je tam citit jak se ten brzdnej ucinek periodicky oslabuje a auto plave,vidim aji jak se mi houpe kapota kdyz to polevy tlak tak se zvedne a pak zase klesne jak to zacne brzdit.To houpani je tak 2x za vterinu pri rychlosti asi 20km.Cim to je?

presne toto mi robili excentricke zadne bubny...vymena za nove velmi vyhodne kupene na inzerat a je to prec...alebo zvlnene predne kotuce, ale to snad nebyva u lady tak caste, castejsie tie bubny vzadu...

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 16:23
od Roman
Blbe predne kotuce som zazil u Volva V40, boli uplne nove a pri brzdeni zo 140 sa rozklepal volant. Po vymene za dalsi par je vsetko OK.

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 16:33
od Ondra 07
No ale ty moje kotouce jsou uplne novy,no zkusim ty kotouce,ale jak poznam ze jsou krivy???Zadnima brzdama to nebude,brzdim jenom predkem a dela to....Ale tak snad novej kotouc nebude krivej a pri brzdeni mi jde volant doleva,to muze byt cim?

PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2005 16:37
od Myso
Ondra 07 píše:No ale ty moje kotouce jsou uplne novy,no zkusim ty kotouce,ale jak poznam ze jsou krivy???Zadnima brzdama to nebude,brzdim jenom predkem a dela to....Ale tak snad novej kotouc nebude krivej a pri brzdeni mi jde volant doleva,to muze byt cim?

zeby ti brzdilo lave koleso viac?
inak to ci su tie kotuce rovne zalezi na tom kde ich vyrobili...ak si natrafil na nejake supy tak dooovi(vidis ze aj u volva sa to da...)