Sřední díl výfuku

Moderátor: Moderátoři

Sřední díl výfuku

Příspěvekod cenek74 » stř lis 24, 2010 11:21

Zdravím všechny.

Tak mi zase po čase začal brblat střední díl výfuku na Ladě 2105 1.3 a tak ho musím vyměnit. Tak se chci zeptat, zda na 1300 dát znovu výfuk s jedním tlumičem nebo mého miláčka "vytunit" dvoudlumičovým středním dílem, který se dává na 1500. Auto by se mělo ztišit, ale co výkon? Tak jaký máte názor či zkušenosti? Díky za příspěvky.
Vlastním: LADA 2101, 2104, 2105, 2106, 2107
cenek74
 
Příspěvky: 23
Registrován: sob lis 22, 2008 16:00
Bydliště: Lutín

Příspěvekod vintera » stř lis 24, 2010 21:29

na dvanáctky i třináctku jsem dával oboje, jak byly k mání, nikdy jsem nic nepoznal ani neřešil. Hlasové projevy však byly rozdílné kus od kusu, v závislosti na kvalitě výroby.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod ger007 » čtv lis 25, 2010 20:53

neni nahodou ten stredny diel s dvoma tlmicmi na 1200 - 1300 jakoze original, niekde sa to tu myslim preberalo ze sa to ne tie nizkozdivohve masiny davalo koli neakemu zhasaniu niecoho nie som si isty ale viem ze na 1500vky sa to uz jakoze nedavalo
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Maysner » čtv lis 25, 2010 22:26

ger007 píše:neni nahodou ten stredny diel s dvoma tlmicmi na 1200 - 1300 jakoze original, niekde sa to tu myslim preberalo ze sa to ne tie nizkozdivohve masiny davalo koli neakemu zhasaniu niecoho nie som si isty ale viem ze na 1500vky sa to uz jakoze nedavalo


a prave naopak. 1200 a 1300 to nemeli. 1500 jak ktera a 1600 vsechny
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Marťas » čtv lis 25, 2010 22:40

Maysner píše:
ger007 píše:neni nahodou ten stredny diel s dvoma tlmicmi na 1200 - 1300 jakoze original, niekde sa to tu myslim preberalo ze sa to ne tie nizkozdivohve masiny davalo koli neakemu zhasaniu niecoho nie som si isty ale viem ze na 1500vky sa to uz jakoze nedavalo


a prave naopak. 1200 a 1300 to nemeli. 1500 jak ktera a 1600 vsechny
Potvrzuju, 16ka to má, 12ka ne.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod ger007 » pát lis 26, 2010 14:04

tak som bol pozret na svoju 16ku a ma to tam :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Hurikán » ned lis 28, 2010 14:14

cenek74 píše:Tak se chci zeptat, zda na 1300 dát znovu výfuk s jedním tlumičem nebo mého miláčka "vytunit" dvoudlumičovým středním dílem, který se dává na 1500. Auto by se mělo ztišit, ale co výkon? Tak jaký máte názor či zkušenosti?


1. Jak už psali výše, "dvoutlumičový" střední díl s detonátorem se továrně osazoval pouze na vysokozdvihové motory, tedy 1500 a 1600.

2. Střední díl s detonátorem při použití na 1200 nebo 1300 ničemu nepomůže, ale v zásadě ani neublíží.

3. Počítej s tím, že "dvoutlumičový" střední díl má (paradoxně) výraznější zvukový projev, takže o nějakém ztišení nemůže být vůbec žádná řeč. Téměř jistě zaznamenáš zvuky, které jsi doteď nikdy neslyšel. :D

4. Jak tedy z výše uvedených bodů plyne, je po všech racionálních stránkách, použití tohoto dílu nesmysl. Jestli ale chceš mít lepší pocit, že máš na autě díl z dražšího modelu, klidně si jej namontuj. :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cooper » ned lis 28, 2010 22:27

Nejlepší je zkusit si pojezdit jen s první dílem, tedy s výfukem k převodovce. Hluk přímo nehorázný ale nejkrásněší na tom je, jak to střílí při ubrání plynu do výfuku. Na jaře to chcu ještě zkusit v noci, jestli půjde vidět plamen :-)
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cooper
 
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod ger007 » pon lis 29, 2010 09:30

ano takto som raz siel z trnavy, velmi zabavne ! :-D po prichode domov (asi 60 km) som mal hlavu jak melon, a ked som po ceste zbadal fizlov, vymackol spojku a preplizil sa okolo nich :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod dmatej » stř led 12, 2011 23:39

Na 21053 mi kdysi taky proreznul prostředek, připadal jsem si jako tuzer (debil), ale na druhou stranu to bylo jako když se doma "ohulí" muzika :lol: - jednou za čas - hhhnnnnnnnnnnnrrrrrrkkrrkrkkkrrrkrkrrkuhuhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhkrkrkrkkrkrkrrkrhhhuuuuuuuuu (a jedem rallye! :D )

:D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod EMI » čtv led 13, 2011 18:59

"dvoutlumičový" střední díl výfuku je dneska už pasé u jakýkoli kubatury - význam to mělo dřív, kdy byly benziny s nižším OČ. Dneska kdy tankujeme většinou N95 je zhášeč plamene (první "tlumič") nepotřebnej, nevadí to ani na plyn, kterej má ještě větší OČ
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Teepee » pát led 14, 2011 10:11

EMI píše:"dvoutlumičový" střední díl výfuku je dneska už pasé u jakýkoli kubatury - význam to mělo dřív, kdy byly benziny s nižším OČ. Dneska kdy tankujeme většinou N95 je zhášeč plamene (první "tlumič") nepotřebnej, nevadí to ani na plyn, kterej má ještě větší OČ
Platí to i když N95 je vlastně jen o dva oktany víc, než byl původní předpis pro LADU a spousta lidí do toho raději lila SUPER 96, než SPECIAL 91?
Nižší oktanové číslo mám spojené s benzínem Normal 80, který ani nepamatuju a s motory koncipovanými na palivo do 80 oktanů.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod EMI » pát led 14, 2011 16:39

V době, kdy tu byl jen special a super, se do žigulíků měl taknovat super asi oficiálně ne? Ale v Rusku byly i benziny s číslem někde okolo 85-ti. Čet jsem to takhle v nějakým časopise
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod radek mb » čtv led 20, 2011 19:32

Na Ukrajině ještě tak před třema rokama se běžně na pumpě dal sehnat A-76,čili benzín o 76 oktanech.U žigul na to jel,ale ventily,to byla zvonkohra...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron