Luděk Musil píše:Myslím, že to nebylo řečeno takto. Nevzpomínám si přesně, jak debata probíhala a rozhodně nejsi první, který má nápad osadit "zadek" Lady kotouči.
Problém jediný a zásadní je v tom, že tyto nejsou pro Ladu homologovány se všemi následky z toho plynoucími. Řeknu jen jeden: v případě havárie (i Tebou nezaviněné) bude vina přiřknuta Tobě právě z důvodů něčeho, co na autě nemá být.
Ano, jde jen o homologizaci (to je přece ..... to nepotřebuju), vím, s kotouči to brzdí líp, také vím, že tam jde použít např. celá zadní náprava z polskýho fiata (tuším 125 P). Ale také vím, že je tam problém s osazením této nápravy (např. listová pera) nebo problém s omezovačem brzdnýho tlaku.
Prostě tady ze zdejších účastníků do toho nikdo nakonec nešel. L.
Nechu bejt slovíčkář,ale když sem tohel žekl při zavěrečkách na řidičáku tak mě suše setřel stím že to není pravda a že je to naopak jen je figl ftom žekotouče se líp chladí a taky se lip vyměňujou brzdoví destičky než brzdoví oboložení (vytáhl sem si otáku jakej rozdíl je mezi kotoučovejma a bubnovejma brzdama)