dmatej píše:Neumře ten altík, když se VAZ roztočí třeba na 7000 ot.?
tuto otázku sem si kladl celou dobu když sem to montoval, ále po zprovoznění sem nechal zahřát motor a vytočil ho, nic se nestalo, altík běží a nepřebíjel, co se týče montáže tak fotky sem bohužel nepořizoval, a proč sem zvolil tento alternátor?? napadlo mě nejdřív dát na svůj origo menší řemenici to ano, ale tento alternátor se nezničí ani když odpojíte baterku za chodu motoru, jako se mi povedlo u mého vozu když sem měl vybytou baterii a startoval na bratrovu a pak chtěl přehodit baterky, proto zvolen altík ford kdyby se to náhodou muselo někdy opakovat ta manipulace s bateriema, a popis montáže??? altík je odlišnej má širší spodní úchyt tudíž se musí naměřit aby byl v ose řemenicí podle toho vyrobit podložky na vymezení druhá věc má altík jinej horní držák, ten se musel odbrousit jelikož díky menší řemenici a vybráním vhodného řemenu (kratšího) docházelo k tomu že altík drnčel o přední nosník, ujel sem s tim už kolem 1500km a vše v poho v jakýkoliv rychlosti
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace